Vic ja té nou consistori infantil

L'alcaldessa, Anna Erra, encarrega als nous consellers infantils realitzar propostes per conscienciar la ciutadania en temes mediambientals, en el marc del Fòrum Ambiental

El nou consistori infantil
El nou consistori infantil | Ajuntament de Vic
Redacció
06 de novembre del 2017

Un total de 21 nens de sisè de primària de les escoles de Vic van ser escollits dijous passat com a membres del consistori infantil de la ciutat per aquest curs. En un acte celebrat a la Sala de la Columna, els nous membres del consistori infantil van prendre el relleu dels consellers sortints, i van rebre un diploma i una venera de mans de l'alcaldessa de Vic, Anna Erra, i del regidor d'Educació, Àlvar Solà.

Tal com explica l'Ajuntament de Vic, cada any, l'alcaldessa de la ciutat fa un encàrrec als nous membres del consistori infantil i enguany, s'ha demanat que, en el marc del Fòrum Ambiental de Vic, els consellers infantils pensin en iniciatives i propostes especialment en l'àmbit de comunicació sobre "com explicar a la ciutadania que hi ha coses que hem de fer una mica diferents si volem ser respectuosos amb l'entorn, estalviar més diners i treballar per un futur millor".

Els predecessors van pensar activitats per la festa major

L'any passat, el consistori infantil van pensar diferents activitats per incloure a la festa major. "Fa molts anys que Vic té un consistori infantil, i les iniciatives que n'han sorgit han estat sempre portades a terme. A més, les propostes que surten dels més joves solen ser més escoltades i exitoses", va remarcar Anna Erra. 

En aquest sentit, el regidor d'Educació, Àlvar Solà, va destacar que "recollir les opinions dels infants ens fa veure les coses d'una altra manera i ens aporta idees fresques que complementen les accions del consistori adult." Solà va agrair tota la feina feta al consistori sortint i va donar la benvinguda al nou consistori, animant a treballar de manera intensa per aprofitar aquesta oportunitat en les sessions que començaran aquest dilluns, 6 de novembre, a la Sala de Plens de l'Ajuntament.