​Vic activa un nou servei d'assistència a la ciutadania per fer tràmits en línia

L'OAC 360º, totalment gratuït, resoldrà dubtes per telèfon i per correu electrònic

El cartell del servei
El cartell del servei | Ajuntament de Vic
Redacció
03 d'agost del 2020
Actualitzat a les 10:58h
L’Ajuntament de Vic ha estrenat aquest dilluns, 3 d’agost, un nou servei per continuar avançant cap a una administració més oberta, moderna i propera. És l’OAC 360º, que està pensat per facilitar l’accés de les persones als procediments electrònics del consistori.

Per contactar amb aquest servei d’ajuda es podrà fer trucant al 930 267 225 o escrivint a oac360@vic.cat, de dilluns a divendres de 8 del matí a 8 del vespre. El servei, totalment gratuït, permetrà fer consultes i resoldrà dubtes sobre diversos tràmits com el procediment per presentar una instància electrònica, l’ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques o inscripcions telemàtiques, entre d’altres. 

La transparència, el bon govern, la innovació tecnològica i l’accés a la informació permeten assolir més eficiència, agilitat i una millora del servei. Tal com exposa la regidora de Serveis Generals, Núria Homs, el nou servei de l’Ajuntament té l’objectiu de facilitar la relació de la ciutadania amb l’administració i, que al mateix temps, sigui més àgil i que doni resposta d’una forma dinàmica i proactiva. 

L’OAC 360º  té com a objectiu fer més fàcil l’accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, professionals, empreses i entitats amb les noves plataformes electròniques que permeten una relació amb l’administració més ràpida, còmoda i eficaç. El servei també inclou la connexió remota amb l’ordinador de la persona que faci la consulta, si aquesta ho autoritza, quan sigui necessari per a resoldre satisfactòriament la incidència. 

“Continuem avançant en la implantació de l’administració electrònica, la qual permet fer els tràmits des de qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any”, remarca Núria Homs. 

En el context actual, i atesa la situació de pandèmia, la posada en marxa de OAC 360º afavoreix el manteniment de les mesures sanitàries, ja que amb la tramitació en línia les persones usuàries s’estalvien demanar cita prèvia, personar-se en espais públics concorreguts o esperes innecessàries.


Arxivat a