Pep Alsina denuncia els entrebancs per reclamar una factura a Vodafone

Carta d'opinió del delegat d’Unió de Pagesos.

Redacció Osona.com
28 de febrer del 2012
Pep Alsina, pagès de Calldetenes i delegat d’Unió de Pagesos, ens envia una carta d’opinió on expressa les seves queixes pel tracte rebut per Vodafone, després del cobrament d’una factura que no li pertanyia. En Pep s’ha trobat amb un munt d’entrebancs a l’hora de fer les pertinents reclamacions. No n’ha acabat de treure l’aigua clara i encara li deuen, segons ell, 154 euros.

--------------
CARTA D’OPINIÓ
Estafen i acusen de ser estafats


Des de setembre passat que tinc un dilema amb Vodafone. Un bon dia, em vaig adonar que em carregaven al meu compte corrent  uns diners, dels quals mai he rebut cap factura, i que no feien referència al meu telèfon. La primer quantitat, de setembre de 2011, pujava 155,44 euros, la d’octubre, 387,50 duros, la de novembre  444,94 euros.

Quant me’n vaig adonar, vaig anar a la botiga Vodafone del Passeig de Vic i em van dir que truques al 123. Trucar al 123 es allò ..., “esperen per favor que nuestras lineas estan ocupadas”. Mentrestant, vaig anar a la entitat bancària per retornar els corresponents rebuts. El de setembre ja no hi vaig ser a temps, per tant encara me’l deuen. Els altres sí que els vaig retornar.

Seguint el consell de Vodafone tel. 123 vaig fer una denúncia als Mossos d’Esquadra i en vaig enviar còpia a Vodafone. La companyia de telèfon mòbil sap quin número és el telèfon que utilitza el meu compte corrent, però no fa res per resoldre-ho, ni que hi hagi denúncia a la policia. Mentrestant, cada mes ho van cobrant  al meu compte i, lògicament, jo els hi vaig retornant. Ara ja passem a 1.023,02 euros.

Vaig aconseguir parlar amb el departament de comptabilitat de Vodafone i em van dir que no patís que això ho resoldrien. Jo, lògicament, he reclamat els 155,44 euros que no vaig poder retornar del mes de setembre. Ara Vodafone m’envia una carta reclamant els 1023,02 euros i, a més, no em retorna els 155,44 euros  que m’han estafat i diuen que el meu nom consta en un llistat de morosos.

Senyors de l’administració, ¿que esperen a obligar a aquestes empreses a tenir una oficina a cada comarca a on operen , en la qual es pugui parlar amb una persona i posar-s’hi d’acord?

Senyors de Vodafone, vostès m’han estafat 155,44 euros i resulta que com que no m’han pogut estafar els 1023,02 euros em tracten de morós. No pateixin, no em fan por, tots els nostres proveïdors i entitats bancàries que tractem saben perfectament que a casa sempre complim amb els pagaments, cosa que vostès no fan.

Pep Alsina
Mas El Pujol
08506 Calldetenes
.