L'ADFO posa en marxa un servei gratuït d'atenció telemàtica per a tothom

L'entitat vol aportar la seva "experiència i expertesa" per ajudar a pal·liar les dificultats

Una persona consultant el seu telèfon mòbil
Una persona consultant el seu telèfon mòbil | Adrià Costa
NacióDigital
09 d'abril del 2020
Actualitzat a les 17:44h
Davant la situació d’emergència provocada pel coronavirus, l’Associació Diversitat Funcional d’Osona (ADFO) ofereix des d'aquest dilluns, 6 d’abril els seus serveis a tota la ciutadania de manera gratuïta.

D'aquesta manera, els interessants troben tota la informació al web de l'entitat i des d'on poden escollir el professional que necessitin. Hi ha educadors socials, psicòlegs, terapeutes ocupacionals i treballadors socials. Un cop escollit s'hi pot contactar per correu electrònic i es rebrà resposta a través de trucada telefònica o videotrucada, en funció de les necessitats de cada persona.

La iniciativa té per objectiu assessorar i acompanyar en qüestions pràctiques com la tramitació d’ajudes econòmiques i tràmits burocràtics, en aspectes relacionats amb la informació sobre recursos socials dins la comunitat, recursos i estratègies que facin més fàcil l’adaptació emocional a aquesta situació, entre d’altres.

"Volem aportar l’experiència i l’expertesa acumulada per l’entitat al llarg dels anys per ajudar a pal·liar les dificultats que estan vivint les persones en aquests moments d’incertesa", diuen en un comunicat.