Vic posa en marxa una nova i renovada oficina virtual

La nova seu electrònica de l'Ajuntament permet la gestió directe de molts tràmits

Redacció Osona.com
22 de gener del 2016
Actualitzat a les 7:15h

Captura de pantalla de la nova seu electrònica.

L’Ajuntament de Vic ha posat en marxa aquesta setmana una nova i renovada seu electrònica, des de la qual la ciutadania pot gestionar una quarantena de tràmits municipals. El nou servei telemàtic, segons fonts municipals, permet aconseguir tres objectius principals, enfocats tots ells a proporcionar un major servei de l’administració local cap a la persona: més disponibilitat, més facilitat i un significatiu estalvi de temps.

Aquesta nova fase de l'oficina virtual implica una ampliació del catàleg de procediments que el ciutadà podrà tramitar i registrar a través d’Internet i que en aquests moments en suma fins a 42. No obstant, la xifra s’anirà ampliant al llarg d’aquest any 2016 de forma progressiva, amb l’objectiu de poder donar un major servei i atenció a la persona.

A tall d’exemple, a hores d’ara ja es pot efectuar la sol·licitud de subvenció de la taxa per a famílies nombroses i/o monoparentals i persones jubilades, la sol·licitud del volant d’empadronament, al·legacions per infraccions de trànsit de circulació o bé la sol·licitud de preinscripció i matrícula de les escoles bressol municipals, entre d'altres. Destacar que, actualment, per a cadascun d’aquests procediments, l’usuari disposa de la capacitat per veure les sol·licituds registrades a l’Ajuntament, tant si s’ha tramitat presencialment com telemàticament, i saber en quin punt de tramitació està.

Aquesta acció concreta forma part del desplegament de l’e-administració electrònica que l’Ajuntament de Vic va iniciar la passada legislatura i que va comptar amb una inversió d’1’4 milions d’euros.
 

Accediu a la nova seu electrònica de l'Ajuntament de Vic


 
Arxivat a