turisme

«Fes teu l'estiu. Montseny a cel obert» la campanya per reactivar el turisme respectuós al Parc Natural

Els empresaris del sector proposen desenes d'experiències que aposten per un turisme sostenible, responsable i de preservació del medi

per Redacció , 7 de juny de 2020 a les 14:55 |
Un dels camins que porta al Matagalls | ACN
L'Associació d'Empresaris Turístics del Montseny acaba de posar en marxa la campanya "Fes teu l'estiu. Montseny a cel obert" amb el propòsit de treballar en la interacció entre diferents serveis turístics de l'espai natural i la fidelització dels clients, a més d'incentivar el sector. La campanya arriba pocs dies després que dues comarques emmarcades en el Parc Natural del Montseny -Osona i Selva- es trobin ja en la fase 2 de la desescalada i la unificació de les regions sanitàries de Barcelona, Metropolitana Nord -on hi ha el Vallès Oriental i part del Baix Montseny- i Metropolitana Sud.

La proposta compta amb més de cinquanta empreses, que ofereixen serveis d'allotjament, restauració, guiatge o altres activitats turístiques que aposten per un turisme sostenible i responsable.


D’una banda, els allotjaments adherits a la campanya entregaran unes cistelles amb productes del Montseny a les cinquanta primeres reserves que es realitzin en hotels, allotjaments rurals, apartaments o càmpings associats. Alhora, els mateixos allotjaments i restaurants facilitaran als clients un val regal a bescanviar fins a finals d'any, on podran escollir d'entre visites guiades a la natura, visites a empreses agroalimentàries o fins i tot a espais museístics o teatrals.

La mateixa campanya inclourà un concurs d'Instagram on el guanyador podrà gaudir d'un cap de setmana per a dues persones al Montseny. La campanya compta amb el suport del Parc Natural del Montseny, els consells comarcals d'Osona, la Selva i el Vallès Oriental i els ajuntaments que formen part de l'espai natural.

 

Fes teu l'estiu Montseny a cel obert, eslògan de la campanya per incentivar el turisme responsable al Parc Natural Foto: AETM

 

Participació