comerç local

El comerç trempolí es reivindica amb la campanya d'estiu «Posa't el CAT al cap»

L'objectiu de la iniciativa és visibilitzar els seus associats i promoure les compres de proximitat i els productes de qualitat

per Redacció, 20 de juliol de 2021 a les 12:02 |
El Comerç Associat de Tremp (CAT) ha engegat una campanya d'estiu amb el lema Posa't el CAT al cap. L'objectiu de la proposta és donar visibilitat als seus associats i promoure les compres "a casa". Amb aquesta campanya, el comerç local vol reivindicar el seu paper com a eix vertebrador de la ciutat de Tremp i crida l'atenció als ciutadans i visitants per recordar-los que el consum de proximitat enforteix l'economia del territori i beneficia tothom.

La campanya s'ha iniciat durant aquest mes de juliol amb el decoració dels carrers comercials de Tremp amb banderoles de colors i barrets de palla, que s'han instal·lat amb el suport del consistori trempolí. Així mateix, des del dissabte 17 fins al 31 de juliol, i del 14 al 28 d'agost, des de les 12h fins a les 13:30h, s'instal·larà una diana en un carrer diferent de les zones comercials de Tremp perquè els clients puguin fer llançaments a canvi dels seus tiquets de compra.


La iniciativa compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Tremp a través del projecte #FemPallars de dinamització comercial, que es desenvolupa a la comarca per mitjà del programa SOC Treball a les set comarques del Pirineu. Mitjançant Instagram, la presidenta del CAT, Maite Ramoneda, ha explicat la campanya amb detall. Podeu veure el vídeo a continuació.
 

 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació