15
de gener
del
2014
Els premiats a la campanya, al pont gòtic del Remei. Foto: Vic Comerç
Vic Comerç va lliurar aquest dilluns al migdia els premis de la campanya de Nadal d'aquest any de la Targeta Urbana. En total, s’han repartit 5.000 euros en premis. La targeta ja ha superat la xifra de 12.000 clients adscrits.
L’espai escollit, el pont gòtic del Remei, no ha estat casual sinó que ha volgut reflectir la creació de Vic Comerç, la unió de les tres associacions de comerciants de la ciutat (CentreVic, GAP i UCRE Remei).
El mes dels nens
Vic Comerç seguirà amb el ritme d’una campanya mensual durant tot el 2014 sortejant premis entre tots els usuaris de les targetes. La primera de l’any, la de gener, ja s’ha fet pública: el mes dels nens.
Aquesta campanya ha comptat amb la col·laboració de les botigues que tenen productes o serveis relacionats amb els més petits (joguines, roba infantil, calçat, tallers educatius,....).
Vic Comerç va lliurar aquest dilluns al migdia els premis de la campanya de Nadal d'aquest any de la Targeta Urbana. En total, s’han repartit 5.000 euros en premis. La targeta ja ha superat la xifra de 12.000 clients adscrits.
L’espai escollit, el pont gòtic del Remei, no ha estat casual sinó que ha volgut reflectir la creació de Vic Comerç, la unió de les tres associacions de comerciants de la ciutat (CentreVic, GAP i UCRE Remei).
Llista de guanyadors de la campanya de Nadal
El mes dels nens
Vic Comerç seguirà amb el ritme d’una campanya mensual durant tot el 2014 sortejant premis entre tots els usuaris de les targetes. La primera de l’any, la de gener, ja s’ha fet pública: el mes dels nens.
Aquesta campanya ha comptat amb la col·laboració de les botigues que tenen productes o serveis relacionats amb els més petits (joguines, roba infantil, calçat, tallers educatius,....).