La relliscada de Rajoy, absent de les portades dels dos grans diaris de Barcelona

La notícia més difosa ahir als mitjans digitals i audiovisuals no mereix portada a "La Vanguardia" ni "El Periódico"

per Redacció , 23 de setembre de 2015 a les 09:10 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 23 de setembre de 2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Va obrir els informatius de totes les emissores de ràdio catalanes. Les televisions la destacaven a les seves entrades. Els mitjans digitals van esclatar de lectures i comentaris dels lectors, que també van expandir-se en massa a les xarxes socials. Fins i tot a mitja nit ja circulaven muntatges fotogràfics satírics, i el fet era utilitzat per Junts pel Sí al seu nou espot de campanya electoral. I la portaveu del govern, Neus Munté, replicava. Igual com han fet nombrosos polítics independentistes.

Tot això és el que va passar ahir en relació a la gran mostra de desconeixement que va donar el president espanyol Mariano Rajoy quan se'l va preguntar en una entrevista si els catalans perdrien la nacionalitat espanyola o no en cas d'independència de Catalunya.


Però aquest huracà informatiu no ha estat suficient com perquè els dos diaris de més circulació i antiguitat de Barcelona li hagin donat honors de portada. La Vanguardia preferia una notícia de detencions d'ETA, unes declaracions d'Iceta o un pacte unionista post-electoral. Per la seva part, El Periódico també entrava en un acord Unió-PSC, les detencions d'ETA i les llums de Nadal a Barcelona. Tots dos coincidien en l'obertura: l'acord europeiu per col·locar refugiats de guerra.

 

Mostra el teu compromís amb NacióDigital.
Fes-te subscriptor per només 5,90€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació