xarxes

La relliscada del president del Parc Natural de l'Alt Pirineu a Facebook

Una ofensiva imatge compartida a Facebook encén els ànims dels membres de la CUP

| 08/08/2017 a les 10:58h
Arxivat a: Societat, Joan Ordi, Baldo Farré, relliscada, Xavier Pedemonte, Mireia Boya, CUP, xarxes socials, Parc Natural de l'Alt Pirineu, Facebook
Que s’ha d’anar en compte amb el que es comparteix a les xarxes socials és conegut pràcticament per tothom que s’hi mou. Ho ha pogut comprovar en primera persona el president del Parc Natural de l’Alt Pirineu, Joan Ordi, que diumenge compartia al seu perfil de Facebook un muntatge on es comparava les diputades de la CUP, Anna Gabriel i Eulàlia Reguant, amb un grup de turistes amb poca roba i actitud somrient.

No va tardar en reaccionar la diputada aranesa de la CUP, Mireia Boya, que a través de Twitter demanava “responsabilitats” al Govern tot lamentant el “nivell” del missatge que el president del Parc havia compartit. L’alcalde de Soriguera, Xavier Pedemonte, i el tinent d’alcalde de Sort, Baldo Farré, tots dos de la CUP, també van recriminar a Ordi el seu comportament.
 
El president del Parc es va disculpar de seguida per haver compartit una publicació “ofensiva” al seu perfil personal. Ho va fer amb diverses piulades que van generar un seguit de respostes entre els usuaris de la xarxa social. Queda clar que abans de publicar a les xarxes, és recomanable pensar.
 
 

COMENTARIS

Vergonyós
Anònim, 08/08/2017 a les 11:38
+38
-3
El nivell del pdecat és aquest. No cal afegir-hi res, només una sola cosa, en un país avançat en el què volem canviar les coses i no sembrar els dubtes de la puta i la ramoneta, caldria que aquest senyor dimitís a la major brevetat possible. Així aquest partit seria creïble, però com això no passarà, seguiré pensant que són els hereuets de Pujol i del seu tres, quatre o cinc per cent
Mare meva
Anònim, 08/08/2017 a les 11:47
+35
-5
El to de les disculpes i el llenguatge emprat no és digne d'un president de parc natural del nostre país. No ens mereixem això, si no tenim gent al territori cal anar a buscar-la fora com han fet al parc nacional. És una de les nostres imatges més icòniques i aquest senyor no pot durar ni un segon més. Dimissió
Pujolegen
Anònim, 08/08/2017 a les 12:34
+31
-4
Realment se'ls envà l'olla?
O en realitat són així, sempre?
Pujolegen en exés....
Només les guapes
Anònim, 08/08/2017 a les 12:53
+6
-3
Los convergents voldrien tot de ties bones pel parc. No està mal no...
Uiii si
Anònim, 08/08/2017 a les 13:11
+9
-25
Tots els que critiqueu la repiulada mireu els telèfons de les vostres parelles. Fa dies que corre pels grups whatsapp.
Jutjeu si fa bona feina i NO una relliscada
López tornaaa!!!!
Pobladó, 08/08/2017 a les 13:15
+25
-3
Sexisme, misogínia, masclisme, incultura i poca classe en un share. Molt poc adequat per presidir el pnap
Cara i amb els de la CUP
Anònim, 08/08/2017 a les 13:25
+8
-25
Quina pell més fina que tenen els de la CUP. Ells tenen dret a tot, quan parlen dels 'unionistes', però les seves diputades no es poden comparar amb els turistes. Que fan sinó al Parlament, aguantant un govern de juntsxsi?. Turisme de xiruca ?.
No nomès als de la CUP
Anònim, 08/08/2017 a les 13:30
+30
-2
Personalment penso que no és un problema de la CUP sinò del joc que aquesta meme fa al masclisme i sexisme. No el conec però és de jutjat de guàrdia el que ha succeït. Sr Ordi que mai tingueu una filla que no compleixi els cànons de bellesa que determina la societat perquè gent com vosté li farà passar molt malament. Si te dignitat dimiteixi.
Per pobladó
Anònim, 08/08/2017 a les 13:35
+0
-3
Pobladó copiar un twit és una cosa molt lletja.
digne de CiU del pallars sobirà
Anònim, 08/08/2017 a les 13:44
+31
-4
Això es la la convergència que tenim al pallars sobirà, plasmada en un tuit.
I que no ho vengui com una relliscada, abans d'actuar, pensem una mica! i més quan ostentem càrrecs públics.
Vergonya!
Justícia
Anònim, 08/08/2017 a les 13:45
+28
-2
No puc jutjar la feina que fa al capdavant del parc perque no tinc les dades i seria injust. Però un senyor al que li agrada el meme que s'ha publicat i té un càrrec públic ha de vigilar més les seves accions perque això de dir que faig unes coses a nivell privat i unes altres a nivell institucional no s'hi val. A vostè algú el va elegir per dirigir aquest parc i ha d'estar a l'alçada de les circumstàncies i no defraudar-los, no em puc ni imaginar un acte similar d'un president de parc en un länder alemà
Coherència x tots
Anònim, 08/08/2017 a les 13:50
+26
-1
No és un tema de partits això, l'anàlisi és molt senzilla: un tio d'un partit la caga i aquest tio té un càrrec molt important.
Espanya: TORERO
Europa: DIMISSIÓ

Al nou estat Català que volem muntar entre totes que farem?
Defensat noi
Anònim, 08/08/2017 a les 14:35
+17
-5
El PDCAT de genolls davant la CUP, quina vergonya!
No posem a tothom al mateix sac
Anònim, 08/08/2017 a les 15:00
+10
-5

Em preocupa força llegir comentaris com "tots els de CIU son igual" vaia partit etc.... no generalitzem que gent bona al Pallars n'hi ha a tots els partits.
Dimissió?
Anònim, 08/08/2017 a les 15:45
+5
-5
I qui hi posarem si dimiteix si quan el van nomenar ja no trobaven cap candidat, en no ser un càrrec remunerat?
Mai tant!!!
Anònim, 08/08/2017 a les 16:03
+13
-8
Es gracios veure la pell fina d'alguns polítics x chorades sense importància ( mes enllà de la q interessi donar) políticament no es correcte, no, pero cal valorar als polítics x la feina feta, no esperar la "cagadeta" x poder criticar, i potser el mitja i la il·lustració no es la correcta, però encara no he vist a ningú debatre la realitat del missatge...... la CUP no vol turisme!!! Ja no saben q dir i fer x fer-se veure.... i lo mes graciós es q alguns dels q han criticat públicament aquesta relliscada, treballen al sector turístic , però clar, si després no va bé convocarem vaga, es x riure...
Biuse
Anònim, 08/08/2017 a les 18:38
+40
-4
Ara estic llegint aquests darrers comentaris i continuo en permament estat d'estupefacció. Com pot ser que critiquem de forma tan dura a un senyor que ha compartit una fotografia desafortunada, quan els del grup Endavant (branca de la CUP) ha fet pintades a un bus turístic, han segellat panys a empreses turístiques de ciutat vella (petits negocis que generen activitat), han tirat pots de fum a diversos ports turístics i no s'han presentat a la comissió sobre atacs a objectius turístics amb el despreci corresponent a la institució.
Han demanat disculpes per si algun d'aquests actes ha violentat a algú? perque aquests actes afecten a les persones senyors, doncs no! El senyor en qüestió després de compartir (no l'ha fet ell el dibuix) demana disculpes.
Aquesta doble vara de mesura us fa dignes del premi a la demagògia majúscula
Vergonya
Anònim, 08/08/2017 a les 21:22
+8
-2
Ressaltar tant una opinió d'una persona i tan poc la mala gestio del parc davant el pallars. Vergonyos
Increïble
Marc Galí Jarque, 09/08/2017 a les 01:12
+12
-3
Bones a tots/es
Estem arribant a un punt incomprensible on aviat s’haurà de passar la censura per publicar o dir quelcom.
Estem criminalitzant algú per fer una broma, misògina, però no deixa de ser una broma. No podem perdre l’humor i atacar a la gent per explicar acudits, “memes” o caricaturitzar.
Desconec la feina que fa en Joan com a President del Parc Natural, però atacar-lo en la seva feina, per compartir un “meme” que tots em rebut per algun mitja, ja sigui televisiu, radiofònic, whatsapp, facebook,... , és lamentable.
Conec personalment al Joan i mai es podria qualificar com a masclista, misogin,... i resta de qualificatius amb que l’heu descrit.
Si ho llegeixes ànims Joan.

Marc

PD: No m’identifico amb cap partit polític, si he ofès algú amb la meva opinió, que pensi que tan sols és això una opinió.
sóc de la CUP i m'agraden els turistes
Mauri de Sorpe, 09/08/2017 a les 02:36
+12
-7
jo mirant els darrers comentaris el que veig son ganes de desviar l'atenció.

Surt un comentari on el titular diu "No posem a tothom al mateix sac", i ho diu per que segons aquella persona no tots els de "CiU" son iguals.

El següent comentari titulat "Dimissió?" parla en defensa del Joan en dir que no és un càrrec remunerat, i fa bé de dir-ho.

El següent es un "Mai tant" i afirma que la CUP no vol turisme.

I per finalitzar el de "Biuse" que torna a retreure el cas puntual d'un barri/sector de Barna, i encolomant a Endavant (grup amb el que no combrego) actes d'ARRAN (tampoc hi combrego però almenys han donat la cara).

Jo em passo moltes hores a les xarxes (excepte a twiter, em farien fora de casa) i la cago més del que jo voldria. Per norma la cago en temes polítics o temes que pertoquen a la vall on visc (Vall d'Àneu).

Jo no penso perdre un segon en jutjar al Joan ja que les estones que hem compartit han estat distendides, de bon rotllo i sempre pensant amb el benestar dels pallaresos.
Ell s'ha equivocat com jo he fet en moltes ocasions, poder la diferència a estat que a l'hora de demanar les disculpes jo he meditat més que ell a l'hora de respondre (dic això per que les excuses exposades no corresponen a una persona com és ell, i ho dic sense voler jutjar).

Però m'ha fet gràcia que sempre es generalitzi i que al sector minoritari es generalitzi amb fets d'un barri.
El meu pare es convergent de tota la vida i sempre a estat super-honest, he fet més malifetes jo que ell, però això es segur al 100%.
Però també es real que degut a tants anys de mandat d'alguns representants de CiU, hi ha molta "malifeta" dins aquell partit o simpatitzants.
En això crec que he respòs al comentari del "No posem a tothom al mateix sac" i al de "Dimissió?"

Els dos darrers no volia contestar ja que crec que escopeixen verí per escopir-lo.
Un grup de 4 vandàlics (o 10 ) d'un barri barceloní no representa (ni pot) a tot un col·lectiu que està dispers per tot el pais.
No vull entrar en el debat de si el que han fet ha ajudat al seu barri o no, ja que pel que es veu pels mitjans de comunicació, sovint hi han manifestacions contra els pisos turístics i segons quin tipus de turisme hi tenen en aquell barri... manifestacions organitzades per varis partits polítics, no per ARRAN ni 4 okupes.
Fa un parell d'anys a Sort hi van haver uns atacs contra cotxes israelians, i no van ser precisament de la gent de la CUP Pallars.
A l'Alt Àneu en les darreres eleccions vam ser la segona força política més votada, i estem fent tots els possibles per que vinguin els turistes. Tot tipus de turistes, des dels que esquien fins als que venen a l'Esbaiola't.
Bé, he de reconèixer que jo faig tots els possibles per que fotin fora a l'os, cosa que la majoria de cupaires estan a favor d'ell.... però crec que aquestes discrepàncies individuals les tenim en qualsevol partit.

I també em comença a tocar el que no sona que el que faci la sra Colau se'ns vulgui encolomar als cupaires, quan precisament les decisions no solen coincidir.

En conclusió, que està molt bé que es vulgui defensar la "cagada" del Joan, fins i tot jo la puc entendre i recolzar, però trobo patètic que per fer-ho s'utilitzin arguments d'un barri de Barcelona, ja que jo no penso carregar-li al Joan les malifetes del Pujol, Prenafetas, Viloca, Rossell, Alavedra, Millet, ni dels del PSC com el Muñoz, el luigi......

Personalment crec que a un li va fer gràcia un meme i no se'n va donar compte de la cagada fins que el Baldo li va dir de bones maneres (guardo captura de feisbuc que no ha sortit), a partir d'aquí un ho va eliminar i alguns mitjans ho han extrapolat.
Tot correcte.... tot correcte fins que els comentaris es tornen malintencionats (per totes bandes) i es distorsiona tot.
I el més curiós, que la majoria fa temps que ens afaitem....
No es pot justificar un acte masclista
Ines, 09/08/2017 a les 07:31
+5
-2
Es muy loco como muchos lo mezclan todo. Es simple, un carrec public ha hecho una publicaciòn muy machista que tiene que ser condenada por todos ( no solo los de la Cup). Y negar que el modelo turístico masivo actual es inviable ( medioambientalment, etc)desprestigiando a otros partidos es muy ruin
Mai tan
Escalo, 09/08/2017 a les 09:50
+6
-4
Bon dia. Jutgeu un compartir del facebook d'un vei de llavorsi que potencia tirar el territori endavant i no una gent que potencia a un partiti politic que vol fer fora el turisme i arruinar a la gent que em viu d'ell. Viella, Sort, Valls colindants...totes son turistiques i viuen d'aixo, estiu i hivern. Deixeu estar si son maques o lletges i preocupeuse de beneficiar a la gent que per aixo us voten!!!
La otra
Anònim, 09/08/2017 a les 14:41
+7
-2
Això de relliscada sona a affaire, sort que després ho aclariu
Filvit
Anònim, 09/08/2017 a les 15:08
+6
-3
Jo ho tindria clar si hagués de triar, el senyor president no té mal gust no!
Sexy
Anònim, 09/08/2017 a les 16:16
+13
-2
Si no el cessa el partit al que pertany, ell hauria de plegar, quina autoritat li resta a n'aquesta persona? Quan faci un discurs tothom veure turistes de barcelona ensenyant cuixa
P3
Anònim, 09/08/2017 a les 17:56
+16
-0
Jo crec que els pallaresos hem de treballar perque vinguin les lletges i les guapes, tot i que personalment les vec totes guapes, i deixar-nos de xorrades. El que esperem els ciutadans dels polítics és que penquin i facin bé la seva feina, tot el demés, poca feina a fe de deu!
[email protected]
Anònim, 09/08/2017 a les 18:05
+8
-2
Un presi es perd, l'altre la pífia, voleu dir que no té mala estrugança aquest càrrec? espero que els desquerra tingueu mes vista
Dimitri
Anònim, 09/08/2017 a les 21:05
+12
-1
Esto es el bronxxx, giris al parc enlloc d'ossos!!!
Poca feina
Anònim, 09/08/2017 a les 22:09
+11
-1
Redeu quin fart de remenar les cireres..... si haguessim d'anar a llimpiar un tros de camí o de bosc amb un podall segur que no hi hauria tanta gent..
Molt fan
Anònim, 10/08/2017 a les 00:49
+14
-0
Es un turbo lover aquest tio!!!
Defensar el turisme
Anònim, 10/08/2017 a les 01:08
+3
-3
Tingueu en compte que un parc natural atreu al turisme. Un parc natural envoltat de pocs recursos economics i que el turisme pot ajudar a mantenir el territori. En aquest tweet no vec mes que una manera de defensar l'economia que ens ajuda a evitar la despoblacio al Pirineu. El tema sexisme el deixo a part perque per mi no es tan ofensiu com alguns han criticat, de fet es ridicul ofendre's per aixo (i deixo clar que soc una dona) pero es veritat que hi ha gent molt sensible. Per acabar m'agradaria defensar la llibertat d'expressio, que es la unica cosa que ha fet aquesta persona, a banda del seu carrec, ja que opino que tothom te dret a tenir un compte personal a les xarxes socials.
Doble cara
Anònim, 10/08/2017 a les 09:41
+6
-0
Despres de lescrit dun tal Mauri sembla ser que la cup del pallars son las dominicas de santa fe, però la captura a la Boya algu o altre li va passar. Que no somos tontos!!!
Pd: ara el mal ja esta fet
Dimissió?
Anònim, 10/08/2017 a les 11:25
+4
-8
I qui hi posarem si dimiteix si quan el van nomenar ja no trobaven cap candidat, en no ser un càrrec remunerat?
Be, ordi!
Anònim, 10/08/2017 a les 12:00
+3
-10
Si he triar entre les 2 de la foto o els ossos, en quedo amb els ossos
Doble cara ?
Mauri de Sorpe, 10/08/2017 a les 13:01
+6
-0
La CUP Pallars té el mateix problema o la mateixa virtut que la majoria de grups, entitats o el que sigui... cadascú té la seva opinió.
Unes viuen del turisme i altres no, unes son ecologistes i altres no tant, unes li demanen responsabilitats i altres no.
L'escrit el vaig fer a títol personal i com això dels anonimats no m'agraden sempre hi poso el meu nom, encara que en ocasions m'ha portat maldecaps.
Resposta
Anònim, 10/08/2017 a les 14:04
+14
-1
Qui hi posarem? Doncs una persona que no comparteixi xorrades, sigui seriosa, acurada, educada i que es mogui de forma altruista i no per diners (ho dic pel tema del sou). No només ens fixem en el sou, s'han d'adjudicar obres, contractes menors, contractar persones, gestionar el parc, temes prou importants perque les decisions siguin el més correctes possible.
Per ser president d'una institució (remunerada o no) cal tenir alçada de mires i ser una persona honrada, a més d'un seguit de valors. No mirem només el sou, perque no tothom serveix per presidir la caixa i tampoc té sou el seu president.
Quan un no te la generositat de plegar fa mal als que defensen les seves mateixes idees.
Eulen
Anònim, 10/08/2017 a les 14:36
+13
-2
Faci el que faci ja està deslegitimat pel càrrec. L'ha cagat, ha de plegar i no aferrar-se al càrrec. Quan representes a la ciutadania depén quines coses no es poden fer i si et pillen....cap a casa
Csid
Anònim, 11/08/2017 a les 10:41
+15
-0
Diuen que la propera setmana hi haurà nou president, després de meditar-ho dimiteix. Una llàstima!
APM
Anònim, 11/08/2017 a les 14:02
+9
-1
Algú sap a qui nomenaran? Diuen que val mes lo malo conocido que lo bueno por conocer
No és l'únic...
Pau Ot., 12/08/2017 a les 19:54
+8
-0
Malauradament, aquestes mostres de masclisme repugnant no són exclusiva de persones properes al PDcat. Crec que cal tolerància zero amb aquestes "brometes"
Nova normativa
Anònim, 14/08/2017 a les 18:27
+7
-0
punt 2.- Topless o bikini.
Ordenances del parc d'obligatori compliment
És així
Anònim, 16/08/2017 a les 10:57
+0
-0