No hi ha cobertura Movistar a Sant Julià de Vilatorta

L’ajuntament del municipi anima als afectats a interposar una reclamació

Redacció Osona.com
06 de maig del 2016
Actualitzat a les 16:23h
Logotip de Movistar
Logotip de Movistar
Des del passat dissabte 30 d’abril, els mòbils de la companyia Movistar no tenen cobertura a la zona del poble de Sant Julià de Vilatorta. Des de l’ajuntament del municipi s’anima a cada persona afectada a interposar una reclamació i, així, fer ús dels seus drets com a consumidors. De fet, la companyia està obligada a resoldre la incidència com més aviat millor, i a retornar als usuaris els diners de la facturació mensual proporcionals als dies que es mantingui la pèrdua de cobertura.

D’ençà que es va observar l'avaria, l’Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta ha fet repetides reclamacions a Movistar i ha demanat l'assessorament de LOCALRET. És per això que expliquen els passos detallats fer una reclamació.

 Com fer una reclamació a Movistar pels problemes de cobertura?

- Per telèfon. Podeu trucar el 1004 i demanar el número d'incidència.

- En una botiga Movistar. La botiga més propera és a la Plaça Estació de Vic.

- A la pàgina web de la companyia. En unes hores rebreu un correu electrònic amb un número de seguiment de la incidència.

Si no teniu usuari, en el mateix apartat el podeu crear. Un cop hi accediu amb el vostre telèfon i contrasenya, cliqueu Contacta con nosotros dins l’apartat Información i cliqueu sobre la icona e-mail. Apareixerà un formulari de contacte.

Els passos per enviar una reclamació via e-mail són: Mi móvil > Reclamación > Otros.
Tot seguit, omplir el formulari i explicar a observacions els dies que ha fallat la cobertura de veu i/o dades i reclamar compensació. Segons la companyia, si ho feu a través de la pàgina web cal enviar un missatge reclamant per les fallades de cobertura i demanant quan les resoldrien, i en poc més de 24 hores tindreu la resposta.