23
de novembre
del
2015
Actualitzat
a les
12:31h
L'Equip d'Atenció Primària (EAP) Vic Nord, de l'Institut Català de la Salut, ha posat en marxa bloc digital amb l'objectiu de millorar la comunicació entre usuaris i professionals del centre. D'aquesta manera, s'afegeix als altres equips de l'ICS a la Catalunya Central que ja han apostat per les tecnologies de la informació i comunicació com a mitja per oferir consells de salut i informació útil a la població.
A través del portal els usuaris trobaran informació concreta de l'EAP. Podran consultar-hi dades de contacte i la ubicació dels centres assistencials, els punts d'atenció continuada (fora de l'horari d'obertura del CAP), i altres serveis d'interès, o bé trobar-hi informació sobre com demanar hora de visita. A més, el bloc ofereix un apartat de preguntes freqüents per resoldre alguns dels dubtes més habituals, com ara què s'ha de fer en cas d'urgència, com es pot sol·licitar la targeta sanitària o com demanar una segona opinió mèdica.
A través del portal els usuaris trobaran informació concreta de l'EAP. Podran consultar-hi dades de contacte i la ubicació dels centres assistencials, els punts d'atenció continuada (fora de l'horari d'obertura del CAP), i altres serveis d'interès, o bé trobar-hi informació sobre com demanar hora de visita. A més, el bloc ofereix un apartat de preguntes freqüents per resoldre alguns dels dubtes més habituals, com ara què s'ha de fer en cas d'urgència, com es pot sol·licitar la targeta sanitària o com demanar una segona opinió mèdica.