turisme

El turisme pallarès es promociona als mercats americà, canadenc i italià

A través de viatges de touroperadors i una bloguer organitzats per l’Agència Catalana de Turisme amb la col·laboració de les oficines de turisme i dels consells comarcals

per Redacció , 3 d'octubre de 2019 a les 11:16 |
Imatge d’una de les visites al Pallars Jussà | CCPJ
Un total de 16 persones, entre periodistes i touroperadors dividits en dos grups i procedents d’Itàlia, els Estats Units i el Canadà, han fet un recorregut de tres dies per diferents comarques de la Plana i del Pirineu amb la finalitat de conèixer l’oferta turística del territori. Durant aquests tres dies han visitat diferents indrets de les comarques del Segrià, l’Urgell, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà i la Cerdanya.

Els viatges respectius han estat organitzats per l’Agència Catalana de Turisme i compten amb la col·laboració de les oficines de turisme dels municipis i els consells comarcals dels indrets que visiten, com també del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.


El grup procedent dels EUA i el Canadà, format per vuit touroperadors especialitzats en senderisme i cicloturisme més tres periodistes i un bloguer i dos acompanyants de l’Agència Catalana de Turisme, van arribar el passat divendres a Lleida per l’endemà, emprendre el viatge amb el Tren dels Llacs fins a la Pobla de Segur, on van prosseguir el recorregut fins diumenge per diferents indrets del Pallars a través de la Ruta del Cinquè Llac.

El viatge d’aquest grup de touroperadors a les comarques de Lleida és una continuació del workshop que es va celebrar divendres passat a la comarca del Tarragonès, destinat a la comercialització dels productes de senderisme i cicloturisme amb diversos touroperadors dels Estats Units i el Canadà. El sector turístic lleidatà hi va estar representat per una desena d’entitats entre empreses privades i representants del Patronat de Turisme.


Una bloguera italiana al Pallars

D’altra banda, també durant aquest tres dies el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida col·labora amb el Centre de Promoció Turística de Catalunya a Itàlia en el projecte Brand Ambassador, que té com a objectiu principal generar contingut informatiu de qualitat per a aquell mercat per mitjà de les experiències dels bloguers més representatius a Itàlia per a cadascun dels productes.

Aquesta vegada s’ha posat en valor els productes agroalimentaris del territori. En aquest viatge hi participa la bloguera Luisa Ambrosini, titular d’un popular blog, acompanyada d’un càmera de vídeo per elaborar diferents continguts per difondre per mitjà de les seves xarxes socials. Entre els llocs que ha visitat destaca la fàbrica de cervesa Ctretze Pirineus i Licors Portet. Ambrosini també ha visitat el Pallars Sobirà per conèixer els productes gastronòmics de la comarca.
 

La bloguera italiana, Luisa Ambrosini, visitant Licors Portet. Foto: Patronat de Turisme

 

Participació