Un osonenc il·lustra una sèrie limitada d'ampolles d'aigua de Font Vella

Carles Gómez guanya un concurs de disseny convocat per l'empresa.

Redacció Osona.com
15 de setembre del 2012
Carles Gómez i Bet Puigblaqué, de Kiwe Studio, mostren l'ampolla amb el disseny guanyador.
Carles Gómez i Bet Puigblaqué, de Kiwe Studio, mostren l'ampolla amb el disseny guanyador. | Monmar Comunicació
Carles Gómez i Bet Puigblaqué, de Kiwe Studio, mostren l'ampolla amb el disseny guanyador. Foto: Monmar Comunicació

Les diferents tribus urbanes i grups socials que il·lustren les ampolles d'aigua de Font Vella tenen la firma d'un jove dissenyador osonenc. Es tracta de Carles Gómez, que dirigeix l'empresa Kiwe Studio i que ha estat un dels guanyadors d'un concurs que la coneguda marca d'aigua va convocar entre joves estudiants de disseny per il·lustrar una sèrie limitada d'ampolles d'aigua que ja s'estan comercialitzant a través del canal Horeca. Gómez s'ha emportat un premi econòmic i l'oportunitat de protagonitzar, amb els altres guanyadors, una campanya de promoció utilitzant la viralitat de la xarxa, amb un vídeo a Youtube que ja acumula més de 170.000 visites.

Gómez, que va presentar el seu disseny mentre cursava un postgrau d'il·lustració a l'escola Eina de Barcelona, està encantat amb el premi i espera que pugui suposar-li una oportunitat per donar a conèixer la seva feina en el camp de la il·lustració i també el de l'empresa que dirigeix, Kiwe Studio, amb Bet Puigblanqué, i que aquest sigui “un fet diferencial”. Afirma que el guardó l'ha fet creure en la seva feina i en les seves possibilitats professionals com a il·lustrador, i li agradaria que el seu estil fos “identificable com per exemple li passa a Pilarín Bayés”.

El jove dissenyador, de 27 anys, elogia el fet que Font Vella hagi estat la primera marca d'aigua en apostar per dissenys poc convencionals i de joves dissenyadors, com els de la campanya. “M'encantaria seguir treballant per a grans empreses com Font Vella”, apunta.

El seu disseny, seleccionat entre els més de 90 presentats, s'ha aplicat, junt amb el dels altres tres guanyadors, a la producció d'una sèrie limitada d'ampolles d'aigua de Font Vella que s'estan comercialitzant a través del canal Horeca (hotels, restauració i càtering). També es podrà veure en diverses ampolles gegants promocionals que la marca instal·larà a Barcelona durant les Festes de la Mercè.

Per fer el seu disseny, Gómez va inspirar-se en tribus urbanes i grups socials com “el pijo, el heavy, el punk, el que li agrada la salsa, el corredor, el jugador d'esquaix, l'skater, el ñeta, el rastafari, el cap rapat...”, que va dibuixar agafats de la mà i gaudint amb la seva activitat. “Tots els estils són vàlids per poder gaudir de la vida”, explica.