​La UVic reflexionarà sobre les noves tendències del màrqueting i la comunicació empresarial en unes jornades

Durant dos dies, el 26 i 27 d’abril, es podran escoltar ponències i taules rodones que s'impartiran en format híbrid

La Universitat de Vic
La Universitat de Vic | Josep M. Montaner
Osona.com
20 d'abril del 2021
La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) a través de la seva Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) celebrarà, els propers dies 26 i 27 d’abril, les primeres Jornades de Màrqueting i Comunicació. Les jornades estan concebudes com un espai de reflexió sobre les noves tendències d’aquest sector i d’encontre entre la professió, l’estudiantat i el professorat d’aquest àmbit disciplinar, i se celebraran en format híbrid, a l’Aula Magna de la UVic i per streaming.

Tal com explica la universitat en una nota, l'objectiu d’aquesta iniciativa és promoure, difondre i transmetre els coneixements d’avantguarda en l’àmbit del Màrqueting i la Comunicació Empresarial. “S’aportarà coneixement i solucions al teixit empresarial mitjançant un cicle de conferències amb ponents líders en temàtiques com les noves tendències en màrqueting i comunicació a les organitzacions, la innovació, l'omnicanalitat o l’anàlisi dels consumidors”, explica Santiago Jordan, organitzador de les jornades i coordinador del grau en Màrqueting i Comunicacio de la UVic. Serà també l’espai de trobada entre diferents sectors empresarials i es generaran entorns per compartir coneixements i experiències.

Aquesta iniciativa, sorgida en el si de la Facultat d’Empresa i Comunicació, és, segons el seu degà Josep Burgaya, “el resultat del convenciment del centre per unir el món de l’empresa amb el món universitari, de cara a la transmissió de coneixement i marcar tendències futures a un món altament canviant”. També, és fruit de la convicció de “donar a la disciplina del Màrqueting un espai preponderant al projecte formatiu i de recerca de la Facultat”, afegeix.

David Coral, president i CEO de BBDO&Proximity Iberia, chairman de BBDO University i membre de BBDO Worldwide, obrirà el cicle amb una conferència titulada “La rellevància de la comunicació”, que tindrà lloc el 26 d’abril.

Les jornades compten amb el suport d’ESERP, centre adscrit a la UVic, del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, del grup Premsa d’Osona, de la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona, de l’empresa tecnològica Seidor i de Casa Tarradellas.
 

Consulta tota la programació

Arxivat a