Manlleu

​Nou conveni entre Agbar i Manlleu per millorar l'atenció al client

La signatura compromet les parts a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans

per Osona.com, Vic, Catalunya | 22 de juliol de 2021 a les 11:38 |
Nou conveni entre Manlleu i Agbar per millorar l'atenció al client | Aj. de Manlleu
L'Ajuntament i el síndic de Greuges de Manlleu han signat un conveni de col·laboració amb Agbar i la Defensora del Client Agbar per millorar l'atenció als usuaris del servei municipal d'aigües del municipi. 

La signatura va tenir lloc a l'Ajuntament aquest dilluns 19, i va comptar amb la presència de l'alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, el síndic de Greuges, Josep Maria Anglada, i els representants i de l'empresa Agbar.


Agbar és la companyia que gestiona el servei municipal d’aigua de Manlleu i, segons aquest encàrrec, realitza les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l’aigua potable, manteniment de les instal·lacions del servei, així com les tasques de contractació, facturació del servei d’aigua i l’atenció al client.

L'empresa compta amb el Defensor del Client, un servei per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries de l’operadora. Es tracta d'una oficina que atén conflictes entre la companyia i els seus clients i tracta de posar-hi solució. Així doncs, gràcies al conveni signat aquesta setmana, Agbar i el Defensor del Client es comprometen amb el síndic de Greuges a atendre amb celeritat qualsevol queixa que puguin rebre dels ciutadans de Manlleu. El tracte també inclou el compromís amb les persones en situació de vulnerabilitat.

 

Osona.com estrena butlletí setmanal
Vols rebre els apunts imprescindibles de la setmana a Osona?

Subscriu-te aquí gratuïtament

 

Participació