20
de gener
del
2016
Actualitzat
el
22
de gener
a la
13:49h
Anna Costa Brugaroles, la clienta 20.000 de la Targeta Urbana. Foto: Vic Comerç.
Des de la seva creació, la Targeta Urbana, a través de Vic Comerç, ha organitzat 41 campanyes comercials, ha entregant premis a més de 1.221 clients, ha facturat prop de 14 milions d’euros i ha superat les 400.000 vendes entre les 175 botigues adherides.
Vic Comerç es mostra molt satisfeta de com està evolucionant la seva targeta client. Arribar a la xifra de 20.000 usuaris "era una fita que es veia molt llunyana quan es va començar el projecte", apunta l'entitat en una nota.
Vic Comerç vol continuar dotant de millores i prestacions la Targeta Urbana. Entre les properes novetats, l'entitat ja té a punt la APP Targeta Urbana, que complementarà el plàstic i que donarà més informació als clients a temps real.