Procés català

​Alcaldes del Pallars viatgen a Brussel·les per denunciar la repressió de l'Estat

Els batlles, sobre els quals pesa una querella de la Fiscalia per haver col·laborat amb el referèndum, ompliran un avió sencer en direcció a la capital belga

| 07/11/2017 a les 11:24h
Arxivat a: Política, Ajuntament d'Isona i Conca Dellà, Ajuntament d'Alt Àneu, Ajuntament de Sort, independència, alcaldes, procés català, govern espanyol, repressió
Farrero, Aranda, Arraut i Monterde, aquest dimarts a Brussel·les | Constante Aranda
200 alcaldes viatgen aquest dimarts a Brussel·les "per explicar de primera mà la situació" que s'està vivint a Catalunya amb relació a l'empresonament d'una part del Govern i l'aplicació de l'article 155. Entre ells, hi ha l'alcalde de Sort, Raimon Monterde, el d'Isona i Conca Dellà i president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Constante Aranda, i l'alcaldessa d'Alt Àneu, Laura Arraut. També s'hi ha pogut veure el president del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, Josep Lluís Farrero.

La decisió d'anar a Brussel·les es va prendre en una reunió conjunta el divendres passat de les executives de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l'Associació Catalana de Municipis (ACM). L'alcalde de Premià de Mar i president de l'ACM, Miquel Buch, ha precisat que ompliran un avió sencer en direcció a la capital belga amb dos centenars d'alcaldes, assegurant que haurien pogut ser "el doble".


"Dimarts mateix anem i dimarts mateix tornarem", ha precisat la presidenta de l'AMI, Neus Lloveras, mentre que Buch ha defensat que existeix una violència policial, judicial i política contra el sobiranisme que omple de raons els partidaris de la independència de Catalunya.

Contra Lloveras i Buch i diversos centenars d'alcaldes catalans més pesa una querella de la Fiscalia per haver col·laborat amb l'organització del referèndum de l'1 d'octubre.
 

COMENTARIS

VENGA VIATJAR
Anònim, 07/11/2017 a les 14:10
+6
-1
Suposso que seu paguen ells i no anirà a carreg dels presupostos municipals, ja seria la REPERA
Repressió?
Anònim, 07/11/2017 a les 18:47
+4
-3
Repressió es la que ens esteu fen passar als que no pensen com vosaltres!! Ja està bé!!! Prou de victimismes!!! Demaneu democracia i llibertat !! Doncs apliqueus el cuento!!!. Fiqueus a treballar per aixecar el país que entre uns i uns altres l'esteu enfonsant!!!
¡¡ QUINA BARRA !!
Anònim, 08/11/2017 a les 16:48
+0
-0
Cuanta mentira desplegada en Bruselas. ¡ Qué desfachatez ! Puigdemont és paper mullat. La tabarra antiespanyola a Brussel.les tractant d'equiparar Espanya amb Cuba o Venezuela només és creible a la seva cofraría. No cola a Europa. El show independentista ja és una anècdota.
Dietes?
Anònim, 09/11/2017 a les 11:00
+0
-0
Com a independentista,i ficant-hi el coll i els diners com tots,tambe vull que aquestos representants es paguin ells les despeses,que ells no noten la crisi com natres amb el sou que cobren,que no es poc....
Si natres no posem ordre,aixo sacabara desinflant.O fem un paisnou,o al final no valdra la pena res!
LA GARRIGA
Anònim, 09/11/2017 a les 11:13
+0
-0
ALCALDESSA DE LA GARRIGA.
Aquesta si que o te clar, pagarà ella mateixa lo que val el viatge a Brussel-les.
Pret-a-porter
Anònim, 09/11/2017 a les 12:45
+0
-0
Típica estampa de Berlanga, els alcaldes de poble que van a la capital i immortalitzen el moment. Quan us arribi el requeriment no podreu justificar que no hi heu anat.
Al vent...la cara al vent...
AU GASTEU...
Anònim, 10/11/2017 a les 11:21
+0
-0
Gasteu que es dels altre.
Despres no podreu dir que no esteveu avisats.
quina vergonya.
Al loro...
Anònim, 10/11/2017 a les 23:11
+0
-0
Una llàstima que per incomplir la llei molts acabareu a la presó. Abans de signar un decret que va contra la constitució cal pensar-s’ho bé, la llei està per complir-la si no és l’anarquia
MOLT BÉ. ESTEM AMB VOSALTRES!!!
Anònim, 11/11/2017 a les 02:22
+0
-0
Molt bé alcaldes, estem orgullosos de vosaltres. Endavant!!!
ORGULLOSOS DE LA GENT QUE LLUITA
Anònim, 11/11/2017 a les 02:26
+0
-0
CATALUNYA I ELS CATALANS ENDAVANT!!!. Amb coratge i valentia!!!
MOLT BÉ. ESTEM AMB VOSALTRES!!!
Anònim, 11/11/2017 a les 02:31
+0
-0
Molt bé alcaldes, estem orgullosos de vosaltres. Endavant!!!