Un exregidor de la CUP podria ser multat per penjar cartells al mobiliari urbà

L’Ajuntament de Vic obre un expedient sancionador contra Quim Soler.

| 03/07/2012 a les 09:22h
Arxivat a: Municipis, mobiliari urbà, CUP, Quim Soler, civisme
Aquesta notícia es va publicar originalment el 03/07/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament ha obert un expedient sancionador contra Quim Soler, exregidor de la CUP, per penjar cartells de la manifestació contra el racisme del passat 25 de maig en mobiliari urbà no autoritzat, tal com va reconèixer el regidor de Convivència i Seguretat, Joan Ballana, en el ple celebrat ahir. Ara s’obre un període d’al·legacions. En cas de fer-se efectiva la multa, l’import no seria massa elevat, entre 150 i 200 euros.

L'expedient s'ha tramitat a títol personal, ja que, a efectes legals, es considera que Quim Soler és l’organitzador de la manifestació, ja que és ell qui va sol·licitar els permisos per la protesta a l’Ajuntament, en representació de la CUP.

La CUP, en el torn de preguntes del ple, va expressar les seves queixes perquè la formació entenia que en el ple de maig s’havia arribat a un acord per tal d’allargar la moratòria per no sancionar els que pengessin cartells a llocs prohibits, en el marc de la campanya que es va iniciar el mes de març. Montserrat Rovira, regidora de Fires i Mercats, va aclarir que el que s’havia pactat el mes de maig era ampliar el període “informatiu”, però que en cap cas s’havia decidit que no es multaria.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Esperit de Vic.
Anònim català., 03/07/2012 a les 11:19
+26
-13

Quim: fes el favor de ser més cívic. Esperit de Vic = esperit cívic. I no atabalis la Georgina amb les teves cabòries antigues. Els de la CUP ni sou els més purs, ni sou els més "indepes", ni sou els més intel·ligents,... Ah! I el marxisme portat a la pràctica és un error criminal, perquè va contra la naturalesa humana (que no és gran cosa).



indignant!
Anònim, 03/07/2012 a les 13:47
+23
-41
Suposo que també es multarà als Sagals d'Osona pels cartells de la seva diada, a totes les discoteques de Vic que enganxen cartells per tot arreu, a la Cava de Jazz anunciant els seus concerts...

Si seguim així, i no és una multa política (només per la CUP) pràcticament totes les entitats actives i empreses de la ciutat rebran multes.

O és que només multareu a la CUP? O és que s'han de publicar fotos amb cartells d'ERC a les cabines de telèfons?

Us esteu tornant bojos amb la CUP, deixeu que facin oposició, i vosaltres governeu, que és el què toca. Deixeu de fer d'oposició a l'oposició!
no entabanis
Anònim, 03/07/2012 a les 16:26
+24
-8
Les primeres multes van caure a la JERC i a ERC, o sigui que no entabanem a la gent insinuant coses.
au
Anònim, 03/07/2012 a les 16:32
+13
-14
(sóc el mateix que abans)

A mi em sembla que hi ha pocs espais per a penjar cartells, però si s'ha de complir la norma de no embrutar la ciutat es compleix i punt.

La JERC i ERC sempre penja els cartells amb cinta adhesiva, MAI amb cola que destrossa mobiliari, com fa la CUP o Maulets.

INSINUAR QUE ENS PERDONEN MULTES ÉS TENIR MOLT MALA FE I VOLER ENGANYAR I INTOXICAR.
Cup pareu ja
Indepe, 03/07/2012 a les 16:47
+20
-9
Soc indepe com qui mes pero no estic disposat que els meus impostos serveixin per netejar mobiliari urbà que uns quants gamberros embrutin,sigui qui sigui.Vull la ciutat neta i fa fàstic veure faroles i contenidors amb propaganda.Multeu fort i s'acabarà la tonteria de la Cup i del qui sigui! Els meus cèntims que serveixin per fer guarderies i escoles carai !!
Ja era hora
Joel, 03/07/2012 a les 17:13
+19
-11
Ja era hora que algú els hi digués a aquests de la CUP que no són intocables! Semblava que eren impunes a la llei! Menys tolerància a l'incivisme de la CUP.
nes tem fars
rafel, 03/07/2012 a les 19:27
+15
-4
un exregidor no a de caure en aquestas faltes tan greus;pro venin de gent de la cup tampoc pots espera res mes,emb de pensa amb la ciutat parque netejar i refer el mobiliari urba coste mols euros a tots els ciutadans
civisme?
Nil El Mouhadab Carbonell, 04/07/2012 a les 12:52
+6
-11
jajaja hi ha comentaristes que us haurieu de sentir el que dieu? vols una ciutat neta, doncs primer denuncia aquests grafiteros que embruten les parets i ningu els hi diu res, o tal com diuen uns comentaris més amunt que multin els cartells dels espais d'oci, és veritat no hi pensava que aquests com que no fan política tan els hi fa a l'ajuntament que es penjin, el que vol l'ajuntament és acovardir el poble a forma de multes, o m'equivoco quan algu ha pintat alguna estelada amb esprai o alguna frase critica amb la societat o amb el govern, estic parlant de pintades reivindicatives, aquestes al cap de dos dies ja no hi són, i els grafitis aquells de merda com que no diuen res no els hi molesta, o és que una pintada és diferent que l'altre, el que no vol l'ajuntaFEMS és que hi hagi un moviment social crític amb la societat actual!