05
de gener
del
2016
Actualitzat
a les
18:03h
L'Ajuntament d'Espinelves ha denunciat aquest dimarts "freqüents" problemes de línia de telefonia que han deixat el municipi incomunicat durant dos dies de novembre i desembre. Des del consistori asseguren que l'empresa encarregada d'oferir els serveis, Telefónica, "no ha donat cap explicació i tampoc ha proposat cap solució al problema" i ha advertit que catorze persones viuen soles i depenen del servei de teleassistència, que queda inoperatiu quan no hi ha línia i queden desprotegides.
Per aquest motiu, l'alcalde d'Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha assegurat que prendrà accions legals. Denuncia que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL han de pagar 35.000 mil euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".
Per aquest motiu, l'alcalde d'Espinelves, Joan Manuel Claveria, ha assegurat que prendrà accions legals. Denuncia que per ampliar la centraleta telefònica per tenir més línies ADSL han de pagar 35.000 mil euros i el manteniment de la cabina del poble costa 400 euros anuals. A causa d'això, "els veïns se senten com a ciutadans de tercera".