parlament de catalunya

Error en la declaració de béns de Lluís Llach: no té 9,5 milions, sinó 1,3

El patrimoni del diputat de Junts pel Sí s'ha corregit després de detectar un error quan es van entrar les dades al sistema informàtic del Parlament

El Parlament de Catalunya publica les declaracions de béns dels diputats

| 06/11/2015 a les 15:14h
Arxivat a: Política, Jordi Turull, Parlament de Catalunya, Inés Arrimadas, Raül Romeva, Antonio Baños, Miquel Iceta, Artur Mas, Lluís Llach, Xavier García Albiol, Oriol Junqueras, patrimoni, Lluís Rabell
Aquesta notícia es va publicar originalment el 06/11/2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Lluís Llach. Foto: Adrià Costa
 

La declaració de béns del diputat de Junts pel Sí Lluís Llach s'ha corregit aquest divendres després que es detectés un error quan es van entrar les dades al sistema informàtic del Parlament de Catalunya. Llach no té 8.520.000 euros en valors mobiliaris sinó 85.200. Així, el valor total del seus béns no és de 9,5 milions d'euros sinó d'1,3. Així ho ha anunciat ell mateix a través del seu Twitter i Junts pel Sí en un comunicat. En la declaració del béns de Llach hi consten set propietats immobiliàries, participacions en empreses i un veler d'onze metres d'eslora. 

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

home nooooo !!!!
siscu taula, 06/11/2015 a les 15:50
+16
-4
Em sap molt greu Lluis pero de cop he pasat de mirar-te fen-te ullets a fer-ho normal, ara ja ets com un catalanet normal i nomes mirare per tu per les teves cançons i els teus inteligents comentaris, el carinyo profesat segura sent el mateix que era la pasada setmana i potser menys que la propera, molta salut xiquet !!!
Espero
Anònim, 06/11/2015 a les 16:07
+21
-2
que els de la gallineta i els ous d'or i altres comentaristes demanin disculpes.
El que no demano disculpes és a l'Albiol. El que cobra més de dos s'OUS
Menos mal que todo ha sido una broma
Masias , 06/11/2015 a les 16:26
+4
-21
Que mal rato he pasado esta mañana leyendo muchos comentarios.

Mucha gente ilusa e inocente se ha tragado lo de los 9. 5 millones de euracos de patrimonio como si tal cosa

Hay que ser tontos de capirote !! Es que ya no hay sentido del humor en la sociedad ?

Yo con este desmentido ya lo tengo clarito, clarito, clarito
És curiós, com als progres no se'ls busca les pessigolles fins que es posen del costat nacional català
Jordi M, 06/11/2015 a les 16:32
+29
-13
I si un artista de la seva categoria i èxit hagués acumulat en tota una vida el que Neymar Jr guanya en dos mesos, tan greu seria?
Vaya!
Anònim, 06/11/2015 a les 16:48
+2
-11
Que de golpe te añadan tanto en tu cuenta corriente debe ser una pasada! Y después a alguien se le ocurre rectificar. Pero que rabia!!!!!
Diferencies
Anònim, 06/11/2015 a les 16:52
+16
-0
A diferència d'altres, els diners que té Lluís Llach no els ha guanyat pas de polític, els ha guanyat de cantant.
@ 16:32
Anònim, 06/11/2015 a les 17:09
+16
-0
En tot cas,si hagués alguna cosa greu, seria que tingui tan poc patrimoni.
Hipòcrites no, gràcies
Anònim, 06/11/2015 a les 17:17
+13
-2
Ara és el moment que en Saballs, "l'emprenyat dels polítics" i tota la resta, amb noms, anònims o representant grupuscles com SCC, els que han fet comentaris despectius sobre aquest tema demanin disculpes.

Quina colla d'hipòcrites els que voldrien tenir un patrimoni molt gran, encara que sigui virtual durant unes hores, però quan el té algú altre... i si a més no pensa com ells...

A fer la mà!
El sistema ens prefereix antisistema
Jordi M , 06/11/2015 a les 17:32
+7
-6
Ho deia perquè, mentre que Llach estava 'contra tot', quan ens parlava de la independència de Palestina més que de la catalana, quan s'oposava al PSOE però perquè no el trobava prou d'esquerres, no li van furgar en la vida privada, no li tiraven en cara patrimonis, no li van descobrir avantpassats franquistes, no li van buscar tantes pessigolles com li han buscat ara que ell, com la immensa majoria dels catalans, s'ha posicionat per la llibertat de Catalunya. Queda claríssim, dioncs, què tem de debò el sistema i què li rellisca.
Cal dir-ho
Anònim, 06/11/2015 a les 17:35
+9
-1
Tots els que sense volta ni solta ni cap argument, heu escrit poca-soltades fa unes hores, com a mínim si teniu una mica de dignitat i de respecte envers els altres ara podeu excusar-vos.

El millor que podeu fer en una altra ocasió és esperar unes hores, calmar-vos i després utilitzar el vostre cervell amb més d'eficàcia.

Convulsions i pessigolles
Anònim, 06/11/2015 a les 17:54
+10
-0
Me la suen els que, com ara és "moda", critiquen sense cap ni peus els que tenen diners, encara que sigui aconseguits pencant, legítimament i estalviant-los.

En canvi, molts d'ells, segurament són seguidors d'un "esport" anomenat futbol on uns paios, la majoria amb un patrimoni intel·lectual acumulat molt minso, guanyen en un mes molt més que un ciutadà "normal" en tota la seva vida laboral. Feu-ne el càlcul.
O els "presidents" dels club que han de tenir molts euros per a poder dedicar-se a aquest menester. Però tot plegat no cal criticar-ho, encara que els futbolistes rics facin sovint coses més pròpies de criatures que de " treballadors" i pencaires responsables.

Si el ric en qüestió, no és del món del futbol i a més és dedica a la política, aleshores cal criticar-lo durament sense cap prova de totes les misèries i col·locar-los tots en el mateix sac... és el que ara es porta, no?
I si fossin 9,5 milions?
Anònim, 06/11/2015 a les 18:04
+7
-0
La veritat, si els hagués guanyat cantant, serien merescuts.

A veure si per ser d'esquerres legítimament s'ha de ser també pobre!!!
És el meu parer
Anònim, 06/11/2015 a les 18:16
+2
-0
Llach gràcies per tot el què has fet i fas.

Segurament si haguessis cantat en una altra llengua, en comptes d'una llengua malaurada com la nostra sense estat propi i fins els anys 80 del segle passat públicament amagada i restringida, ara podries tenir un patrimoni com el que t'havien assignat aquest matí.

I aleshores els hipòcrites de torn no haguessin twitejat ni escrit tantes bajanades com ho han fet avui.

Ja se sap que per a ésser independentista català, o senzillament català, els nonacionalistes espanyols intenten "exigir" un nivell d'exigència i d'excel·lència indispensables, que ni als seus polítics ni artistes, ni a cap espanyol, els exigeixen, ni els demanaran mai.

Així segons alguns espanyolistes hipòcrites amb gran "arguments", si hi ha algun polític català corrupte, aleshores el nostre país, ni els catalans, no tenen dret a una cosa tan bàsica com és l'eina de la independència política i l'estat propi.
Però si a Espanya hi ha algun polític corrupte aleshores no cal suspendre la independència ni l'estat espanyol ni alehores ningú s'embolica en cap bandera.
I si fossin 9,5 milions, sense compartir?
Anònim, 06/11/2015 a les 18:24
+3
-1
La veritat, si els hagués guanyat cantant en espanyol, serien merescuts?

A veure si per a ser català legítimament s'ha de ser també pobre de solemnitat!
el parlamentaris catalans.
un de ric., 07/11/2015 a les 00:01
+0
-0

La veritat es que son oficialment una colla de pelats, casi en risc de pobressa, jo preferiria gent amb més nivell que no depengués tant del sou que es molt important en comparació pels seus patrimonis.

Vaja una colla de pobrets
Tant de bo tingues 9 milions
Anònim, 07/11/2015 a les 19:23
+0
-0
El Lluis Llac s'ha servit dels seus diners, ben guanys, ajudant la gent del Priorat i la gent de l`Africa, tant de bo tingues mes diners, ell que els sap utilitzar. Moltes gracies Lluis, moltes moltíssimes gràcies. T'estimem molt.