Una veïna de Prats és la clienta 20.000 de la Targeta Urbana de Vic

La targeta de fidelització ha facturat 14 milions d'euros

Redacció Osona.com
20 de gener del 2016
Actualitzat el 22 de gener a la 13:49h

Anna Costa Brugaroles, la clienta 20.000 de la Targeta Urbana. Foto: Vic Comerç.
 

Després de tres anys des de la creació de la Targeta Urbana de Vic, aquesta setmana s'ha arribat als 20.000 usuaris. La botiga Bolsos Masallera, del carrer Estret, va donar d'alta Anna Costa Brugaroles, de Prats de Lluçanès, com a clienta número 20.000. Per celebrar aquesta xifra, Vic Comerç li ha fet entrega d'una targeta regal de 100 euros.

Des de la seva creació, la Targeta Urbana, a través de Vic Comerç, ha organitzat 41 campanyes comercials, ha entregant premis a més de 1.221 clients, ha facturat prop de 14 milions d’euros i ha superat les 400.000 vendes entre les 175 botigues adherides.

Vic Comerç es mostra molt satisfeta de com està evolucionant la seva targeta client. Arribar a la xifra de 20.000 usuaris "era una fita que es veia molt llunyana quan es va començar el projecte", apunta l'entitat en una nota.

Vic Comerç vol continuar dotant de millores i prestacions la Targeta Urbana. Entre les properes novetats, l'entitat ja té a punt la APP Targeta Urbana, que complementarà el plàstic i que donarà més informació als clients a temps real.
Arxivat a