Un veí de Vic guanya un vol de gravetat zero als EUA a 10 km d'alçada

El sorteig de la marca d’olleres Ray-Ban ha tocat a un client de l’òptica Cottet

Redacció Osona.com
05 de juny del 2015
Actualitzat el 08 de juny a les 9:58h
El vigatà Jaume Fluvià ha rebut el premi a la botiga d'Òptica Cottet de Vic, al carrer Verdaguer
El vigatà Jaume Fluvià ha rebut el premi a la botiga d'Òptica Cottet de Vic, al carrer Verdaguer | Agència Setting

Un veí de Vic ha guanyat el sorteig d’àmbit estatal d'un viatge de gravetat zero que organitzava la marca d’olleres Ray-Ban entre els seus clients. Així, el vigatà Jaume Fluvià, i la seva dona com a acompanyant, podran gaudir d’aquesta experiència en un vol que es farà als Estats Units.

El viatge gravetat zero es realitza en un avió Boeing amb un programa d'un dia de durada, durant el qual els passatgers poden conèixer com és l'espai així com les aplicacions dels vols ingràvids de la mà d'un astronauta veterà. L'avió s'enlaira fins a 10.000 metres (10 quilòmetres) d'alçada i, amb una maniobra controlada, es deixa caure formant una paràbola per induir dins de la cabina la gravetat marciana, lunar o ingravidesa total. Un equip de fotògrafs i càmeres acompanyen els viatgers durant el trajecte per immortalitzar l'experiència de flotació, que conclou amb una festa de regravitació després de l'aterratge.

El sorteig estatal d'un viatge gravetat zero per a dues persones de la marca Ray-Ban ha comptat amb clients participants de diferents cadenes d'òptica de l'estat espanyol, atorgant el premi final a un veí i client de l'òptica Cottet de Vic. El brand manager de Ray-Ban Espanya, Jordi Ponce, juntament amb Àlex Cottet, director de màrqueting de Grup Cottet, i David Poyato, director del centre Cottet de Vic, han estat els responsables de lliurar el premi al client guanyador Jaume Fluvià i a la seva dona.

Grup Cottet col·labora en la comercialització de productes de la marca Ray-Ban des de fa més de 60 anys i, per Àlex Cottet “aquest tipus de promocions tan atractives són molt ben valorades pels nostres clients, alhora que reforcen el posicionament de la marca emblemàtica Ray-Ban i per extensió la de Cottet.”
Arxivat a