Educació

Dos joves mestres d'Osona volen difondre noves maneres d'ensenyar

En Kevin de Manlleu i la Cristina de Sant Hipòlit de Voltregà engeguen una campanya de micromecenatge per documentar les experiències recollides els 3 anys que fa que recorren Sud-amèrica

per Redacció, 17 de gener de 2017 a les 11:20 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de gener de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

"De Rumbo al Cambio" és el projecte que van inciar fa tres anys dos joves mestres de pedagogia Waldorf d'Osona que estan viatjant per Sud-amèrica visitant i documentant altres projectes que estan transformant el món.


La Cristina (Sant Hipòlit de Voltregà) i en Kevin (Manlleu) visiten projectes d'agricultura orgànica i biodinàmica, de construcció natural, comunitats ecològiques i escoles i iniciatives de pedagogia Waldorf.  Aquesta consisteix, a grans trets, en que l'aprenentatge és interdisciplinari, és a dir, que integra tant sabers pràctics com artístics, i que es coordina amb els ritmes del dia a dia.

Els dos joves han fet tallers de pedagogia per pares i mestres, han fet de voluntariats a granges, han fet pedagogia d'emergència i, fins i tot, han viscut un terratrèmol. Tal com expliquen, el seu objectiu és buscar maneres de viure que respectin el planeta i que generin relacions sanes entre les persones. Volem difondre en diferents formes totes aquestes experiències per ser una inspiració de canvi a la societat.


Ara, volen difondre aquestes experiències "per ser una inspiració de canvi a la societat". Per això, han iniciat una campanya de micromecenatge per poder editar tot el material que han recopilat durant aquest temps (documentals, un dvd i un llibre amb un cd), tot relacionat amb la sostenibilitat i la pedagogia Waldorf. La campanya acaba aquest diumenge, 22 de gener.
 

Participa en la campanya de crowdfunding

 

Osona.com estrena butlletí setmanal
Vols rebre els apunts imprescindibles de la setmana a Osona?

Subscriu-te aquí gratuïtament

 

Participació