Ferran Soriano i Sílvia Carreño obren les Trobades Empresarials

El president d’Spanair i la responsable del bloc d’atrapalo.com han parlat de les TIC i les seves experiències professionals. La xerrada s’ha organitzat en el marc de la Play, la fira tecnològica de l’e-week.

Redacció osona.com
09 de maig del 2009



“Nous models de negoci: Estratègies i lideratges”, aquests són els eixos d’un nou cicle de les Trobades Empresarials de Vic que han iniciat aquest divendres 8 de maig al recinte firal el Sucre coincidint amb la Play, la primera edició de la Fira de la Tecnologia de l’e-week que es podrà visitar fins aquest dissabte.

La jornada ha començat a les 9:00 h, amb un centenar de persones inscrites i amb dos ponents d’excepció, Sílvia Carreño, responsable de les campanyes de màrqueting en  mitjans en línia i xarxes socials i del bloc d’atrapalo.com, i Ferran Soriano, president d’Spanair, reconegut per la seva tasca com a vicepresident econòmic i director general executiu del Futbol Club Barcelona.

La Trobada ha estat presidida per Mercè Vidal, regidora de Promoció i Economia de l’Ajuntament de Vic, i Antoni Puigví, directiu de Caixa Manlleu. Mercè Vidal ha destacat que enguany des de l’Institut Municipal de Promoció i Economia de Vic (ImpeVic) s’ha volgut donar un “nou impuls a les Trobades Empresarials. Per aquest motiu, la jornada d’avui l’hem fet coincidir amb la Play, la primera fira de la tecnologia que s’organitza a la ciutat, un esdeveniment que tindrà caràcter anual i que vol ser un marc per experimentar amb la tecnologia en àmbits com l’empresa però també la docència i l’aprenentatge, el lleure i la cultura”.

Antoni Puigví ha estat l’encarregat de presentar la primera ponent de la jornada, Silvia Carreño, que des de la seva pròpia experiència ha explicat el cas de l’empresa atrapalo.com, com un model de negoci consolidat que aplica les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com a instrument de posicionament i canal de comunicació a l’hora de vendre en un món globalitzat i obert.

Carreño també ha explicat fins a quin punt les empreses es poden beneficiar de les xarxes socials presents a Internet des de l’exitàs Facebook i Youtube, fins a les xarxes més especialitzades com Linkedin, Turismo 2.0 o Nvivo. Davant l’allau d’aquest tipus de xarxes, Silvia Carreño ha animat als empresaris a ser-hi presents però ”fer-ho en el moment oportú i a les plataformes oportunes. No per ser presents a totes les xarxes tindrem més a prop l’èxit, la difusió i el reconeixement”.

Tot seguit, s’ha portat a terme la segona ponència “Innovació, lideratge i canvi”  a càrrec de Ferran Soriano, que ha centrat la conferència en la seva pròpia experiència en el món empresarial (fotos: Adrià Costa).

Notícies publicades
- Més informació i fotos de la Play

Arxivat a