Èxit de les Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic-UCC

Durant dos dies, les ponències han reunit experts, docents i estudiants del sector i han aplegat a més de 150 persones

Intervenció de Bibiana Prats en les III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial.
Intervenció de Bibiana Prats en les III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial. | UVic-UCC
Osona.com
20 d'abril del 2023
Les III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, celebrades aquesta setmana al centre universitari de la capital d'Osona, han aplegat més de 150 persones entre les diferents ponències d'experts, docents i estudiants del sector que han connectat el món professional amb l'acadèmic.

Les trobades, en format presencial i en línia, han posat èmfasi en la comunicació experimental i centrada a les emocions a través de quatre ponències, la primera de les quals a càrrec d'Ana Palencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat d'Unilever Iberia. "Dels professionals del màrqueting dependrà la imatge de les companyies en què treballen", remarcava la directiva que, al llarg de la seva exposició, presentava un decàleg per a una comunicació d'empresa eficaç amb els mitjans.

Octavi Tarrés, Business, Development & Partnership Manager, i José Luis Beltran, responsable de Projectes Digitals del Futbol Club Barcelona, també han participat en les jornades de la Universitat de Vic amb l'objectiu d'explicar com s'orienta el negoci d'un club de futbol destacant-ne "la urgent i inaturable necessitat de transformació digital" a través de generar emocions perquè el consumidor connecti amb "l'experiència durant molt més temps que el que dura un partit de futbol".

Bibiana Prats, directora de Màrqueting i Relacions Públiques de Selvert Thermal ha participat en les ponències analitzant com despertar emocions en les elits i la comunicació en el món de la moda i el luxe, on les xarxes socials tenen un paper important.

La darrera jornada, liderada per Laura Torrebadell, directora general de Punt de Fuga, exposava les claus per comunicar-se amb la nova generació de joves que han crescut amb l'esclat de la tecnologia, les crisis econòmiques, les retallades socials i la pandèmia.

La clausura de les III Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic-UCC anava a càrrec de Lluís Bassat, doctor honoris causa de la mateixa universitat i de la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting Comunicació Empresarial.
Arxivat a