ajuntament de Tremp

El ple de l’Ajuntament de Tremp aprova el cartipàs municipal

El ple es reunirà aquesta legislatura cada dos mesos, el primer dilluns de cada mes parell a les 19h

per Redacció, 8 de juliol de 2019 a les 11:15 |
Maria Pilar Cases va dirigir la primera sessió plenària de la legislatura | Ajuntament de Tremp
El ple de l’Ajuntament de Tremp ha aprovat, en una sessió extraordinària celebrada el passat divendres, el nou cartipàs municipal. El funcionament del nou Ajuntament mantindrà les quatre àrees de gestió: Administració, Desenvolupament, Serveis Personals i Cultura, cadascuna de les quals dirigida per un dels tinents d’alcalde nomenats, Anna Ritz, Antoni Flores, Francesc Castells i Laura Soriano, respectivament.

En aquesta sessió també s’han establert les assistències i retribucions dels membres de la corporació. D’una banda s’han determinat les quanties per assistir a les diferents sessions i de l’altra, les retribucions dels càrrecs d’alcaldessa i de primera tinent d’alcalde que es desenvoluparan en règim de dedicació exclusiva. L’alcaldessa percebrà 43.000 euros bruts a l'any i la primera tinent 35.000 euros bruts anuals.


En el decurs de la sessió s’han aprovat també els representats a diferents òrgans externs i han quedat establerts els horaris de les sessions i normes de funcionament del Ple, de la Comissió Informativa General, de la Junta de Govern Local i de la Comissió d’Impuls de Participació Ciutadana i de la Transparència. Cal destacar que en aquesta nova legislatura el ple es reunirà amb caràcter ordinari cada dos mesos, el primer dilluns de cada mes parell a les 19h, llevat del mes d’agost.

 Podeu escoltar el ple, gentilesa de Ràdio Tremp, al següent enllaç:

 

 

Participació