04
d'octubre
del
2018
Actualitzat
a les
10:35h
L'Associació de Disminuïts Físics d’Osona (ADFO) ha presentat aquest dimecres la seva campanya de Nadal "Persones amb superpoders". Es tracta de productes elaborats pels mateixos membres de l'entitat. Com a principal novetat, l'humorista osonenc Peyu s'ha sumat a la iniciativa, incorporant el seu formatge a les paneres i fent difusió de la tasca i els serveis de l'entitat. "Col·laborar amb ADFO és una manera de canviar el món", deia la nova incorporació.
Tal com explicava Cristina Gutiérrez, responsable d'ADFO CET, aquesta campanya recull "els superpoders que ajuden a tirar endavant als nostres usuaris", com són "el coratge, l'entusiasme i la transformació". Tal com explicava Ramon Corominas, membre de l'ADFO, el procés comença amb el laboratori de creació i després s'elaboren els productes.
Aquest dimecres, amb a presentació de la nova campanya de Nadal, els assistents també van poder veure com es treballa a la nau de treball de l'entitat. També hi havia una exposició dels articles acabats i el catàleg, dissenyat per Alucinamandarinas amb fotografies de Jordi Cabanas. El primer pas, que és el laboratori de creació, comença a l'abril. ADFO CET és qui comercialitza aquests productes.
Dos-cents clients
Tal com explicava Gutiérrez, hi ha unes dues-centes empreses i institucions (com ajuntaments) que els compren les paneres de Nadal per als seus treballadors. Un d'aquests és Quim Bosch, de l'Assessoria Bosch, que fa anys que col·labora amb l'entitat. L'empresari destacava la confiança dipositada en l'equip "que està al davant i al darrere" del projecte i "l'esforç meravellós" que fan des d'ADFO. En aquest sentit ha animat als empresaris a col·laborar amb la iniciativa.
Tal com explicava Cristina Gutiérrez, responsable d'ADFO CET, aquesta campanya recull "els superpoders que ajuden a tirar endavant als nostres usuaris", com són "el coratge, l'entusiasme i la transformació". Tal com explicava Ramon Corominas, membre de l'ADFO, el procés comença amb el laboratori de creació i després s'elaboren els productes.
Membres de l'ADFO treballant al taller. Foto: Carles Fiter
Aquest dimecres, amb a presentació de la nova campanya de Nadal, els assistents també van poder veure com es treballa a la nau de treball de l'entitat. També hi havia una exposició dels articles acabats i el catàleg, dissenyat per Alucinamandarinas amb fotografies de Jordi Cabanas. El primer pas, que és el laboratori de creació, comença a l'abril. ADFO CET és qui comercialitza aquests productes.
Dos-cents clients
Tal com explicava Gutiérrez, hi ha unes dues-centes empreses i institucions (com ajuntaments) que els compren les paneres de Nadal per als seus treballadors. Un d'aquests és Quim Bosch, de l'Assessoria Bosch, que fa anys que col·labora amb l'entitat. L'empresari destacava la confiança dipositada en l'equip "que està al davant i al darrere" del projecte i "l'esforç meravellós" que fan des d'ADFO. En aquest sentit ha animat als empresaris a col·laborar amb la iniciativa.
En Peyu se suma a la campanya d'enguany. Foto: ADFO