@Joan2015
Per Anònim el 7 d'agost de 2015 a les 13:54
Doncs jo estic en contra del tramvia per la Diagonal, de la mateixa manera que estava i estic en contra de la privatització del Moll de la Fusta o de l'Hotel Vela.
Potser sóc anarquista, segons la teva docta opinió? Perquè si estic en contra de projectes de l'Hereu, del Trias i de la Colau, deu ser perquè no sóc no socialista, ni convergent, ni bicilogista.
Si al Tramvia
Per Anònim el 7 d'agost de 2015 a les 12:43
El tramvia no és la millor sol.lució però és l'unica sol.lucio viable economicament, la reforma de la Diagonal aprovada pel TRias és un Nyap el qual hauria d'haver possat a consulta als Barcelonis: La movilitat tant amb tranport public com amb privat és nefasta.Han tret un carril de ciurulacio per fer al carril Bici i ampliar voreres per possar terrasses al bars:
nonsense
Per foca el 7 d'agost de 2015 a les 11:09
Doncs a mi m'agrada tal com ha quedat la Diagonal i no soc comerciant. S'ha fet rapid i bé i sense els lios ni escarafalls que va muntar l'Hereu socialista.
deixeu de jugar a simuladors de trens
Per Anònim el 7 d'agost de 2015 a les 08:08
i penseu una mica. possar el tramvia per la diagonal i unir les duesxarxes es una aberracio. als papers i als forums de transport queda molt.maco i es el vostre "mite erotic", pero mes enlla d'aixo es algo irrealitzable i fantasios. a banda d'innecesari. no cal que les dues xarxes estiguin unides, aquest no es el seu fi.
aixi que amiguets dela ptp i del ftc, deixeu de fer volar coloms i no fantasejeu mes enlla dels vostres friki forums. el transport public d'aquesta ciutat es algo mes serios del que us penseu i somieu als vostres forums.
aixo no es ni el train simulator ni res semblant.
a jugar a casa vostra amb el ibertren, les coses series pels que saben.
gracies.
Per la Diagonal no
Per Anònim el 7 d'agost de 2015 a les 00:59
Jo soc veí de la Diagonal i haig de dir que el tram entre Francesc Macià i Passeig de Grácia ha quedat preciós. Que no el toquin. Aquestes "entitats veïnals" no sé a qui representen. A mi no. Si es vol connectar els dos tramvies, que ho trobo bé, que no sigui per la diagonal. I que el que s'ha fet fins a Passeig de Gràcia s'allargui fins a les Glòries. En tot cas que facin un referendum entre els veins i a veure qui guanya.
Aquí teniu als comentaris un bon tast de bilis convergent
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 23:44
Quin mal perdre tenen, en això (i en altres coses) són tan semblants al PP...
Dels tofu pastanagues amagats darrera de les AAVV no és pot esperae massa
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 21:23
Quan la Culau va sortir de la passada reunió amb el President Mas en roda de premsa va explicar el que va voler entendre sobre la connexió del tramvia per la Diagonal. El President posteriorment la va desmentir, TOTHOM HO SAP això.
La pregunta seria: Per què ara les AAVV, properes a ICV menteixen tan descaradament? No serà que volen treure rèdit tot intentant desprestigiar la figura del President?
Tranvia no
Per LoPep el 6 d'agost de 2015 a les 19:50
A tot arreu on hi he vist tramvies, només fan nosa i són un perill.
El millor que podrien fer és treure'l.
Troba massa visceralitat...
Per Carles Viñals Casado el 6 d'agost de 2015 a les 19:27
...en el tractament d'aquest tema. El Tram per Diagonal-Centre es farà o no, i si es fa, serà millor o pitjor depenent, no de quins siguin els seus impulsors i la seva ideología política, sinó de quin projecte, més o menys ben pensat, es dugui finalment a terme. No ajuda gens a clarificar el problema desqualificar-lo alegrement, fent ús d'afirmacions tals com: "La introducció del Tram eliminaría de fet el trànsit privat per l'avinguda". És senzillament fals. Els 50 mts de la Diagonal donen perfectament per:
A) Voreres de 9.8 mts d'amplada total, dels quals, 7 mts per a vianants.
B) Entrants de servei de 2,8 mts, restats de les voreres (Descàrrega, taxis. bombers, policía. etc.)
C) Carril compartit de 4 mts per a Tram, Bus i Taxi. amb andanes i parades sobre les voreres).
D) Sis carrils de circulació privada, (tres per sentit), de 3,3 mts d'amplada.
Res doncs d'eliminació pràctica del cotxe privat. Si us plau, Tram sí o Tram no, però amb el cap; no amb els budells.
Recomanació
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 17:40
A tots els que esteu en contra del tramvia o d'unir les dues xarxes del tramvia per la Diagonal, us recomano visitar aquest enllaç del Fòrum del Transport Català (http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1659) i la pàgina web de la PTP (http://transportpublic.org).
riol
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 17:03
no se si llegiras aixo, pero si l'exemple de dublin no et serveix, mira a altres ciutats europees. alla el tramvis es una manera de conectar el metro amb les afores de la ciutat no pas un mitja que travessi pel mig la ciutat.
d'altra banda, es tecnicament una aberracio intentar fer passar l tramvia pel mig de la diagonal. ja prou col.lapsada esta aquesta via perque a sobre, amb la tonteria aquesta, voler estrenyer mes la circulacio per aquesta via.
riol, deixa de fer volar coloms, tu i els teus amics de "forum del transport" ( ja saps qui vull dir) i deixeu les coses del transport public d'aquesta ciutat pels que en saben.
el transport de barcelona es molt mes serios que anar jugnat com esteu acostumats, a simuladors ferroviaris i a bestiesses similarls.
gracies per estar calladets i no enredar mes la troca. ni tu ni els teus amics del ftc sabeu mes enlla de teoritzar sobre un papaer i xerrar als forums d'internet.
Per fi tindrem un Tramvia com cal
Per Joan2015 el 6 d'agost de 2015 a les 16:40
Que el Tram per la Diagonal és una bona notícia per a Barcelona ho veu tothom qui deixi de banda els partidismes, només cal agafar un mapa i veure com d'absurd és tenir desenes de quilòmetres de Tram construïts excepte els quatre quilòmetres del mig:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6c/Met2.svg
Seria com si ara es tanqués la L1 del metro entre Espanya i Catalunya. Oi que no tindria cap sentit tenir els dos ramals sense connectar? Doncs amb el Tram passa el mateix.
Estic segur que els qui ara critiquen la connexió, estarien aplaudint com bojos si ho hagués proposat el Trias i fos la Colau qui hi estigués en contra.
L'exemple del TRAM
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 16:27
Ara volen fer a la Diagonal el mateix que ens van fer a la carretera de Cornellà a Esplugues, una obra que després de moltes correccions i rectificacions funcionava meravellosament bé, amb dos carrils ben folgats per banda, van fotre'ns el collons del tramvia pel mig i, entre les estacions i les rotondes, ara passar per aquella carretera és una gimcana. Especialment si portes al costat un autobús o una furgoneta una mica grossa, que cada cop que passa per un coll d'ampolla se't tira a sobre.
Tramvies sí però si comparteixen l'espai amb la resta de vehicles.
Nyap team per la adiagonal
Per Tocqueville el 6 d'agost de 2015 a les 15:58
Es increible, ara que han deixat la Diagonal magnificament organitzada per vianants, ara venen aquests progres a destrossar les coses ben fetes. Això del tram per la Diagonal seria un nyap. Aquests de la Colau són uns autoritaris.
BTV ja t
Per Jordi M el 6 d'agost de 2015 a les 15:56
Tornem doncs al format dels 32 anys anteriors al Xavier Trias. Tornem doncs a informació sistemàticament llepaculs de l'equip de 'govern' municipal amb l'anomenat 'moviment veïnal' reduït al paper de palmero palanganer.
Quines entitats?
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 14:59
Suposo que quan dieu "les entitats veïnals" esteu dient "algunes entitats veïnals que no sabem ben bé qui controla". Que allò de les AAVV dels anys 60 i 70 es va acabar tan aviat com el PSC va tocar cuixa.
A qui volen enredar
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 14:46
Òndia, els d'ICV han de tirar amb els quatre gats que formen de les seves associacions de veïns amb la crossa de la CONFAVC per triturar la Diagonal amb una barrera arquitectònica?
I tot plegat per treure beneficis econòmics amb l'EMPRESA PRIVADA com és el TRAM.
Per cert quin morro jugar al tema de la confusió intentant vincular al President Mas.
les entitats veïnals no ens representen!!
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 14:33
Ja estic farta que les entitats veïnals s'atribueixin la representació ciutadana que ningú els ha donat . Només es representen a ells, i així ens va a tots els barcelonins.
Pel que fa al tramvia per la Diagonal em sembla una bestiesa, i més tenint en compte que s'acaba de fer una reforma que ha implicat una despesa, suposo que important, i que cal rendibilitzar.
No és poden malbaratar recursos en un moment de crisi com el que tenim ara, i les prioritats han de ser unes altres. A més caldria no oblidar que els barcelonins ja vam ser consultats sobre el tramvia per la Diagonal i va sortir que NO, de manera molt majoritària.
És cert que per la Diagonal no hi passa el metro però hi ha un munt de línies de bus que hi passen i una , per cert, que fa tota la Diagonal ( Línia 7) de punta a punta, que duplicaria el trajecte que ara ens volen imposar tan si com no.
Potser caldria esbrinar qui hi ha al darrera de l'empresa que gestiona el TRAM i a lo millor ens trobaríem amb alguna sorpresa, no gaire confessable, oi senyors d'ICV ?
Aclariments
Per Ricard Riol Jurado el 6 d'agost de 2015 a les 14:28
1- A la PTP no ens paga Alstom. Tenim una oficina tècnica i una revista que mantenim gràcies a les aportacions d'operadors del transport col·lectiu, públics i privats. I si ens pagués Alstom per fer campanyes de promoció del transport públic estaria molt bé, això s'estila a entitats com l'APTA o la UITP. Sense problema! Qui paga a l'Associació Diagonal Comerç? Això no preocupa? Legitima més el comerç del luxe que el món empresarial del transport públic, curiós...
2- L'exemple de Dublín que se suposa que desconec és incomparable a Barcelona. Allà hi ha dues línies planificades de forma separada, que es connectaran després. A Barcelona es va planificar una xarxa única que el Joan Clos va tallar en tres trossos per no fer el del mig, cosa molt diferent. D'aquí que diguem -i mantenim- que és l'únic tramvia interruptus d'Europa: es va planificar com a xarxa única i dos polítics ho van impedir: Joan Clos i Xavier Trias.
3- Si el tramvia és privat i no públic cal assenyalar el dit acusador: CIU, i no la PTP per favor... Quanta hipocresia i desconeixement sobre aquest projecte. Dubtes els aclarim tots a www.transportpublic.org.
4- No tenim res a amagar. Endavant per millorar el transport públic!
5- Recomano llegir el comunicat i no quedar-nos amb el titular: http://transportpublic.org/component/content/article/56-general/1432-mes-solucions-a-la-contaminacio-i-menys-manipulacio-amb-la-consulta-de-la-diagonal
Barcelona no es mareix aquests impresentables
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 14:22
Que en volen fer de mal abans no els fotin fora. Espero que l'enveja no triomfi sobre la cordura.
Us mereixeu el que teniu
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 13:41
Les "entitats veinals" són José Luis Franco Rabell, el de "Catalunya no, no pot"
L'empresa TRAM està participada peel mateix holding bancari al que Iniciativa deu un munt de milions.
Barcelonins, de vegadas no sou més idiotes perquè entreneu poc.
Tramvia pel Carrer Provença no Diagonal
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 13:19
El que han de conectar és els dos tramvies pel Carrer Provença i ja està el problema solucionat...i de forma barata!!!
tot sigui per la Colau?
Per Carles V el 6 d'agost de 2015 a les 13:03
El millor fóra soterrar o un metro, és un tram massa estret, però ICV té interessos inconfessables amb TRAM, entitat privada que té el tramvia en concessió. No entenc quina mena de veïns diu que és antidemocràtica una consulta i que va contra ells eixamplar voreres "perquè beneficia els comerciants"...a veure, que del comerç viu la gent eh? Quin discurs és aquest? La tonteria improvisada del tramvia, que ni interessava ningú ni és una inversió raonable ara que s'ha fet una remodelació justament d'aquest tram, sols respon als interessos econòmics d'Iniciativa ja contrets en època de l'Hereu. I per a això s'hi malbarataran els recursos públics que calgui. La Colau simplement s'hi ha posat bé.
_
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 12:54
Mas va dir que NO havia cap acord i menys per on s'estreta tant la Diagonal. Intoxiquen amb confusions, i no parlen més que amb Colau, per pur interest
ICV continua pressionant per a afavorir la companyia TRAM a costa de fer un nyap a la part central de la Diagonal
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 12:45
Passar el tramvia per la Diagonal entre Glories I Francesc Macia es un nyap monumental perque la linia de tramvia, tal com esta dissenyada, es massa ample, de manera que obligaria a destruir com a minim un dels boulevards (que es el que varen fer al sud de Francesc Macia) o be practicament a tallar el trafic d'automovils (amb els problemes de trafic rodat que aixo representaria). De qualsevol de les dues maneres, es un nyap. Es per aixo que els barcelonins, amb molt bon sentit, varem rebutjar la idea en una votacio ara fa cinc anys, I es per aixo que en Trias proposava fer servir un autobus electric, que no ocupa tant d'espai. El problema es que ICV esta obsessionat amb aixo probablement per a beneficiar la companyia TRAM, que gestiona el tramvia de Barcelona (excepte el Tramvia Blau) I que es privada: si la conexio es fa amb qualsevol altre mitja, com ara un autobus electric, se n'encarrega la TMB, que es publica, pero el tramvia es de la TRAM. Per que ho fan? El deute enorme que ha acumulat ICV podria ser una explicacio, I la possibilitat de que els ex-diputats d'ICV (que ara esta perdent tants llocs en favor de Podemos) seguin al Consell de Direccio de la Tram es una altre motivacio. Pero el que esta clar es que, com va assenyalar fa poc en Trias, sembla que el nou consistori te una obsessio per fer aquesta conexio de tramvia per molt nyap que sigui I per molt que els barcelonins hi estiguin en contra.
Tranvia
Per toni-te el 6 d'agost de 2015 a les 12:44
Un referèndum nomes el pot tombar un altra referèndum, ara no val per mi altres coses i mes quan es diu que la unió per la Diagonal te interessos poc clars amb la empresa TRAM que es qui ho faria, empresa que te molt a veure amb IC-V per la deute que te als bancs. Insisteixo referèndum per referèndum, ja esta be, no?.
S'ha de treballar en benefici d'un acord equilibrat
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 12:22
És el moment de parlar i negociar el millor per a tots.
Un bon acord no ha de satisfer a alguns més que a altres.
Els millors acords històrics, sempre han estat els que han permès parlar i raonar, i després tots han cedit part de les seves aspiracions en benefici d'un acord just i equilibrat.
No ens hem d'oblidar que estem parlant d'una ciutat, però sobretot, estem parlant de les persones que viuen en aquesta ciutat.
La sensació de fer bé les coses, és una de les majors satisfaccions que podem experimentar.
A treballar plegats. Les persones i la ciutat se'l mereixen.
Xerrameca barata
Per Sir William Temple el 6 d'agost de 2015 a les 12:11
El senyor Riol que s'informi bé a l'hora de fer declaracions gracioses i grandiloqüents. A Dublin només hi ha dues línies de tramvia i no estan connectades.
Ho estaran a final del 2007 i és que el tramvia ha de funcionar en xarxa, si no no té sentit.
Bona iniciativa
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 12:06
Me n'alegro que per fi es completi la línia de tramvia per la Diagonal. Serà molt útil per poder viatjar a una bona freqüència de pas per aquest territori de la ciutat que ara per ara està molt mal comunicat. Cal recordar que a l'entorn de la Plaça Francesc Macià no hi arriba cap línia de metro.
TRAM X DIAGONAL
Per fran-bcn el 6 d'agost de 2015 a les 12:05
Soc veí del barri i crec que la millor solució seria soterrar el tram per la Diagonal....mes net i eficient....la resta es una xapussa ja que per travessar tota l' Avinguda caldria una eternitat...
La Colau s'enten amb en Mas?
Per Anònim el 6 d'agost de 2015 a les 11:56
I de la independència que?. No entens que la independència es canvi a Catalunya i a Espanya, no entens Ada que la independència es llibertat?... O prefereixes que tot continui igual i defensar la unitat d'Espanya