comerç local

«Cadena de valors», la nova campanya per estimular la venda de productes del Pallars Jussà

Promoguda per 'Al teu gust, aliments del Pallars' i l’associació APAT, es difondrà a les xarxes socials i busca vincular productors, comerciants i consumidors

per Redacció , 18 de novembre de 2020 a les 11:30 |
Primer pla de productes de la gastronomia pallaresa | Ajuntament de Tremp
Aquesta informació es va publicar originalment el 18 de novembre de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquesta setmana arrenca la campanya Cadena de Valors al Pallars Jussà. La proposta, que neix de la cooperació entre els sectors públic i privat, vol reivindicar el consum de proximitat com una eina per garantir la supervivència de moltes petites empreses i el manteniment dels valors que hi estan relacionats.

Cadena de Valors s'ha programat com a continuïtat de les accions iniciades durant el confinament #emquedoacasaimenjolocal i #emquedoacasaicomprolocal, en què es demanava als pallaresos que consumissin productes de proximitat. Aquesta iniciativa va facilitar la posada en marxa d'una plataforma de venda en línia a través del web Del Pallars a Casa i ofertes i lots a diferents comerços de la comarca.


En aquesta ocasió, la campanya vol fer visibles les dificultats de moltes empreses i famílies del territori que no poden mantenir en funcionament els seus negocis, ja que no poden exercir la seva activitat habitual. I vol recordar als consumidors que cada acte de consum és rellevant per ajudar a fer que l'economia local pugui sobreviure.
 

Imatge de les postals creades per a la campanya «Cadena de Valors» Foto: Al teu gust, aliments del Pallars


La campanya consta de diferents accions entre les quals, la creació de cistelles de productes, material de difusió com postals i cartells o la promoció a través de les xarxes socials del sector productiu i comercial de la comarca amb l'etiqueta #CadenaDeValors. Una altra de les accions destacades és la creació d'un relat il·lustrat que explica, a través de personatges ficticis, aquesta relació en cadena entre les empreses i els consumidors i els valors que se'n desprenen.

Si bé la iniciativa sorgeix del sector agroalimentari i de la restauració, l'àmbit en què se centren tant l'Associació APAT com el programa Al teu gust, aliments del Pallars, de l'Ajuntament de Tremp, vol posar de manifest la importància de la compra conscient i dels petits gestos en tots els àmbits del comerç local.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació