Les fotos guanyadores del concurs Instagram del Mercat Medieval de Vic

La iniciativa d’InstaOsona rep 500 imatges

Redacció Osona.com
20 de desembre del 2014
Actualitzat a les 19:03h
La foto guanyadora
La foto guanyadora | Felip Nicolaus

El concurs de la 1a Trobada #InstaOsona pel Mercat Medieval, promogut juntament amb l’Ajuntament de Vic, ja té guanyadors. Després d’una votació popular molt ajustada, els tres guanyadors són Felip Nicolaus, Marta Marly i Jordi Torrentó. Les seves fotos són les que, durant 24 hores, han rebut més likes a Instagram entre les cinc finalistes, que prèviament havien seleccionat els gestors d’InstaOsona.

Amb 141 likes, Felip Nicolaus (@pfelipedj), de Vic, ha guanyat el concurs amb una foto d’una de les exhibicions d’aus rapinyaires. A molt poca distància, amb 138 likes, ha quedat Marta Marly (@mmarlym), de Manlleu, gràcies a una instantània de la zona de les Adoberies. Finalment, en tercer lloc i amb 97 likes, ha quedat Jordi Torrentó (@paiocatala), de Vic, amb un primer pla d’un dels protagonistes del Mercat Medieval. La votació popular es va fer des de dos quarts d’11 de la nit de dilluns fins dimarts a la mateixa hora.

Els altres dos finalistes han estat Josep Güell (@josepguell56), que ha quedat a només un like de la tercera foto guanyadora, i María Fernanda Arévalo Patiño (@blancinegrebcn) ha estat cinquena amb 83 likes.

Els gestors d’InstaOsona valoren molt positivament la participació al concurs, amb 500 fotos etiquetades amb els hashtags #vicmedieval14 i #instaosona, i subratllen que la primera tria per escollir les cinc finalistes no va ser fàcil pel bon nivell de les imatges. De les cinc finalistes es va tenir en compte que reflectissin bé l’esperit del Mercat Medieval i l’originalitat en els elements arquitectònics retratats.

Com a premi, Nicolaus ha guanyat un vol amb globus per la plana de Vic; Marly, una volta amb caiac pel pantà de Sau, i Torrentó, una ruta amb burricleta per l’anella verda de la capital osonenca. A més, tots tres s’emporten un “Pack Vic”, que inclou una vista al Museu Episcopal, un dinar amb tast de productes de la terra, música dalt del campanar romànic o una visita pel centre històric. Els premis són gentilesa de l’Ajuntament.

El concurs es va fer del 6 al 9 de desembre i estava obert als 60 participants que es van apuntar a la 1a Trobada #InstaOsona.

La comunitat InstaOsona va néixer el 6 de desembre del 2013 i, des de llavors, ja ha organitzat 14 concursos. A Instagram, té més de 1.600 seguidors i centenars d’usuaris han etiquetat més de 18.000 fotos amb el hashtag #instaosona.
 

Galeries de fotos del Mercat Medieval de Vic, 2002-2014


La fotografia guardonada amb el segon premi, de Marta Marly (@mmarlym)

 

La fotografia guardonada amb el tercer premi de Jordi Torrentó (@paiocatala)

Arxivat a