29
de març
del
2017
Actualitzat
a les
22:21h
Un client del McDonald's de Vic ha denunciat que no el van voler atendre en català. Osona.com ha pogut contactar amb A. Costa que ha explicat que estava de pas a la capital d'Osona i es va parar a sopar amb un seu amic a l'establiment. El responsable va atendre'ls en castellà i van demanar-li al jove si parlava el català. Aquest va respondre que sí, però que li era més còmode parlar en castellà.
"En plan de conya vaig dir-li que estava a Catalunya i ell em va contestar: 'EstotambiénesEspaña'". Davant d'aquesta resposta, els dos amics van demanar-li el full de reclamacions. El jove va anar a la cuina i no va tornar. Després d'esperar-se i no obtenir resposta, els clients van dir-li a una companya de feina que si després de sopar no tenien el full de reclamacions, trucarien els Mossos d'Esquadra.
"No li va donar la real gana de parlar en català"
Després de sopar i en veure que no arribava el full de reclamacions, van trucar el Mossos d'Esquadra. Mentre estaven trucant, els hi van portar el full de reclamacions. Per la seva banda, Mossos d'Esquadra ha confirmat a Osona.com que es van desplaçar al lloc dels fets i que el client va exposar que no havia rebut un tracte correcte i per això havia demanat un full de reclamacions, i que l'establiment no li volia proporcionar.
Costa remarca que "no ens va indignar que no parlés el català, sinó que no li donés la real gana de fer-ho", ja que quan els Mossos es van presenciar al lloc dels fets, "el parlava perfectament". El client explica també que "si algú no parla el català, no hi ha cap problema; però si el parla ens és més còmode".
Costa explica que, a part del full de reclamacions, no pensa emprendre cap més acció. Osona.com ha demanat la versió dels fets al McDonald's, que ha condemnat l'actitud i la reacció de l'empleat.
"En plan de conya vaig dir-li que estava a Catalunya i ell em va contestar: 'EstotambiénesEspaña'". Davant d'aquesta resposta, els dos amics van demanar-li el full de reclamacions. El jove va anar a la cuina i no va tornar. Després d'esperar-se i no obtenir resposta, els clients van dir-li a una companya de feina que si després de sopar no tenien el full de reclamacions, trucarien els Mossos d'Esquadra.
"No li va donar la real gana de parlar en català"
Després de sopar i en veure que no arribava el full de reclamacions, van trucar el Mossos d'Esquadra. Mentre estaven trucant, els hi van portar el full de reclamacions. Per la seva banda, Mossos d'Esquadra ha confirmat a Osona.com que es van desplaçar al lloc dels fets i que el client va exposar que no havia rebut un tracte correcte i per això havia demanat un full de reclamacions, i que l'establiment no li volia proporcionar.
Costa remarca que "no ens va indignar que no parlés el català, sinó que no li donés la real gana de fer-ho", ja que quan els Mossos es van presenciar al lloc dels fets, "el parlava perfectament". El client explica també que "si algú no parla el català, no hi ha cap problema; però si el parla ens és més còmode".
Costa explica que, a part del full de reclamacions, no pensa emprendre cap més acció. Osona.com ha demanat la versió dels fets al McDonald's, que ha condemnat l'actitud i la reacció de l'empleat.