Els comerços de Vic ofereixen regals i descomptes amb una targeta unificada

La iniciativa es posarà en marxa el proper dilluns.

Redacció Osona.com
06 de desembre del 2012
L'alcalde, Josep M. Vila d'Abadal, va rebre la primera targeta, de mans dels comerciants.
L'alcalde, Josep M. Vila d'Abadal, va rebre la primera targeta, de mans dels comerciants. | Ajuntament de Vic
L'alcalde, Josep M. Vila d'Abadal, va rebre la primera targeta, de mans dels comerciants. Foto: Ajuntament de Vic

Aquest dimarts, els tres presidents de les associacions de comerciants de la ciutat de Vic van lliurar la primera "Targeta urbana. Compres, oci i ciutat" a l’alcalde de la ciutat, Josep M. Vila d’Abadal. L’acte va tenir lloc davant l’arbre de Nadal ubicat al centre de la plaça Major i va comptar amb la presència del director general de Comerç de la Generalitat de Catalunya, Josep M. Recasens, i la regidora de Comerç de l’Ajuntament de Vic, Anna Erra.

Tot seguit, l’alcalde de la ciutat va fer l’encesa dels llums de l’arbre de Nadal mitjançant un comandament a distància. Al mateix temps, es van encendre també la resta de llums dels carrers de Vic.

Aquesta targeta és una iniciativa conjunta de les tres associacions de comerciants de la ciutat, CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP, que es presenten amb el nom comú de Vic Comerç. La iniciativa rep el suport de la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Vic, la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Barcelona.

La targeta té l’objectiu de fidelitzar el client a les botigues associades de la ciutat amb descomptes i sortejos de regals diversos, millorar els resultats i augmentar les vendes dels propis establiments, i que les tres associacions de comerciants guanyin nous associats per consolidar la xarxa Vic Comerç.

El client obtindrà uns diners virtuals (euros virtuals) a través dels descomptes que cada establiment li apliqui per cada compra, que podrà acumular i posteriorment bescanviar. “El funcionament serà independent per cada comerç però servirà la mateixa targeta. Cada comerç decidirà la seva política de fidelització”, explica Roguer Noguer, gerent de CentreVic. Per altra banda, es preveu que Vic Comerç faci campanyes periòdiques de promoció entre els comerços adherits i els clients.

La targeta no és un projecte tancat al comerç ja que es preveu que s’hi incorporin entitats, associacions relacionades amb l’àmbit de la cultura, hostaleria, aparcaments, equipaments esportius, entre d’altres. D’aquesta manera, el client gaudirà d’avantatges i descomptes en serveis que s’ofereixen des d’altres organismes de la ciutat.

El llançament de la targeta es farà el el proper dilluns, dia 10 de desembre, i coincidirà amb l’inici de la campanya de Nadal. En aquests moments, en ple procés d’implantació, ja compta amb més d’un centenar d’establiments adherits.
Arxivat a