TV3 i Catalunya Ràdio prohibeixen els anuncis de joc i apostes en horari infantil

La mesurà s'aplicarà a partir del 30 de juny, també als mitjans digitals de la CCMA, i l'òrgan ja estudia ampliar la prohibició a tot l'horari

Un home passa davant d'un local on es fan apostes esportives, al centre de Barcelona.
Un home passa davant d'un local on es fan apostes esportives, al centre de Barcelona. | Adrià Costa
NacióDigital
03 de maig del 2019
La presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s'emetrà cap publicitat de joc i aposta en línia, tota ella vinculada a esports, en horari infantil, l'anomenat horari protegit, a TV3 i Catalunya Ràdio. La mesura s'aplicaria a partir del 30 de juny perquè la Corporació té publicitat venuda en espais d'esports que ara "no se'ls pot retirar".

Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el CAC instés a la CCMA a deixar d'emetre publicitat de joc i apostes en línia durant l'horari protegit. Ha assegurat que estan estudiant ampliar-ho a tot l'horari, més enllà del protegit. Així mateix, ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. "La CCMA com a servei públic entomem aquesta petició del CAC", ha assegurat.

Llorach ha explicat que ha traslladat a la direcció de màrqueting i vendes de la CCMA que s'ha d'evitar l'emissió d'aquesta publicitat en horari protegit a tots els mitjans de la Corporació, tant a mitjans digitals com a la ràdio i la televisió.