Enigmes als aparadors d'Osona

La campanya del Consorci de Normalització Lingüística té per objectiu sensibilitzar els ciutadans de la riquesa lingüística

Un dels cartells de la campanya.
Un dels cartells de la campanya. | Osona.com
Redacció
10 d'abril del 2019
Actualitzat el 11 d'abril a les 15:53h
El Consorci de Normalització Lingüística d'Osona (CNLO) ha posat en marxa aquesta setmana una nova edició de la campanya "A l'abril cada paraula val per mil". La iniciativa, que es porta terme des del 2003, té per objectiu sensibilitzar els ciutadans de la riquesa lingüística i despertar-los l'interès i la curiositat per la llengua.

La campanya d'enguany consisteix a trobar els cartells que estan repartits per arreu de la comarca en diferents establiments i endevinar l'engima lingüístic. L'edició del 2019 vol ser més participativa i més coneguda, i per això, es fa a través d'un concurs. Els participants han de respondre correctament 25 dels 30 enigmes i dir, almenys, 15 botigues on han trobat els cartells. Entre els guanyadors se sorteja un cap de setmana per a dues persones a Mallorca i diversos premis de 50 euros per gastar als comerços adherits a la campanya. 

La iniciativa, que s'allarga fins al 30 d'abril, es pot seguir a través de les xarxes socials del CNLO.