Aquesta informació es va publicar originalment el 23 d'agost de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El músic
Kepa Junkera actuarà aquest dijous 23 d'agost a
Balenyà enmig dels actes de celebració de la Festa Major del municipi. El concert serà gratuït i tindrà lloc a la plaça Josep Espona a partir de les deu del vespre.
Kepa,
virtuós de l'acordió diatònic o trikitixa i guanyador de diversos premis com ara un Grammy, tocarà acompanyat de les veus, la percussió i el ball del grup
Sorginak i del duet català
Ballaveu. El compositor i acordionista nascut a Bilbao presentarà els seus últims treballs Maletak i Fok, que arriben després de
26 àlbums editats i més de 300 cançons produïdes.
Pel que fa a la Festa Major, arrencarà aquest mateix dijous 23 d'agost amb el tradicional pregó, aquest any a càrrec d'Antonio Mateo. L'endemà, el divendres 24, hi haurà altres activitats musicals com és el cas del concert de l'Orquestra Cimarron.
Entre la resta d'actes de Festa Major destaca el concert-tribut d'AC-DC de dissabte 25 fet pels
Bon Scott Revival Show, única banda de versions avalada pels australians AC-DC, l'actuació de l'
Orquestra Meravella que es farà el diumenge 26, o l'obra de teatre
Rumors, que es tindrà lloc els tres dies de la Festa Major.