04
d'abril
del
2019
El sector turístic privat i públic del territori del Lluçanès es va reunir el passat 27 de març per encarar el turisme de cara als propers anys. Així es van trobar una quarantena de persones relacionades amb aquest sector -des d'allotjaments, restaurants, comerços o productors- per treballar una estratègia comuna en aquest sentit. Es va presentar el pla de màrqueting turístic del Lluçanès, en què hi consten totes les accions de promoció o de creació que es portaran a terme durant els propers anys.
En aquesta trobada es va iniciar la Taula de Turisme del Lluçanès, una eina i instrument que ha de permetre decidir conjuntament a tots els agents les accions que es realitzaran en matèria turística al Lluçanès. La taula també servirà per vetllar el pla de màrqueting o crear noves propostes.
En aquesta trobada es va iniciar la Taula de Turisme del Lluçanès, una eina i instrument que ha de permetre decidir conjuntament a tots els agents les accions que es realitzaran en matèria turística al Lluçanès. La taula també servirà per vetllar el pla de màrqueting o crear noves propostes.