Fundació Jaume Bofill
05/09/2019
Laura Estrada
Entitats expliquen a NacióDigital la seva proposta per flexibilitzar la jornada escolar i adaptar-la a les necessitats dels alumnes i les famílies
21/07/2019
Laura Estrada
Els autors de l'informe "Educació a l'hora" defensen un model d'escola adaptat a les necessitats, amb menys rigidesa i menys deures per incrementar el rendiment
03/07/2019
Al costat de la Federació dels Moviments de Renovació Pedagògica, l'entitat aposta per una estructura horària ''més saludable, equitativa i flexible''
22/11/2018
Una enquesta de la Fundació Bofill demostra que més del 80% del professorat voldria més estabilitat dels equips i més poder de decisió als centres
01/03/2018
Francesc Cusí
Una enquesta realitzada per la Fundació Jaume Bofill recull les necessitats, expectatives i visions del professorat durant els anys amb menys pressuposat en l’educació catalana
21/11/2017
L'informe de la Fundació Jaume Bofill conclou que la segregació escolar i les expectatives dels docents no faciliten l'assoliment de l'ESO | La memòria de l'anàlisi urgeix a reformar l'ESO per combatre l'abandonament escolar
22/10/2016
Josep M. Vilalta
Tres reflexions i evidències prèvies que es ressegueixen al llarg dels treballs publicats sobre els llibres "Reptes de l'educació a Catalunya i Una agenda per transformar l'educació a Catalunya"
05/10/2016
Cristina Garde
Les ciutats amb més atur i menys nivell educatiu pateixen una manca de llars d’infància més accentuada que la resta | Esplugues de Llobregat, Sant Cugat del Vallès i Sant Feliu de Llobregat tripliquen la cobertura de Badalona, Rubí i Santa Coloma de Gramenet | Els ajuntaments i diputacions han assumit dos terceres parts de les retallades
04/10/2016
Cristina Garde
També és la sisena regió de la Unió Europea que més ha retallat els seus pressupostos des del 2009 | La Fundació Jaume Bofill reclama, en el seu informe anual, que la Generalitat dupliqui la inversió en el sistema educatiu
14/07/2016
Sergi Santiago
Un estudi de la Fundació Jaume Bofill apunta que el descens socioeconòmic afecta especialment els immigrants i els majors de 55 anys | Les persones pobres o que no han acabat els estudis bàsics són proclius a no tenir cap amic de confiança
22/02/2015
B. Ferrer
En època de preinscripcions escolars, experts de la UOC recomanen evitar el prejudici que una escola "homogènia" sigui millor | La Fundació Bofill insta a "conèixer totes les escoles" i avisa: "La bona reputació d'un centre pot trigar anys a forjar-se"
Pàgina 1 de 1