Joan Carretero visitarà Vic el 13-D

El líder de Reagrupament donarà suport al vot afirmatiu.

| 10/12/2009 a les 07:33h
Arxivat a: Política, Joan Carretero, 13-D, consulta independència, Reagrupament
Aquesta notícia es va publicar originalment el 10/12/2009 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.



El líder de Reagrupament, Joan Carretero, vindrà a Vic el proper 13 de desembre per donar suport a les consultes per la independència que se celebraran a Osona.

Carretero arribarà a les 12 del migdia. Una hora més tard, companyarà la coordinadora provisional de la gestora d’Osona i membre de l’executiva nacional, Imma Bellafont, i a altres associats de Reagrupament al Temple Romà, on votaran pel SI a la independència.

Amb el lema "SÍ A LA INDEPENDÈNCIA”. “De l'autonomia a la independència: fem un primer pas per al futur del nostre poble. Per patriotisme i dignitat!", Reagrupament llança una campanya a favor de votar si a les diferents consultes convocades arreu de Catalunya.

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Com no !!!
Anònim, 10/12/2009 a les 09:30
+0
-0
Aquest pont vaig estar a la Cerdanya i tan sols vaig veure que es fes el referèndum a Bolvir, em sap greu que vulgui treuren un profit polític d'una situació en la que ell no ha pencat i que en la majoria de plataformes d'osona no hi ha gent de reagrupament, ni tant sols han convocat un acte polític en favor del sí i com sempre van per lliure ...
Visca la terra lliure !!!
Com si
Anònim, 10/12/2009 a les 10:29
+0
-0
Mira, noi, de gent de reagrupament treballant pel 13D n'hi ha molts, t'ho puc ben assegurar. I pel que fa als actes a favor del si, a osona concretament potser no se n'ha pogut fer cap però aquests dies se'n fan moltíssim arreu del país. Ah! I la membre de l'executiva nacional, Imma Bellafont, participa avui a Sant Hipòlit en un acte del Voltreganès Decideix. A veure si t'hi animes, no? També cal dir que dissabte passat vam muntar parada a plaça demanant el SI i aquest dissabte hi tornarem a ser.
Com si
Anònim, 10/12/2009 a les 10:31
+0
-0
Per cert, de debò et penses que si només es fa un referèndum a la Cerdanya és culpa d'en Joan Carretero? Ho dius de debò???? hahahahhaha!! Això ja frega el ridícul...
Sí a la independència!
Reagrupada, 10/12/2009 a les 11:03
+0
-0
Jo demano al personal que procuri ser positiu. Sovint els catalans ens perdem per hipercrítics amb nosaltres mateixos. El líder de Reagrupament serà molt benvingut a donar suport a les consultes osonenques. Esperem que contribuiran a generar l'onada independentista que necessita el nostre país, tal com diu molt bé aquest diari digital. Es tracta de sumar, no us sembla?
Bona diada del 13D per la independència!
oportunisme polític
Anònim, 10/12/2009 a les 11:37
+0
-0
Estic totalment d'acord amb l'opinió titulada "com no!!"
Com no 2
Anònim, 10/12/2009 a les 13:54
+0
-0
Qui té cua de palla ....
Unitat unitat
Anònim, 10/12/2009 a les 16:29
+0
-0
Catalans, no us dividiu.
Tota la força ha de ser contra l'enemic.
Si ens dividim ens aplastaran els feixistes-espanyols.
osona
jo, 11/12/2009 a les 12:32
+0
-0
el sr. "Com no !!!" no deu ser de la comarca d`osona o no es vol enterra de la realitat!!!!
pobles on col.labora reagrupament

sant hipolit
masies de voltrega
gurb
malla
montesquiu
sant quirze
vic
manlleu

sense comptar que les consultes son l`esprit de reagrupament de ja fa molt de temps!!!!!!!!

visca el nou macià!!!!!!!!
si a macià
vic, 11/12/2009 a les 12:35
+0
-0
sempre es bò que vingui el nou macià a vic!!!!