Bon Preu creix un 29,6%

El grup ha assolit durant el 2010 un volum de vendes netes de 660 milions d’euros.

Redacció osona.com
03 de març del 2011
Façana de l'Esclat de Malla.
Façana de l'Esclat de Malla. | Adrià Costa
Façana de l'Esclat de Malla. Foto: Adrià Costa

El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat i Esclatoil, ha crescut un 29,6% durant l’exercici 2010, tancat el passat 28 de febrer. Aquest augment suposa haver passat de 509,1 milions d’euros de vendes netes (sense IVA) el 2009, a 660 milions d’euros, el 2010. A superfície comparable el Grup ha crescut un 1,31%.

El grup valora de forma positiva aquest creixement tenint en compte la debilitat del consum en general i atribueix aquests bons resultats a l’alt índex de satisfacció que els seus models d’establiment, Bonpreu i Esclat, generen en el consumidor. “En els 151 supermercats del grup, l’empresa aposta per un model que permet al consumidor escollir amb llibertat un ampli ventall de productes i marques a uns preus altament competitius. La qualitat és un dels aspectes que més es té en compte, i en aquest sentit destaca la del producte fresc”, expliquen fonts de l’empresa.