​Nou conveni entre Agbar i Manlleu per millorar l'atenció al client

La signatura compromet les parts a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans

Nou conveni entre Manlleu i Agbar per millorar l'atenció al client
Nou conveni entre Manlleu i Agbar per millorar l'atenció al client | Aj. de Manlleu
Osona.com
22 de juliol del 2021
Actualitzat a les 11:38h
L'Ajuntament i el síndic de Greuges de Manlleu han signat un conveni de col·laboració amb Agbar i la Defensora del Client Agbar per millorar l'atenció als usuaris del servei municipal d'aigües del municipi. 

La signatura va tenir lloc a l'Ajuntament aquest dilluns 19, i va comptar amb la presència de l'alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, el síndic de Greuges, Josep Maria Anglada, i els representants i de l'empresa Agbar.

Agbar és la companyia que gestiona el servei municipal d’aigua de Manlleu i, segons aquest encàrrec, realitza les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l’aigua potable, manteniment de les instal·lacions del servei, així com les tasques de contractació, facturació del servei d’aigua i l’atenció al client.

L'empresa compta amb el Defensor del Client, un servei per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries de l’operadora. Es tracta d'una oficina que atén conflictes entre la companyia i els seus clients i tracta de posar-hi solució. Així doncs, gràcies al conveni signat aquesta setmana, Agbar i el Defensor del Client es comprometen amb el síndic de Greuges a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans de Manlleu. El tracte també inclou el compromís amb les persones en situació de vulnerabilitat.
Arxivat a