Aposta per a la gestió digital dels ajuts Leader

L'Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central desenvolupa una nova eina

Redacció
02 de novembre del 2013
L'Associació pel Desenvolupament Rural de la Catalunya Central està desenvolupant una nova eina per a la gestió d'expedients en el procés de presentació dels ajuts Leader
 
Aquest nou sistema, d'ara endavant plataforma, té com a objectiu principal l'agilització i simplificació de les tasques del procés de presentació i tramitació dels ajuts, gràcies a la digitalització de processos i a la comunicació digital, i per tant immediata i transversal, entre tots els usuaris de la plataforma, facilitant els tràmits administratius en la mesura del possible. La plataforma constarà de tres blocs: un per a les persones o empreses sol·licitants de l'ajut, un altre per al propi equip tècnic i directiu de l'Associació, i un altre per als nous possibles usuaris, que disposaran d'informació actualitzada dels ajuts Leader i del seu funcionament.
 
Aquesta plataforma s'ha assignat a una empresa del territori i es desenvoluparà com a gestor documental, el qual permetrà disminuir el temps de treball, estalviar recursos, millorar l'atenció als usuaris en temps i qualitat de resposta, monitoritzar els processos per detectar a temps errors i contratemps i analitzar molt més ràpidament l'evolució dels processos, facilitant la presa de decisions futures. 
 
El projecte també contempla la millora del web de l'associació per tal de facilitar i millorar la comunicació amb els usuaris. El portal disposarà de galeries d'imatges, bases de dades, vinculació RSS, optimització SEO i es comptarà, també, amb una versió per a dispositius mòbils.
 
Així doncs, el projecte s'emmarca dins del nou pla de comunicació i de gestió que contempla la nova estratègia corporativa de l'associació, esdevenint un dels primers GAL catalans que aposta per avançar en la gestió electrònica dels expedients Leader, per tal de donar un impuls de difusió d'informació i tramitació electrònica.