Aquesta informació es va publicar originalment el 19 d'agost de 2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Els Bombers de la Generalitat han suspès pel mal temps la recerca d'un veí de Gavà (Baix Llobregat) perdut a la zona de Queralbs (Ripollès) des de fa deu dies. De moment, l'única pista que se'n té és la seva moto, que s'ha trobat en aquest municipi del Ripollès. L'home solia anar a fer rutes i des del passat 8 d'agost no se'n tenen notícies.
Els Mossos d'Esquadra van rebre la denúncia de la desaparició divendres passat. El germà del motorista va anar a la comissaria del Vendrell per explicar que, des de feia una setmana, no tenia notícies de l'home, que té 55 anys. L'última vegada que havien parlat va ser el 8 d'agost però, a partir d'aleshores, no havia pogut contactar amb ell.
Després de trobar el vehicle els Bombers es van mobilitzar i van activar la recerca, on també hi participen els Mossos d'Esquadra.
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor