22
de gener
del
2016
Actualitzat
a les
7:15h
Captura de pantalla de la nova seu electrònica.
Aquesta nova fase de l'oficina virtual implica una ampliació del catàleg de procediments que el ciutadà podrà tramitar i registrar a través d’Internet i que en aquests moments en suma fins a 42. No obstant, la xifra s’anirà ampliant al llarg d’aquest any 2016 de forma progressiva, amb l’objectiu de poder donar un major servei i atenció a la persona.
A tall d’exemple, a hores d’ara ja es pot efectuar la sol·licitud de subvenció de la taxa per a famílies nombroses i/o monoparentals i persones jubilades, la sol·licitud del volant d’empadronament, al·legacions per infraccions de trànsit de circulació o bé la sol·licitud de preinscripció i matrícula de les escoles bressol municipals, entre d'altres. Destacar que, actualment, per a cadascun d’aquests procediments, l’usuari disposa de la capacitat per veure les sol·licituds registrades a l’Ajuntament, tant si s’ha tramitat presencialment com telemàticament, i saber en quin punt de tramitació està.
Aquesta acció concreta forma part del desplegament de l’e-administració electrònica que l’Ajuntament de Vic va iniciar la passada legislatura i que va comptar amb una inversió d’1’4 milions d’euros.
Accediu a la nova seu electrònica de l'Ajuntament de Vic