Sant Joan, Sant Jordi, gegants i castells capten l'interès de Coca-Cola

Redacció
29 de gener del 2013
Les llaunes de Coca-Cola amb dissenys de Sant Jordi, Sant Joan, les festes majors i la castanyada, dissenyades per Juanma García Escobar i Carré Noir.
Les llaunes de Coca-Cola amb dissenys de Sant Jordi, Sant Joan, les festes majors i la castanyada, dissenyades per Juanma García Escobar i Carré Noir.
Les llaunes de Coca-Cola amb dissenys de Sant Jordi, Sant Joan, les festes majors i la castanyada, dissenyades per Juanma García Escobar i Carré Noir.

Les fogueres de Sant Joan, el llibre i la rosa, la castanyada, gegants, capgrossos i castellers han captat l'atenció de l'empresa Cobega, embotelladora i comercialitzadora de Coca-Cola a l'Estat espanyol, que ha decidit que il·lustrin una sèrie de llaunes que aquests dies es poden trobar a bars i establiments d'hostaleria d'arreu del país. "És una de les sèries que anem traient, com una altra que vam fer amb motiu de l'Eurocopa, sobre pintors, sobre edificis emblemàtics de Barcelona... En aquest cas, vam creure que la cultura popular transmetia al consumidor un sentiment festiu, de bon rotllo, que era interessant", explica Toni Bafalluy, del departament de comunicació de Cobega, a NacióLaFlama.cat.

Més informació a NacióLaFlama.cat