Mensaje para el virus! Que contamina al ser humano.
Per Anònim el 8 de maig de 2017 a les 17:51
La tierra es de Dios.
Cada ser humano, donde le aplazca vivir en la tierra, que lo haga y punto.
Libertad !!
Que ganáis racistas?
Absolutamente nada. Solo el odio... que con el tiempo os consumirá. :)
FreeDom.
Remei
Per Anònim el 29 de maig de 2012 a les 21:42
Només coneix els problemes que hi ha al barri del Remei els que hi vivim. Des de fora tot es veu molt maco i senzill.
A la veïna del remei
Per j.c. el 29 de maig de 2012 a les 19:07
Jo visc al carrer Manlleu, a la meva escala fa molts anys que els únic catalans som nosaltres, aqui hi viuen o hi han viscut amazigs, punjabis, xinesos, colombians, ecuatorians, espanyols, ghanesos i mai he tingut cap problema amb ningú, ans al contrari, amb la majoría hi ha hagut molta bona convivència i estimació, fins i tot he anat de vacances al Marroc a casa d'uns meus veïns.
No entenc quina mena de problema ha d'haver-hi.
També entenc que hi ha gent d'aquí o d'allà ón sigui que té problemes amb tot-hom. I, es clar, és un mal viure.
a la veina del remei
Per Anònim el 29 de maig de 2012 a les 11:17
Jo visc al centre de vic, en una escala de només 4 veins i dir, que al primer i viuen sudamericans, al segon indús, al tercer xinos i al 4º jo, que sóc de vic de tota la vida. Mai he tingut problemes amb ningú, tot al contrari.
LLENÇEN PAPERS AB TERR A
Per maria el 28 de maig de 2012 a les 23:13
a LA VEINA DEL REMEI
visc en una escala integrada per:
tres families magrebines, una parella de xinesos i dues families senegalesas., i no tinc ni veig perquè hauria de tenir cap probleme amb ells..( això sí, la nena del tercer te la mala costum de llençar els papers dels caramels a terra, i el dia que van tots a la mesquita d'aprop de casa costa una mica més de trobar aparcament)
Fora el racisme i els perjudicis!!
quina vergonya
Per veina del remei el 28 de maig de 2012 a les 18:28
Oh...que maco i que be queda anar a una mani en contra del racisme i pancartes antifeixistes...es nota que el problema de la immigracio no el viuen en primera persona com els veins del remei,sino poca manifestacio farien. A tots aquests que hi van anar els convido un parell de dies a casa meva aixi veuran que es conviure amb la diversitat. Com no espavilem i posem una mica d'ordre tindrem un problema mes greu del que ja es.
Va ser la festa de la pau
Per Josep Valldoriola el 28 de maig de 2012 a les 18:25
Que raro no he vist cap contenidor creman ni aldarulls, i mirar que els perrosflauta i el moviment antisistema fan molta por o si nos que els hi preguntin amb els de l´ajuntament que deien que seria un perill i que vindria gent de fora amb ganes de gresca. Com deia en Pep Palau heu quedat ben retratats. Ara només podeu dir que estava tot ple de banderas del Marroc quan només ni havia una, pero es clar totes les altres que eran de color vermelles també las heu posat al sac amb la del Marroc, es clar ja interesa tot això. Ni vosaltres fascistas ni ningu esperaba tanta gent, tothom deia que serien 4 arreplagats. Jo no sóc de Vic pero si ho fos votaria a la cup. No hi ha cap grup polític que hagi donat suport, es clar no fos cas de quedar malament defensant als inmigrants. Tant si fem propaganda gratuita o no amb els de la PXC, davant al racisme s´ha d´actuar. NO ENS FAREU CALLAR MAI. I ara ja podeu anr a veure el canal d´interconomía que aquests són dels vostres. VISCA LA TERRA SENSE FASCISTES. Ah xavier Pinell tu a lo teu, que no tot lo que sigui de color vermell ha de ser del Marroc espavilat.
el conseil arab d'osona
Per amazigh el 28 de maig de 2012 a les 17:57
aquet conseil que va sortir amb banderra del marroc,no representa els amazics d'osona. Es un conseil de 4 personas arabs. Els amazics de vic que son mes de 80 per cent ,no van assistir a la manifistacio. No volen donar mala imatge a la nostre ciutat:vic. V.I.C Vienatge, Integració, Convivencia
Vergonya
Per Anònim el 28 de maig de 2012 a les 17:56
Quina vergonya! Parlem de que España ens vol dil.luïr i resulta que ja ho fan els de la CUP i l'ANC. Sembla que el que volen és ser un regne de tàifes i no un estat independent.
Que vingui algú sense gos i sense flauta a marcar l'autèntic camí de l'independència, no aquesta colla de vividors i saltimbanquis.
vergonyós
Per Roger el 28 de maig de 2012 a les 15:44
Sort que de tots els de la mani traient 4 o 5 son de fora de Vic. Perquè a les hores Vic tindria un greu problema de seguretat ciutadana.
He vist terroriste, ex droga dictes, persones que van amb un pseudònim ja que no poden mantenir el seu propi nom. Vergonyós la CUP vol enfonsar Catalunya.
Com a vigatà i català jo PxC
la cup:visca ESPANYA I VISCA MARROC
Per azoul amazigh el 28 de maig de 2012 a les 14:03
la cup no sap fer politica, es quedará amb problemes internas. La propera manifistació sortirá la cup deient: visca espanya i visca el marroc si no dirá aixo, sera racista,
Acabar am el racisme
Per Linx el 28 de maig de 2012 a les 13:48
L'única manera d'acabar amb el racisme, és que aquesta gent que a vingut tornin als seus països d'origuen, si no estiguessin aquí ja no preocuparien a ningú
Felicitats
Per jofre.F el 28 de maig de 2012 a les 13:31
Molt admirable la resposta de la gent envers la manifestació. La feina que està fent la CUP a Vic és admirable. No afluxeu. Per aconseguir l'alcaldia caldrà superar molts entrebancs però sobretot s'haurà de treballar a fons per guanyar tots els sectors socials de la ciutadania vigatana.
Siusplau, NO em censureu el comentari. No faig cap menció explicíta contra ningú, no insulto, solament opino.
Cup
Per Anònim el 28 de maig de 2012 a les 13:16
Mai mes votare a la cup quina vergonya i pena
Els de sempre
Per Anònim el 28 de maig de 2012 a les 13:10
Aquesta manifestació ha servit per:
- Perquè l'Anglada tingui més vots
- Per veure la divisió dels independentistes a Vic
- Per demostrar els botiflerisme d'òmnium i lo patètic que es el seu president
- Per crear polèmica dins d'un ajuntament
- Per donar ales al feixisme
Si amb l'Anglada no se li fa cas, no tindrà + vots, pero No! a Vic vinga a parlar del mateix personatge! Sempre li feu la campanya electoral! i gratuïtament!
no callarem
Per Una entre mil el 28 de maig de 2012 a les 10:50
Mira que l'Adrià Costa ha fet fotos maques de la mani, i desde la redacció heu posat la que més controversia ha portat, la de les p... banderes, això es periodisme groc, des de el primer moment us heu posat del costat del ajuntament i no dels que cridavem fora feixistes del ajuntament, es veu que parlar del feixisme ven mes que parlar de pau, que es el que mes va despendre la manifestació en tot el seu recorregut.
Drets vs deures
Per Miquel S el 28 de maig de 2012 a les 10:38
Els dret s'ha de guanyar complin primer amb el deure. La cita és de Gandhi no del nazis o feixistes.
canvi d'opresor
Per Anònim el 28 de maig de 2012 a les 10:26
Catalunya serà lliure si marxen tots aquets, en cas contrari marxarem de la opresió de Madrid per anar a la opresió del Marroc.
Per en Jordi de les 22:25
Per Anònim el 28 de maig de 2012 a les 00:52
Quin anàlisi tan simplista el teu. No és gens estrany que els de la CUP sigueu tan obtusos que ja no us podeu entendre amb ningú amb dos dits de front.
Segons el teu argument al capdavant de la manifestació hi podria anar també una bandera espanyola, fent germanor amb l'estelada, perquè espanyols anti racistes també n'hi ha a pilots.
Visca Catalunya lliure i per tothom, i solidària amb altres pobles oprimits per estats totalitaris, quins símbols no vull al costat dels meus.
visca europa
Per para romania i europa el 27 de maig de 2012 a les 23:37
tots els ciutadans de europa som europa tota la resta fora
tots per vic
Per amazigh catalá el 27 de maig de 2012 a les 22:32
un amazigh ha portat la bandera amazigha a la manifistació contra el racisme, es ha equivocat, la majoris dels amazigh de vic no van asistir a la manifistació perque a vic no hi ha racisme,i els vigatans no son racistas. Els amazighs son els primers immigrants que van venir a catalunya, i van trobar la benvinguda dels autoctons, aixo no podem oblidar mai, pero o la cup se ha equivocat vol crear racime. I per fi visca catalunya
Un èxit, sí senyor!!
Per Jordi el 27 de maig de 2012 a les 22:25
Ahir vaig anar a manifestar-me en contra de tot allò que aquí es defensa des de la més fastigosa demagògia. Si a plaça hi caben 10000 persones, no cal que empastifeu amb el vostre menyspreu feixista, doncs sé molt bé que ocupàvem almenys un 20% de la superfície= mínim 2000 persones.
Sóc independista i m'entristeix profundament veure com un discurs basat en la confrontació com el del podrit de l'anglada ha pogut donar legitimitat pública a bestieses pròpies del passat i que van en contra dels drets humans.
Quina obsessió hi ha en dir que la bandera marroquina representa una monarquia opressora. Ho heu preguntat a alguna persona propera què sent per la seva bandera, ja sigui la marroquina o bé l'amaziga? Si aquest reduccionisme és vàlid per vosaltres els independistes racistes, llavors jo tampoc puc estar orgullós de defensar l'estelada.
Als violents proanglada, que sapigueu que la l'odi només genera odi, així que amb la vostra actitud xenòfoba la única cosa que esteu fent és fomentar la consolidació dels estereotips. Si el vostre odi acaba provocant l'odi del veí, no us estranyi que aquest respongui des la mateixa intolerància, per ferit i desconfiat. La vostra violència és el que fomenta la perpetuació de les consignes radicals entre la gent de diferents cultures.
Seguiu així, sí senyor. Bona feina! Espero que no arribi el dia que haguemm d'emigrar tots per no fotre'ns de gana, i haver de suportar el verí de qui ens hagi d' "acollir".
Enhorabona a tothom que ha volgut donar un pas endavant en contra de l'hipocresia dels partits polítics de l'ajuntament, que per no tenir en contra la bèstia acaben fent el que sigui per amansar-la.
Visca Catalunya Lliure, i per tothom!!
Ja hos val
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 22:23
Com futeu la estalada b la bandera del marroc quina vergonya
Seguim
Per Vigatana el 27 de maig de 2012 a les 22:15
Sento llàstima de la majoria de comentaris, però construirem la nostre casa amb les pedres que que ens heu llensat, i aquesta casa serà per tots, també pels que llanceu pedres.
no es aixi
Per Amazigh el 27 de maig de 2012 a les 22:03
els amazigh d´osona no les representa aquet conseil de marroquins, son gent lliure poden donar suport a la cup,pero en aquesta manifistació no estan d'acord, els amazigh volen de vic una ciutat catalana construida per tots els vigatans, i rebutgen aquet tipo de manfistacions que afavoreixen més als partit xonofobs de la comarca. Visca els paisos catalans.
antibiòtic contra el xenofòbia
Per jordi el 27 de maig de 2012 a les 21:55
Visca la CUP i visca la catalunya antifeixista.
Molt èxit la manifestació contra el virus del racisme.
No hi ha diferencia entre ciutadans, tots som persones.
La gauche divine canvia de vorera
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 21:22
Ostres veient les fotos veig la gauche divine al costat de la CUP, deuen servir millors gin tònics que els comunistes.
un desastre de Pais
Per vigatà 2012 el 27 de maig de 2012 a les 21:11
AHIR ES VA PODER VEURE CLARAMENT, PER QUE PxC ES LA SEGONA FORÇA A L'AJUNTAMENT DE VIC.
SI TREIEM DE LA MANI..... ELS IMMIGRANS, EL PERROFLAUTES I 4 PIJOPROGRES, LA PLAÇA QUEDAVA BUIDA, JAJAJAJA
La CUP-MDT xala dividint el secessionisme català
Per Jesus el 27 de maig de 2012 a les 20:16
La CUP-MDT divideix el moviment separatista català amb el seu immigracionisme obsessiu, com si volgués competir amb SOS Racisme i amb Papers per a Tothom. És deplorable el que fa la CUP, tenint Catalunya dominada, subjugada, depredada i posseïda per Espanya.
1000 persones?
Per johnni clean el 27 de maig de 2012 a les 19:32
els dela manifestació son els de sempre,4 punkis i 4 moros
Ara pels Amazighs
Per Visca la CUP el 27 de maig de 2012 a les 19:24
Com que Ja tenim els quatre gats gats dels àrabs que hi ha a Vic, Ara ens toca arremanga i treballar força per aconseguir els Amazih, que ja són els més intel·ligents i són més del 95% dels marroquins que tenim a la comarca d'osona.Si consignéssim el conjunt dels amazighs sense cap dubte tindríem més regidors . Però, si anem confien en aquest noi del Consell Marroquí no arribem enlloc, per un raó democràtic i demogràfic, primer no és legítim i segon no representa els marroquins d'Osona sinó representa els quatre marroquins que hi ha a alguns municipis d'osona. jo tinc molta contacte amb els amazighs i estic sagú si arriben a organitzar una manifestació sumaran més dels 132 entitats que han sortit a la plaça,
VERGONYA!
Per FILIP el 27 de maig de 2012 a les 16:38
qué poca vergüenza!
cada vez da más asco Cataluña...
Vergonyòs
Per Xavier Pinell el 27 de maig de 2012 a les 16:30
La bandera del Marroc a la plaça Major de Vic, la capital medieval de Catalunya. Tenim l'enemic dins de les nostres files. Quants vots haurà guanyat ahir PxC i l'Anglada? Inconscients. És molt greu. Com a ex membre de la ANC a resultes de veure a en Diego Arcos membre del Secretariat i haver embrutat una organització transversal per la Independència. Com a membre fundador de la ANC i del ex Equip de Suport
Esquerra independentista frisa perquè els catalans siguem una minoria ètnica dins Catalunya. Molt lluny de demanar que la gent que s'estableixi a Catalunya s'integri en la seva cultura, el que fan és demanar que els catalans participem en la creació d'una nova cultura en amalgama i constant evolució depenent del fluxe de gent forastera que vingui. És totalment contradictori demanar la cohesió social i el multiculturalisme, una societat cohesionada només pot ser una societat en què hi hagi una cultura -la pròpia- com a referència d'uns i altres. D'altra manera, promocionant el multiculturalisme d'aquí un temps els àrabs per la seva banda reclamaran lleis especials per a ells al marge de la legalitat catalana -com ja passa en alguns indrets d'Europa-, els xinesos una altra específica... i tot això per haver promocionat un multiculturalisme que l'únic que fa és dissoldre la identitat de Catalunya en pro als forasters que lluny d'integrar-se esperen que nosaltres canviem perquè ells es sentin còmodes. Ara més que mai: CATALUNYA CATALANA! Menys comunisme i més patriotisme!
Nous vinguts
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 16:22
Vic no deu ser molt racista o en tot cas gairebé tota la nova immigració que no estava representada a la manifestació ho perceb així. Ni negres, asiatics, indis, paquistanís, sudamericans, rumanesos, sijs, dels paisos de l'est hi eren visiblement representats.
Perquè solsament l'acaparaven els magrebís i principalment els que s'identifiquen amb el Marroc? Perquè es queixen de racisme d'una societat que els va acollir amb els braços oberts i els hi va donar molt del que tenen? Encara no en tenen prou i en volen més? perquè demanaven drets al seu pais (i s'estalviaven el viatge)?
Potser el que fa que hi hagui racisme són els immigrants que abusen de la solidaritat o la paciencia dels receptors.
que raro
Per refeny vigata el 27 de maig de 2012 a les 15:18
per primer cop veig la bandera del marroc entre dos banderas independestas la amazigha i la catalana, no sé que diu la cup si posen un altre bandera espanyola??? jo crec no diran res perque la manifistació es contra racisme. Je je je
una pregunta a la cup
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 15:08
aquest jove que porta la bandera amazigha se ha equivocat per que la bandera amazigha no va al costat de la bandera del marroc. I la cup no ha pensat d aixo de posar la catalana també. Pero la meva pregunta a la cup: que faria la cup si va presentar la bandera de espanya també en aquesta manifistació ???
la cup se ha equivocat
Per Amazigh de vic el 27 de maig de 2012 a les 14:54
pobres aquet colectiu des marroquins han vingut amb bandera del marroc, no saben per que han vingut a aquesta manifistació, tampoc saben que la cup vol crear polimeca , pero estic segur que la cup se ha equivocat. Ara tendrá que pagar la mal entisos entre els militants seus. Hi ha mil gestos per acabar amb el racisme, pero aquesta manifistació no es una, i no ha servit de res,en canvi es pot crear racisma. Amazigh de vic
39000 no hi van anar
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 14:44
A Vic hi vivim 40000 persones. A la manifestació n'hi havia 1000, resultat: 39.000 no hi van anar. Si descomptessin els que van anar-hi de fora. Quanta gent de Vic hi havia: 200 o 300. D'acord, un èxit.
Romania?
Per S.D. el 27 de maig de 2012 a les 14:18
On són els romanesos de Vic? M'estranya molt que ningú compti mai amb ells... no és just.
Discurs,i mentides,interessos polítics i misèria.
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 13:42
"Els immigrants mai han portat riquesa a un país , mai han set necessaris per la nostra industria, nomes van a un país per prendre les ajudes i la feina, i la culpa es nomes seva, tota seva".
"Les cultures diferents mai han set un enriquiment de la nostra ni en formen part ".
Aixo si .Si venen amb peles son turistes si son pobres son immigrants, i si fan gols ídols.
Ser bon Català, Vigatà i Cristià es pensar en un mateix i en els de casa, i la resta que els donguin,ja ho deia Jesús "el pa per qui se'l pugui pagar i la resta al infern".
Peró a quin segle vivim!!.que no viatgem? Que no lleguim? Que no pensem? que volem tornar a les creuades? O al neandertal. Som al segle XXI, hi ha suficient cultura , informació i llibres com per no creure's segons quins discursos i caure en segons quins comportaments que històricament ja sabem que nomes porten a las misèria i a lo pitjor de la raça humana.
Es de molt poc talent, per dir-ho suaument, que alguns regidors i pertits polítics no plantin cara a un regidor per purs interessos polítics o partidistes.
Com també de poc talant la ciutadania que s'ha deixat convèncer per a quest discurs,i mentides.
I que degut el poc talent i lo impresentable del regidor en questió mes d'un ara s'arrepenteix de aver-lo votat.
Esta Clar que tan la immigració com el repartiment de la riquesa no s´ha gestionat be per part dels nostres dirigents i a quest sistema com diu en Jose Luis Sampedro esta podrit.
Peró amb cultura, solidaritat, respecte, tolerància, justícia, informació,memoria històrica ... estic segur ques pot crear una societat millor en molts aspectes ,ara amb segons quins discursos i formes estic convençut que no.
Una mica de fervor siusplau.
Feixisme i també masclisme
Per Roda el 27 de maig de 2012 a les 13:21
No sé si us heu fixat que de la comunitat marroquina només hi ha homes, potser les dones no pensen.
Potser també hauriem de mirar aquesta comunitat si no és feixista i masclista per ella mateixa, només és una petita reflexió.
banderes
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 13:15
Socialisme no te per que voler dir soviètic, i la bandera de la URSS és diferent.
Esperem una altra manifestació...
Per Núria el 27 de maig de 2012 a les 13:11
Ara espero que el sr Quim Soler i la sra Georgina Rieradevall organitzin una manifestació per les dones immigrants, vull dir les que s´han d´estar a casa i sortir com poden...
Parlen català aquesta gent que van amb la bandera del Marroc?
Aquesta manifestació ha set un fracàs, la cohesió s´aconsegueix escoltant, començant els partits polítics, sinó no us poseu en política, i actueu d´entrada des de la societat civil.
M'agrada
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 12:56
- M'agrada com vaig veien que, donem vots en Josep!!!!
LLoc per tots, però primer, els de CASA !!!!!!!
Pregunta
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 12:25
Quanta gent ha aplegat la manifestació pro-racisme de la PxKKK?
Va, que m'espero tic tac tic tac
quants russos hi ha a Vic?
Per joan33 el 27 de maig de 2012 a les 12:03
coi quantes banderes soviètiques, aquest són els que van de tolerants i demòcrates o ens volen enviar al gulag a tots els que no formem part de la seva secta?
són racistes de classe
banderes
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 11:45
A les fotos només veig una bandera del marroc, la resta son banderes rojes, que signifiquen socialisme
No, Anònim
Per el tal Robert d'Olost el 27 de maig de 2012 a les 11:22
No, Anònim no és aquesta la solució, si la conegués la diria, la veritat, però no la sé. Jo estava convençut que els polítics la trobarien però veig que tampoc, i el que dic és que si no la troben, que, no culpabilitzin a la societat civil per manifestar-se i al menys els escoltin.
i ara qué???
Per amazigh vigatá el 27 de maig de 2012 a les 11:17
ja ha pasat la manifistació, que segur provocará mes problemes en la ciutat de vic,també problemes internas per LA CUP,aquets manifista es dividirá a la cup, quedara molt feble, jo veig que aquet manifist han convocat gent no saben ni qui pasa aqui,estavem acostomat conviure en una ciutat solidaria,pasifica i ara anem a conviure en una ciutat de racisme que es qureixará d'aqui endavent.
Partits politics
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 10:14
La millor frase del reportatge es la que pronuncia el tal Robert d'Olost, que diu que ara el problema son els partits politics.
Exacte: els problema son els partits politics que no segueixen el que dicten la CUP i les mesquites.
La solució és eliminar aquests partits politics i atemorir la gent que els vota, oi que si Robert?
No serveix per res de bo la manifestacio
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 10:05
Ha servit per diverses coses:
Obrir una ferida entre els independentistes de Vic, disparar els odis entre els nacionalistes catalans, cosa molt util per a l'estat espanyol que ens oprimeix. Bona feina tios!!
Tambe ha servit per demostrar que sense els marroquins i la CUP de fora d'Osona, els participants no haurien estat més de 150, ras i curt, els CUPeros d'Osona i alguns esquerrans ressentits (alguns d'ells milionaris, si mireu les fotos ja els descobrireu, i que dubtem que acullin gaire immigrats a la escala de casa seva). )
Ha servit per posar de manifest que la convocatoria no ha mobilitzat ningu fora de l'ambit estricte de la CUP i l'islamisme. S'ha fet palès el rebuig massiu de vigatans i osonencs a la mogudeta. Anglada mes satisfet que mai. Els cupaires tambe, s'han reunit han fet quatre crits i apa cap al bar altra vegada.
I el comentari den Jofre que felicita la ciutadania vigatana per la manifestacio, no sé on l'ha vista la ciutadania vigatana. Que faci quatre numeros i sabrà que cap partit excepte CUP l'ha apoiat i que de Vic eren quatre gats malcomptats.
La realitat d'avui i demà és que quan a Vic hi ha problemes als barris es el regidor d'ERC Joan Ballana qui hi és les 24 hores del dia, salvant la convivència.
Pesats!
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 09:34
Que pesats que sou amb la mani aquesta! si al final son volts per l'Anglada!
Vistes les fotos..
Per Vist el 27 de maig de 2012 a les 09:14
50% moros
20% perroflautas
20% independentistes
10% despistats
Quina gentada!!!
Per Vigatá el 27 de maig de 2012 a les 08:45
134 entitats arrepleguen un miler de persones de tota Catalunya? WOW!!!
Mes clients
Per Client Iborra el 27 de maig de 2012 a les 07:32
Mes clientela al meu despatx ja ja ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Felicitats!!
Per David Karvala el 27 de maig de 2012 a les 01:30
Felicitats a tota la gent vigatana que ha sortit al carrer avui per demostrar (una altra vegada) que no és una ciutat xenòfoba. I felicitats a la gent que ha fet un viatge llarg o curt per solidaritzar-se amb aquesta Vic antiracista.
I les forces polítiques progressistes de Vic que no només s'han negat a sumar-se a la protesta contra el racisme, sinó que s'hi han posat clarament en contra, s'hauran de tornar a plantejar la seva actitud. El feixisme i el racisme creixen per Europa. Nosaltres hem de fer créixer la unitat i la solidaritat en contra d'aquesta lacra.
fora el racisme i la opressió
Per Anònim el 27 de maig de 2012 a les 00:52
He estat a la manifestació i feia patxoca una mobilització amb tanta gent.
Però quan he vist la capçalera he tingut la mateixa sensació que si hi hagués la bandera espanyola amb la gallina.
Amb l'afany de juntar adhesions, hem tingut el símbol d'un pais opresor com a primera imatge de la manifestació. Què en pensarien els sarahuis i els empresonats per la monarquia absolutista marroqui?
Antifeixisme per nosaltres, de la ma dels opresors d'altres pobles.
No em calen més comentaris sobre la coherència dels organitzadors.
Feu més manifestacions !
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 23:39
Resulta que tinc germans i germanes mores i no me n'he assabentat fins ara !? Qui sou vosaltres per imposar-me germans no legítims?? No fotem, home !!
Si defenseu tant la inmigració pot ser per diverses raons: o per què en treieu un sou, o per què no hi toqueu gaire i a més sou els grans traïdors de Catalunya. Ens estan suplantant l'essència i el concepte de Catalunya i encara, a més de pagar-los-hi tot, els hi rieu les gràcies.
Us animo a fer més manifestacions com aquesta arreu de Catalunya. Per cada manifestació ridícula com la que heu fet avui, PxC guanyarà més i més vots. Ja fa temps que amb la meva familia tenim clar que votarem PxC.
jo i era
Per leire el 26 de maig de 2012 a les 23:28
els que hi eran eran com diuen mes amunt 4 chuchoflautas ,,pero com conteu vosaltres ??? 1000 persones ???? pero vamos alucinant ,,a mes a mes molt poca gent de vic pq no coneixia a ningu ,,i mira que conec a gent ,,,,,,,,,exagerats ajajajaaj jaajjajjaja
admirable Vic
Per jofre el 26 de maig de 2012 a les 23:15
Realment avui he copsat la valentia d'una ciutadania vigatana alhora d'afrontar el problema del racisme.La xenofòbia no solament es combat a les institucions, sinó a peu de carrer. Vull felicitar especialment als organitzadors de la manifestació i a tota la gent/associacions adherides.
Ha estat un éxit i cal seguir treballant per cohesionar la ciutat.
la mani, un fracás
Per vigatà cansat de mantenir a tothom el 26 de maig de 2012 a les 23:03
Jo he estat a la Plaça i només erem unes 400 persones i entre ells jo mateix i uns amics que som pro Anglada, i els que podien anar a la manifestació de veritat eren quatre perroflautes amb patalons de cagats i raftes.
Si aquest tenen d'arreglar el mon ho tinc clar.
PER MI HA SIGUT UN FRACÀS I UN EXIT PER L'ANGLADA.
QUE PER CERT EL SR. JOSEP ANGLADA, HA ESTAT ENTREVISTAT A TV5 EN EL PROGRAMA EL GRAN DEBATE D'EN JORDI GONZALEZ, TENINT COM A OPOSITORA A LA PILAR RAHOLA, AQUESTA HA PIXAT FORA DE TEST COM SEMPRE
visca la vida!
Per Sara p el 26 de maig de 2012 a les 22:39
la manifestacio ha estat pacifica i festiva. Ara sortiu tots vosaltres a intoxicar i a crear mals rollo, veure mals auguris, buscar excuses per enfonsar la cohesió.
Fora el racisme, el feixisme !
Pobres vigatans
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 22:20
Jo soc vigata però les properes eleccions ja se qui votere la PxC
Exemple
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 22:17
Els comentaris d'aquesta noticia son l'exemple que ni el model CUP ni el PXC li convenen a Vic. Crispacio eterna es el que aquests dos volen!
Calma
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 22:13
Ei, ara calma i a treballar per la ciutat, sisplau
Pobre Vic?
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 22:05
Si Bertolt Brecht aixaqués el cap, t'escopia a la cara, carellot!
??
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 22:03
A aquestes persones que dieu que hi havia tantes banderes de Marroc, està ben clar que opineu sense saber de que parleu, Hi ereu? ja us dic jo que no, és cert que hi havia alguna bandera del Marroc però si alguna bandera destacaba eren les estelades...
Si no us agrada el que veieu us aguanteu però ja n'hi ha prou d'intoxicar!!!
suma vots anglada
Per maria font el 26 de maig de 2012 a les 21:54
aquesta manifestacio donara mes regidors a pxc segur segur es duplicara la gent que votara a pxc
la cup amb la bandera del marroc
Per jordi el 26 de maig de 2012 a les 21:51
la cup amb la bandera del marroc que son al final independentistas per catalunya o indepandentistas marroquins es aquesta la independencia que volen moros i mes moros prefereixo anglada
Pobre Vic
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 21:50
Teniu raó, fa basarda veure la bandera de l'estat dictatorial i integrista del Marroc al davant d'una manifestació a la plaça Major de Vic. Què hi carda aquesta bandera d'un estat que oprimeix, tortura i mata els saharians? Suposem que ja s'han queixat l'aleix Cardona i en Quim Soler, sempre tan defensors de la "llibertat".
L'aliança stalinista-islamista ha sortit al carrer, representant els tinglados més foscos del país, acompanyats d'uns quants independentistes telosos. Una manif. sense els partits politics democràtics, sense la immigracio llatinoamericana i subsahariana i amb l'islamisme al davant es per posar-se a tremolar.
una pregunta: quants vots ha guanyat Anglada avui? Sens dubte que molts. Pero aixo a alguns i a algunes ja els va bé.
Pobre Vic, com deia Bertolt Brecht, els desastres arriben quan la bona gent es queda a casa i no fa res. Es hora que els partits democratics, des de CiU fins ICV donin una resposta en bloc per aturar l'espiral a la que ens volen portar islamistes, feixistes i estalinistes.
vergonya
Per pep el 26 de maig de 2012 a les 21:46
mes banderas moras que catalanas que fot que fot jo no e votat mai a ningu pero hara ja se que votare a pxc no teniu vergonya catalan ipocritas
pxc sumara vots
Per carme el 26 de maig de 2012 a les 21:43
a les properas eleccions la pxc sumara el doble de vots aquestas manifestacions antidemocratas que prepara la cup fan mes forta a la pxc i mes seguidors a les properas pujara com la escuma
anglada ets el millor
Per josep el 26 de maig de 2012 a les 21:39
si aquesta manifestacio la fa pcx segur seriam mes de 4000
nomes a vic 75000 a tota catalunya que som els que votem a pxc mes la gent que esta farta i son vots del futur sumeu sumeu que filipareu
anglada a tornat a guanya
Per manel el 26 de maig de 2012 a les 21:35
per omplir la manifestacio la cuo a fet servir gent de tota catalunya per que si no a vic serian 4 gats
1 miler de persones de tota catalunya
Per Anònim el 26 de maig de 2012 a les 21:32
una manifestacio a vic que reuneix 1000 persones de tota catalunya es un fracas es a dir es una minoria de manifestants ja que catalunya es molt grosa per tant es una minoria que estan a favor del racisme aixo significa que la gran majoria de catalans i catalanas o pasan de tot o no volen inmigrants a casa nostra
Efecte invers
Per Antònim el 26 de maig de 2012 a les 21:30
Fa mals pressagis que es vegin tantes banderes del Marroc. Cap negre, cap sudamericà.