Bon Preu augmenta un 9% les vendes durant la campanya de Nadal

El Grup preveu tancar l’exercici amb una xifra que superarà el 508 milions d’euros, un 7% més que l’any anterior.

Redacció osona.com
18 de gener del 2010

Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 8,67 % la xifra de vendes respecte el mateix període de l’any passat, amb un creixement del 3,49% a plantes constants. Amb aquestes vendes el Grup manté la tendència positiva que ha anat seguint durant tot el 2009.

El proper 28 de febrer el Grup preveu tancar l’exercici amb una xifra de vendes superior als 508 milions d’euros, en comparació als 475 milions de l’exercici 2008. Això suposa un increment del 7%.

Aquestes dades són valorades positivament pel Grup considerant la conjuntura actual i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu, Esclat, Orangutan i Esclatoil.
 
El Grup disposa en aquests moments d’un total de 122 establiments amb 77 establiments Bonpreu, 25 Esclat i 20 Orangutan. D’altra banda, també compte amb 14 benzineres Esclatoil.