L'alcalde exigeix que la Falange no entri dissabte a la plaça Major de Vic

El conseller Joan Saura va autoritzar la protesta feixista.

| 09/12/2009 a les 09:40h
Arxivat a: Municipis
Aquesta notícia es va publicar originalment el 09/12/2009 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L'autorització per part de la Generalitat d'una manifestació falangista per la unitat d'Espanya per aquest dissabte a la plaça Major de Vic ha trobat un fort rebuig en l'Ajuntament de Vic, que havia assenyalat ubicacions alternatives que van ser desestimades pel departament d'Interior.

Després de la reunió de la Junta de Seguretat local convocada avui dmecres per Vila d'Abadal -amb la participació de l'Ajuntament, Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra, però no la de la Guardia Civil ni Policía Nacional, "perquè no són afers de la seva competència"- l'alcalde s'adreçarà als alts càrrecs d'Interior, el conseller Joan Saura i el director general de Mossos, Joan Delort , perquè rectifiquin.

La voluntat municipal seria que la concentració  fos definitivament prohibida. En cas contrari, que se li assenyalés una ubicació allunyada del centre de la ciutat. En aquest sentit, es parla de la plaça de l'Estació, i sense opcions a fer recorreguts pel centre de la ciutat.

- Veure notícia anterior: "Saura autoritza la Falange a manifestarse dissabte al mig del mercat de Vic"

COMENTARIS

Claro
Anònim, 09/12/2009 a les 10:29
+0
-0
Me encanta la libertad de expresion que hay aqui. "L'alcalde exigeix que la Falange no entri dissabte a la plaça Major de Vic". En cambio los que queman banderas si.
Bojeria
Pep, 09/12/2009 a les 10:52
+0
-0
Com pot ser que autoritzin una manifestació a sota l'ajuntament un dissabte de mercat ple de gom a gom. El Saura està completament boig. A part que sigui totalment fet a propòsit per utilitzar la Falange com a mesura intimidatòria contra la consulta del diumenge. A molts els hi interessa que surti molt malament i busquen la por i el desinterès, i no son presisament gent d'extrema dreta.
Té tota la raó
Josep, 09/12/2009 a les 12:22
+0
-0
L'alcalde té tota la raó, aquesta gent són uns provocadors i uns anti-demòcrates. Un partit polític que defensa les idees de l'antic règim no té cap dret a ser legal.
i que?
Anònim, 09/12/2009 a les 13:30
+0
-0
Perà a qui l' importa aquests cavernicolas de la falange, però si són quatre gats ? El que em preocupa és que el referendum s' està fent amb el cul, esta votant qualsevol, sense demanar ni el carnet (ho he vist jo, recollint els vots a l' institut de Vic,...) quina vergonya. La independencia és alguna cosa més seriosa.
si senyor
Anònim, 09/12/2009 a les 13:34
+0
-0
Si senyor ferm! Nosaltres per una vegada a la vida el rexolzarem
Falange
Martínez el facha, 09/12/2009 a les 14:04
+0
-0
Camarada José Anglada, espero y deseo que, teniendo en cuenta que tu mismo has afirmado llevar el "águila franquista en el corazón", no faltes a la cita con tus camaradas este día 12. Ah, y no olvides traer a los ex convictos de tus filas por delitos de terrorismo con Milicia Catalana, se sentirán muy a gusto entre despojos como nosotros.

Y saludos de tu padre político, Sr. Blas Piñar.

¡Arriba España! ¡Viva Franco!
Normal
Txavi, 09/12/2009 a les 15:36
+0
-0

Es normal que un conseller Post-comunista autoritzi una mani contra la independència. els comunistes conincideixen en negar la llibertat dels pobles ocupats.
Si no que ho preguntin als Tibetans , i a tots els que estàn sota el jou comunista .

Falangista
Anònim, 09/12/2009 a les 15:42
+0
-0
Trobo que és una falta de respecte molt gran per part del senyor Alcalde, que prohibeixi la presencia dels falangistes a la Plaça Major de Vic el dissabte dia 12, com també crec que és una falta de respecte per part del Conceller Joan Saura, no autoritzar les manifestacións el diumenge dia 13, ja que si realment amb alquest inútil referèndum es recolza la llibertat d'expressió i un estat lliure, no és coherent que es prohibeixi una manifestació pacífica per part d'una de les ideologies polítiques que hi ha en el nostre país, i si s'autoritzi el referèndum sobiranista. Per tant o tots moros o tots cristians.

Visca Franco !
Una reflexió
Josep, 09/12/2009 a les 16:09
+0
-0
Voleu que us digui una cosa, val més deixar-los estar, que fotin lo que vulguin, doncs són quatre nostàlgics, que disfrutin amb els seus eslògans carques i del segle passat. Hi ha coses importants en que dedicar el temps.
Falangista
Anònim, 09/12/2009 a les 16:56
+0
-0
¡¡Arriba España!!

¡Por una Grande y Libre!
A carn!
Albert, 09/12/2009 a les 17:05
+0
-0
Osonecs, no us dixeu intimidar i sobretot no caiguem en les seves provocacions doncs encara que un parell d'osties ben donades (com a la canalla) bé que potser se les mareixerien, en qualsevol cas no ens podem permetre CAP tipus d'alderulls. La roda ha començat a girar i ja no hi ha qui la pari. Ells provoquen??? doncs nosaltres també: Diumenge tothom a votar SI.
Dissabte al matí jo aprofitaré per anar a Bellmunt, Sant Sebastià o a Cabrera per inmortalitzar el dia que OSONA va decidir. Algun dia els hi podré explicar al meus nets com s'eixecaba la boira de la plana la vigilia del 13D.

El camí serà llarg i ningú ens ha dit mai que seria fàcil; però el poble català ja camina.
bé sabero
Anònim, 09/12/2009 a les 19:42
+0
-0
el dia 12 no hi haura boira ?,aixo va bé de saber li dire a ma mare que miri tv3 i veura vic sense boira que es molt depriment ,,sempre amb aquesta boirina ,
i el home del temps de tv3 que faci la maleta que l'albert li pendra el lloc ,,,,,
13 D
Anònim, 09/12/2009 a les 20:17
+0
-0
Crec que el dia 13, tots em de vota, si pot se el si. El alte dia baig beure en Monegal al canal 9 diumenge a dos cuarts de once, aquet senyor fa un progarama de critica de tele per sert força bo, ba surti TELE MADRID aquet canal ens posen a parir a tot Catalunya i sobretot als Catalans no tenen ni la mes minima ideia de que ni com som els Catalans , la nostra cultura i sobretot el nostru idioma.
no fa gaires dias que criticaben els diaris catalans per que tots a una promoçionan els 13D , i ames baren escriura Catalunya aixis tal com es ells bolian i criticaben que es via de escriura aixis Cataluña con Ñ , cuan em passat 40 ans de dictadura i no es pudia casi ni parlar.si no els i agrade que mirin cap un altre canto i sino que vinguin uns mesus a Catalunya i entendran perque i com de la nostra cultura e idioma no? de totes maneres crec em la ma al cor que son diguemu aixis una mica de falta de cuneixement , no no fos aixis de que seria ? o putser els iagrada tuca la pera , Visca Catalunya
cami
cami, 09/12/2009 a les 22:40
+0
-0
Nomes queda un cami la independència.
CATALUNYA ES ESPAÑA
Carles r.r.b., 09/12/2009 a les 23:37
+0
-0
La Falange tiene los mismos derechos que Unió,Psc y ERC, o sea que a tragar quina demócratas de pacotilla.
Parlant de drets
Josep, 10/12/2009 a les 09:45
+0
-0
Doncs a Euskadi l'esquerra abretzale també té tots els drets a manifestar-se, llei de partits igual per a tots o no.
13 D
un, 10/12/2009 a les 10:58
+0
-0
Ho acabo de llegir aqui adalt. I encara m'en faig creus:

(....si no els i agrade que mirin cap un altre canto i sino que vinguin uns mesus a Catalunya i entendran perque i com de la nostra CULTURA e IDIOMA no? de totes maneres crec em la ma al cor que son diguemu aixis una mica de falta de cuneixement , no no fos aixis de que seria ? o putser els iagrada tuca la pera....)

IMPRESSIONANT!!!
que vinguin
Anònim, 10/12/2009 a les 19:15
+0
-0
falangistes de merda si voleu vindre us esperarem am les armes al cor , i al seño josep anglada ja que soc un gran admirado teu gracies per defansar lo que es nostre i no lo de les altres races i no et deixis influanccia per uns tius que venen dun altre paiss (falangistes) i lluitem per la nostre terra!
si teiu collons entreu a vic !!ahh aixo si no se com surtireu d'aquesta ciutat!
visca la terra i visca vic!!
un dos tres catalunya trentatres