Moltes gràcies Arrufat, algú de vosaltres ho havia de dir!!!
Per Elvira el 16 de juny de 2015 a les 08:55
No ho podies dir més clar, l'odi a Mas representa tota aquella gent que sap que sense ell no hi hauria Independència. Sóc d'esquerres de tota la vida però et diré una cosa si això segueix per aqui jo votaré a Mas. Perquè tinc molt clar que BCNComu, podemos, ciudadanos, PP, i la monja Forcades i més, esteu fent que la gent Independentista de Catalunya pateixi molt. Hem de ser-hi tots, els com dius "burgesos" els de classe mitja i els que com jo ja no sabem on som i que tenim presa per arribar a ser Independents i lliures del verdader opressor Espanya.
La esquerra no serveix ni per senyarse
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 23:36
Es va perdre la guerra per les esquerre i per les esquerres es perdrà l'independència.
Rodajar la seu del Grupo Planeta
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 21:52
Si Podemos insisteix amb el discurs del odi el que hem de fer és convocar una protesta a la seu del propietaris de La Sexta que estan a la diagonal per denunciar Lerrouxisme que des de allà sembren. Quant vegin centenars de pancartes reclamant un presencia equitativa de independentistes en els seus debats ja veureu com els donen la ordre de rebaixar la crispació.
L'odi a Mas no és perquè sigui dreta (en realitat és un centre esquerra moderat i ho saben) l'odi a Mas és perquè en el seu independentisme va a per totes
Per Anònima el 15 de juny de 2015 a les 20:44
Votaré a Mas i QUE ES FOTIN!
ANÒNIM DE LES 14:45
Per NO HI HA MANIPULACIÓ el 15 de juny de 2015 a les 18:59
Quant les votacions passen de 50 "like" automàticament surt el rètol d' INTERSSANT i quan passen de 100, MOLT INTERESSANT.
CUP: segur, nois?
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 18:46
Em fa por que Fernández i Arrufat siguin un bolet dintre de la CUP, la flor i nata. Al meu poble, Terrassa, la CUP ha fet un discurs anticonvergent que déu n'hi dó. Es van esperar a què en Sàmper desestimés votar el candidat de Tec per dir que ells sí que el votarien. Ho haurien fet si CiU també l'hagués votat??? Una foto al costat de CiU??? Em sembla que no.
L'abraçada del David i el Mas no va agradar a molts cupaires.
O sigui, creuem els dits perquè la retirada d'en David i el Quim porti uns nous candidats igual d'assenyats que ells i que no es dediquin a atiar l'odi.
Igual que la vella dreta extrema
Per Alexandre Pineda Fortuny el 15 de juny de 2015 a les 16:55
HO HAVÍEM AVISAT LA UBASART, HO VA DIR, FAREM CAMPANYA, D'ODI CONTRA ARTUR MAS (això és democràcia? programa d'esquerres? Perquè no denuncieu els C,s Ciudadanos que si els va donar suport l'Ibex 35, i totes les televisions. TAMBÉ PODEMOS ELS VA CATAPULTAR UNA TELEVISÓ DEL SENYOR LARA. Penso que esteu tant dins del sanguinari i abrupte nacionalisme espanyol, que no teniu remei!
La Nova FAI: els nous falangistes d'esquerra de Podemos.
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 16:17
la FAI: els nous falangistes d'esquerra de Podemos, ja s'han tret la máscara. Ara estan ací per rebentar per dins el procés. No esperàveu que la claveguera d'estat actués en contra del procés... doncs per l'esquerra ultra ens ha vingut el rebentaprocessos.
No ens hem de deixar enganyar
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 15:05
Vull creure que els catalans no és deixaran arrastrar per voler crear un nou estat en base a l'odi alguna persona. Qui hagi fet malament que sigui jutjat pels jutges però de judicis paral.les en aquest moment en base a informacions que poden ser falses promugudes per gent encontre del procès res, de res.Hem de fer les coses el més correctes posibles e incluens amb tothom.
SEGUEIXO SENSE ENTENDRE
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 14:45
Perquè hi ha algú a Nació Digital que s'atribueix el dret a decidir els comentaris que son INTERESSANTS I ELS QUE NO.
Prou manipulació!
home amic indepe 12.09
Per fenollosa el 15 de juny de 2015 a les 14:38
el pujol s'han emportat de catalunya fins les catifes, jajajaja i el mas es el fill del testaferro del que s'ha emportat les catifes que vols que et digui, indepe la realitat es molt tossuda, el que passa es que vosaltres no esteu en la realitat sino que viviu en un mon de fantasia,i clar el vostre pruses de fireta es una copia roina de la vida de brian, el que passa es que es gratis i em pixe de riure sense haver d'anar al videoclub, jajajajajajaja.
MORI CAMBO, VISCA MACIA!
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 13:41
Les estratègies de les CUP son diverses:
A Badalona han format llista conjunta amb PODEM (criden SI, PODEMOS! perquè pocs catalans amb estelada no criden SI, PODEM). I a la plaça hi havia moltes estelades fins una gegant front l’ajuntament.
A Barcelona en canvi no s’han posat d’acord amb Ada Colau. CiU sembla que allà no s’assembla al PP! Han donat 1 vot a Colau i altres 2 (?) A la plaça de la Republica Catalana (St Jaume) no hi havia estelades. Però no corresponia a ERC i CUP principalment portar-les? Ah, NO tenien altra manifestació urgent!
Si la CUP tenia el meu vot al parlament era perquè deieu ser independentistes, però anticapitalistes.
Ara tenim davant les eleccions del 27-S. Hauríeu pogut convèncer a PODEM i caminar junts en el procés Constituent d’una Republica Catalana que no pot ser més que social, igualitària i independent. Després ja veurem si es confedera o no. Em temo que sereu incapaços de veure les capacitat de convocatòria que té la Teresa Forcades. I en comptes del model de llista comuna com Badalona prendreu el model Barcelona de llista separada. Doncs, en el fons la vostra raó de ser és que guanyi el sistema Mas-Duran
m'encanta l'Arrufat com la clava
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 13:11
quina sort tenim de tenir un tio així amb l'independentisme no vull ni imaginar-me una versió unionista (en Pablito anava d'això fins que es va començar a notar que els debats estaven pactats)
visca Catalunya lliure
-----------------
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 12:29
Al de las 07:18, eso de que gobierna robant, no lo sé, pero le recuerdo que el gobierno que más ha robado en cataluña y de largo es el del tripartito de izquierdas (porque robar al pueblo es no sólo agarrarse dinero (y me cuesta pensar que no) si no también malgastarlo a manos llenas en proyectos mal pensados porque total, el dinero es de los demás y la deuda le quedará a los próximos gobiernos). Para muestra basta lo números oficiales. El pujol con todo y sus comisiones y probables corruptelas, después de 23 años gobernando deja una deuda de 10.000 millones de euros (sería mejor cero, pero esa cifra era manejable y de hecho menor que la de la mayoría de territoros similares de europa), después llega el tripartito y en 7 años la deuda es de 34.000 millones (y contratos firmados irresponsablemente a final del gobierno, con todo y que se sabía ya lo de la crisis y la disminución de ingresos, que contribuyeron a aumentar la deuda en 4 o 5.000 millones más al año siguiente, llegando casi a los 40). Ejemplo, estaciones de metro L9, diseñadas por arquitectos de renombre mundial que cobraron un pastisal, con materiales casi de lujo (uno de los motivos por los que el costo real dobló lo presupuestado inicialmente) y que a pesar de no estar abierta al público y no usarse tiene un contrato de mantenimiento firmado por el tripartito de 200 millones al año todavía vigentes- si,todavía pagamos entre todos 200 millones cada año para mantener una estación de metro de lujo que no se usa- por que tiene unas super estrictas y demoledoras (para con la generalitat) cláusulas compensatorias en caso de rescición- Grácias tripartito por firmar contratos que favorecen claramente a las empresas privadas en contra del presupuesto público y dinero de todos. O las oficinas de icv en aquel momento, que parecian el Taj Majal (hoy dia- gracias también a la crisis claro- el presupuesto de esas sedes es una tercera parte del de aquellos años, etc, etc.) Bueno, total, que de ese record de incremento de deuda en 7 años ahora pagamos 1.000 y pico millones cada año sólo en intereses que disfrutan bien acomodados inversionistas locales e internacionales. Otra vez, gracias tripartito por transvalsar dinero de las arcas públicas al bolsillo de los inversionistas, (seguro que no eran de derechas?, porque eso ni el PPC lo hubiera maquinado mejor -- que si favorecemos empresas privadas a saber de quienes,, hacemos muchas obras costosas a saber con que tufo de fondo (porque si otros cobraban el 3% y sus presupuestos de obras se desviaban entre un 5 y un 20%, estos que sus presupuestos de obras se llegaron a desviar tanto hasta doblar en algunos casos el presupuesto firmado en papel, no me lo quiero ni imaginar), hacemos ganar dinerito a inversiones con los buenos intereses de la deuda que generamos, a saber que inversionistas, firmamos contratos blindados a empresas , quisiera saber de quienes, que les garantizan feina y buenos beneficios incluso después de marcharse del gobierno, etc-- vamos, vuelvo a preguntar, seguro que eran de izquierdas? y parte de esa gente es la que va a volver a gobernar Bcn ahora en coalición con la colau?, A Colau le pediría por favor que antes de querer rescindir el contrato de 4 millones del circuit que pareciera que retornan con creces, intentara rescindir (aunque las cláusulas son un ejemplo de harakiri gubernamental) ese contrato de 200 millones (50 circuits) en mantenimiento de una estación fantasma de la L9, que si está claro que no deja benificio a la ciudad, firmados por gente del Psc que ahora le apoya en su gobierno, si no es mucho pedir..... y si pudiera abrir investigaciones anticorrupción contra el tripartito para ver a quien pilla, que seguro que pilla a alguien....
anticatalanisme disfressat
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 12:09
Aquests que diuen "muerte a Mas" són els mateixos que anaven a fer soroll a casa del president Pujol l'estiu de l'any passat, després de saber-se que tenia diners a Andorra.
Són anticatalanistes -no anticatalans, sinó enemics del catalanisme- que amaguen el seu espanyolisme darrere de l'animadversió contra CIU. Els seus crits contra Pujol i Mas són la fulla de parra del seu anticatalanisme. La prova és que han fet més escàndol contra Pujol que contra els corruptes del PP. Amb els del PP senten una afinitat essencial, que va més enllà de les etiquetes polítiques. Els anticatalanistes catalans i els del PP coincideixen en que tots dos creuen en la nació i en l'estat espanyols.
En canvi, Mas i Pujol han creuat la ratlla i s'han convertit en una amenaça per l'estat espanyol. Ja no en són servidors sinó enemics. Per això els de Podemos se'ls tiren a sobre. No hi poden fer més. És la seva naturalesa. D'aquí a quatre dies començaran a tirar-se a sobre dels de la CUP, ja ho veureu. És només una qüestió de temps.
Es rodeja la seu del Grupo Planeta i problema resolt
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 11:51
A la que Podemos hi torni amb el discurs del odi el que hem de fer és agafar i convocar una protesta a la seu dels propietaris de La Sexta per denunciar Lerrouxisme que des de allà sembren. Primer amb pancartes reclamant un presencia equitativa de independentistes en els seus debats i si ens ignoren els adelitem amb un escarni als Lara i a la resta de directius de la Sexta. Ja veureu que ràpid se'ls passen les ganes de insultar i crispar a Pablo i companyia.
||*||
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 10:43
És molt important que les CUP contiuin fent bé la seva tasca al marge dels nous partits emergents d'esquerres provinents de polítiques de Madrid, i que només aconsegueixen vots aprofitant la confrontació, la ambigüitat i confusió de les seves propostes electorals.
ELS DE FIAR
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 10:16
Resulta que ara els únics que són de fiar de cara a la independència són clarament la CUP i CDC.
ERC quan la Colau li ha dit que aniria a la manifestació de l'11 de setembre (oh quina proesa!), ja li ha donat suport. Suposo que tothom va veure la plaça de St. Jaume amb ni una estelada i sentint el crit de "si se puede"
Sobretot CUP, continueu ferms com fins ara i no us deixeu enganyar per aquesta colla d'espanyolistes que amb l'excusa d'esquerres contra dretes ens estan entorpint el procés i aquí també incloc a la Forcades, es creu que sense Mas es podrà tirar endavant la independència, d'iluminada res aquesta senyora, no hi veu més enllà del seu front.
EL 27S DRETES I ESQUERRES JUNTS PER LA INDEPENDÈNCIA!
@ 21:19 Barrejats?
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 10:04
Les darreres municipals les CUP no s'han presentat en cap candidatura on hi fossin els espanyolistes d'IC-V/EU.
Observa amb atenció com i amb qui s'han presentat al municipi de Barcelona i al de Badalona, per posar dos exemples ben clars.
Tot s'ha de dir.
Claro
Per Exespanyol el 15 de juny de 2015 a les 09:39
Pero, ¿alguien lo dudaba?
¿No tenemos todos claro que el "atado y bien atado" se refería también al proceso colonizador? Vamos a ver: si bien es cierto que muchos españoles - y sus descendientes - residentes en Catalunya aman esta tierra, su lengua y cultura y luchan por su libertad, no es menos cierto que hay una cantidad importante que actúa con espíritu colonizador. Son los que han llevado a la Colau a la alcaldía y, aunque ella quiera implicarse en el proceso soberanista, no puede olvidar de dónde vienen sus votos.
Lo más perverso de esta situación es que el futuro de Catalunya puede estar en manos de gente que no sólo no se sienten catalanes sino que son claramente anticatalanes.
Por eso es tan importante que todos los que deseamos la independencia votemos y votemos a opciones claramente independentistas. Si no, lo tenemos muy muy crudo.
Doncs m'agradaria
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 09:31
que el senyor Arrufat convencés alguns dels de dintre de les CUP d'aquestes seves tesis, perquè també tenen molta gent sectària que abans pactaria amb els el Podemos o farien el joc a l'estat, que és el mateix, que pactar amb CDC.
Pel que fa al senyor Nuet, el fet que expressi aquesta "coincidència" amb en Quim Arrufat no implica pas que, al moment de la definició sense possibilitats de tirar enrere, ell no continuï defensant la immutabilitat d'Espanya de manera ahistòrica. La idea del 32 d'una "república catalana dins de la federació ibèrica" és la que assumeixen políticament, encara que, cara a la galeria, vulguin fer veure una altra cosa.
La confusió cal combatre-la. Quan més clares estiguin les posicions de cadascú, millor ens anirà a l'hora de definir què ha votat la gent.
pel pesadet
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 09:19
Anònim de les 07:18, ja hem vist el teu comentàri, el mateix a totes les noticies.
Gràcies,
No us en refieu d'aquesta colla
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 08:02
Podemos, un partit espanyolista i centralista. ICV, els del PSUC de sempre, Federalistes. Procés Constituent l'amalgama que pretén espanyolitzar els independentistes catalans.
Si aquestes partits volen el mateix que la CUP no cal fer cap front d'esquerres per anar contra la independència de la Nació en la que també hi son ERC i CDC... Que entrin a la CUP i tot mes clar. Si no volen entrar a la CUP es que tenen intencions amagades d'aigualir la ideologia de la CUP.
D'altre banda, la Forcades, entre Maduro de Veneçuela i Simone Weil, una gran persona però no era cristiana com diu la monja ni d'esquerres, era jueva i liberal. No manipuli Forcades.
En MAS vol governar. Com sigui. L'interdepenencia seva és l'excusa per sortir a la TV.
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 07:18
Fets senyors, no paraules:
2012: JO US DURE a la independència
set 2012: ... referèndum d'autodeterminació
set 2013: .... consulta
des 2013: ....consulta no vinculant amb 3 respostes
oct 2014: .... procés participatiu / costellada
oct 2014: .... procés participatiu / costellada organitzada per voluntaris.
oct 2014: apropiació de la feina dels voluntaris i descrèdit, en primera plana i a totes les TV, de que 2 milions de catalans vulgin ser independents.
nov 2014: intent fallit de sociovergencia per continuar governant (robant).
gen 2015: pressió mediàtica i acusacions de tota mena per que la oposició refusi a presentar-se a les eleccions
feb 2015: xantatge al poble i a la oposició per mantenir-se al poder.
maig 2015: intent fallit de PPvergencia al ajuntament.
juny 2015: UDC fa public que es anti-independestista. En Mas li dona suport.
D'això en dieu treballar per la independència???? Encara us creieu que anireu a algun lloc amb aquest partit? No entenc com la societat catalana es sent en deute amb aquesta gent. La solució és molt senzilla: NI UN VOT CATALÀ PEL NEGOCIAT DE'N DURAN.
No plegueu
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 04:41
Arribat i Fernández,encara que no es el vostre estil ,cal que feu un canvi als vostres estatuts gom farien els altres partits,No podeu plegar ,Catalunya us. necessita i els independentistes també
Arrufat
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 02:42
Vosaltres vareu donar un vot a la Colau, per tan sou partíceps amb el seu nomenament.
Que sents doncs ara amb el "si podemos", amb les banderes de la República i no cap de catalana, amb els xiulets a l'himne català i al President quan va dir que confiava en que Barcelona estaria pel procés.
Que dius ara Arrufat que no t'entenc.
Distingida senyora Colau alcaldessa de Barcelona
Per Pessimista el 15 de juny de 2015 a les 01:34
Li demano que després de sentir xiular a l'himne de Catalunya per part dels qui victorejaven la seva investidura d'alcaldessa, surti a donar explicacions de si son aquest grup de gent als que vostè sent afinitat.
Encara no he sentit que digues res al respecte sobre els que xiulaven l'himne mentre vostè somreia per la seva investidura.
Apa nois somi
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 00:45
A carregar-se a Mas i el procés s'ha acabat que per l'únic que servim es per ser mesells de Castella.
Soc d'esquerres, però estic fins els collons d'aquests paràsits que porten les regnes de les esquerres.
El que no es pot caure es en l'estupidesa de que només es vàlid un pensament únic i d'esquerres per Catalunya.
Surrealisme al quadrat
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 00:28
Tinc la sensació que en Mas és l'únic que vol tirar el procés endavant i tots aquests d'esquerra van amb el Duran, PSC, PP, C,s, Podemos...... per ensorrar-lo.
Llista unitària de gent per l'independència i els demés que fotin el que vulguin.
Perdoneu, però miro en Junqueras com un cataplasma que pensava que tindria moltitut de masses i va endarrere com un cranc.
A veure si ara Catalunya serà Nou Barris.
Per sort a Barcelona ja es comença a sentir més gent parlant en català. No fa pas gaire que els de poble quant arribaves a Barcelona no senties ningú en català, quedant amb la sensació de que si Barcelona era la capital de Catalunya "apaga y vamonos"
Totes aquestes concentracions d'espanyols a Catalunya els importa una merda el sentiment català.
Mas x sempre
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 00:16
L'únic que ens pot portar a la independència és en Mas i "tots ells el saben", per això l'ataquen, per això pretendran inhabilitar-lo abans del 27S. He treballat 40 anys a Nou Barris i encara et trobes moltes persones que, van venir als anys 60 i et diuen. "a mi háblame en castellano que no te entiendo".... Aquest són els que demanen la "muerte de Mas", però obliden que molts tenen una casa digna i habitable des que el Sr Comas (CIU) els va donar les claus d'un pis per poc més que a canvi d'una barraca de 22 metres quadrats. (Cases del Governador...) Són persones que "no han fet res per integra-se a la terra que els va acollir", és més... la tenen com a enemiga... llàstima. A altres zones de Catalunya passen coses semblants i PP, Ciudadanos i Podemos van a pescar a aquestes aigües...
Bandera contra Mas
Per Anònim el 15 de juny de 2015 a les 00:03
De moment ja son a l’Ajuntament. Us vàreu fitxa que per rebre-la no hi havia cap bandera catalana ni estelada a la Pl. S. Jaume: això es un fet. Això ho diu tot dons el que la han votat va per (matar a Mas) i fora Catalunya. L’hi va ve tot això als del PP, PSCE PSOE Podemos i els altres que recolzen la Colau
Ep cupaires
Per Toniliva el 14 de juny de 2015 a les 22:50
Aneu amb compte amb els "sisepuedites" l'odi fomenta la violència física i en aquest cas és ser curt de mires. Endevant les CUP
Fa dos dies que parleu amb sensatesa
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:49
A la fi heu obert els ulls i comenceu a plantar cara a la demagògia. Salto i ballo d'alegria, pensava que restaríem orfes d'esquerra.
Visc a nou barris i sé molt bé el que hi ha, és exactament així.
Deixeu que l'Oriolet faci la seva tàctica amb els arribistes i guanyeu a la gent d'esquerres de veres.
Al clergat, deixeu-lo de banda també.
I als comentaristes en general no estigmatitzeu nou barris, som una minoria però molt tossuda, i també hi ha molts castellano-parlants plens de coratge i agraïts que sense deixar de ser espanyols votaran la independència. De aquí al setembre discrepants però units fins a la victòria. Aquesta guerra bruta ja ens l'esperàvem.
Per l'eixample i Gràcia també hi ha molt de paripé.
els de la samarreta
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:48
els de la samarreta i el contenidor (cremat) heu arribat a aquesta conclusió després de intensos estudis dels politòlegs del partit.O mes be s'heu limitat a aplicar el sentit comú, encara que amb prou de retard. Qualsevol sap que la única forma de acabar amb tot el procés es carregar-se a Más
hmm
Per Tomppa el 14 de juny de 2015 a les 22:45
La democràcia es només possible amb tota l'informació, es molt important saber si hi ha partits feixistes d'odi que diuen que no ho són.
tuf neocon en alguns partits d'esquerres.
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:41
Potser el que manifesta l'Arrufat és aquest estrany tuf neocon en alguns partits d'esquerres. Això dificulta l'entesa.
molt bé Quim!
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:38
Els de la CUP són més catalanistes que anticonvergents. Això no vol dir que no puguin ser crítics amb CiU. Però tenen clar que si una part majoritària de la dreta catalana no dóna suport al catalanisme, Catalunya desapareixerà com a país.
En canvi la Gemma Ubasart i companyia són més anticonvergents que catalanistes. No els sap greu fer la guerra a CiU. No els sap greu que el sistema de partits català, sense el qual no hi pot haver ni país ni per descomptat independència, perdi una de les seves potes. Aquesta colla són més anticonvergents que catalanistes perquè en realitat consideren que el seu país és Espanya i la seva capital Madrid. El seu és un catalanisme de mínims. Fa molt ben fet en Quim Arrufat denunciant-ho.
Pregunta?
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:36
La monja FORCADES també participa del "muerte a Mas?
Si aquesta monja es cristiana, jo soc el rei de Roma
ONDIA amb els de la CUP
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:32
Es l'únic partit que diu les coses pel seu nom.
Només. Demanar que continuïn així.
En quan aquets espanyolots que son impulsats desde "la secta" grup planeta. Que atien l'odi Anvers Mas, es curios que el seu adversari sigui la dreta catalana en canvi de la dreta espanyola amb tot el passat franquista no diuen absolutament RES , de fet es lògic si els patrocina la familia "planeta"
Gràcies diputat Arrufat.!
Per Jordi Romaguera el 14 de juny de 2015 a les 22:31
Això ja ho sabem. Em sembla que ho he dit i ho he repetit mil cops i ningú encara no m´ha demostrat el contrari. Quan vam sortir (teòricament) del franquisme, van haver dos partits que havien de ser-ne els fills polítics perquè cadascú fes el que volgués per veure que hi havia democrràcia menys una cosa. LES INDEPENDÈNCIES D´EUKAL HERRIA I DE CATALUNYA /PPCC. Això ni se´n podia parlar perquè el sistema espanyol, o l´oligarquia tant és, fa 300 anys que governa i no està disposada a deixar d´engreixar-se econòmicament. Com que a Espanya ja han tingut dos Borbons ara toca renovar els polítics. Si partim de la base que ja han manat que no governat, dos de dreta (Aznar i Rajoy), i dos de centre (Suàrez i Calvo Sotelo) i també dos -diem-ho, per anar ràpids- d´esquerra (Gonzalez i Rodriguez), tenim que ja han repetit les 3 franges que poden governar perquè allò que ells en diuen "tot" Espanya s´hi hagi pogut identificar. Però com que catalans i bascos no som d´aquell món, encara hem pogut treure el nas malgrat tenir l´aigua al coll. I aleshores Espanya en veure que encara no ens havien assimilat malgrat faltar-hi poc (ahir els que hi havien a la plaça de l´Ajuntament de Barcelona cridaven en espanyol, mentre que a Nafarroa ho feien en euskara la major part del temps), doncs bé deia que per acabar d´enfonsar les dues nacions sotmeses ara treuen ja els néts del franquisme quan els pares ja s´estan jubilant.(Recordeu PPPSOE). Per tant han tret Ciudadanos com a hereus dels primers i Podemos com hereus dels segons). La Colau juga una lliga ella sola. Esperarem al 27S. Si ve amb els independentistes serà ben rebuda, naturalment. Si va amb els néts del franquisme abans citats, seran combatuts. Espanya ataca per terra, mar i aire. No vol perdre les dues colònies que la mantenen. I fa els impossibles per anihilar-nos finalment. Falten només 3 mesos per la segona volta de les eleccions i aquestes seran definitives. La pèrdua serà la desaparició de Catalunya com l´entenem els catalans. Si guanyem, esdevindrem indepeendents. Un servidor que no és de cap partit, m´he fet fart d´escriure que els catalans ja tenen els seus propis patits a fi de no votar els de fora. Tenim per la banda de centre-dreta (UDC) i centre (CDC). Junts CIU. Tenim per la banda de l´esquerra moderada o social-demòcrata els d´ERC. I finalment tenim els de l´esquerra radical (CUP). Per tant no hi ha cap català que necessiti cap més partit perquè en el tema "social" que en dieun pot escollir 3 opcions. I per la banda independentista les 3 opcions ho són. Sempre hi podrem trobar algú que no hi hauria de ser. Però tant se val ara. Quan dic ara vull dir el 27S. Necessitem sumar. I Espanya escometrà contra tot allò català que sobresurti més. En aquests moments el que sobresurt més és el seu President M.H. Sr. Artur Mas, i Espanya el vol destruir. Per tant el que diu el Sr. Arrufat té tota la raó. No van per fer una sociatat més bona, car amb la independència ÉS SEGUR QUE LA TINDREM -em jugo la vida públicament, que entre 6 i 10 anys em doblat la nostra caixa personal-. N´hi ha que han dit amb 2 anys. Bé, els meus comptes són uns altres, però els meus els defenso a peu i a cavall. Però tothom està d´acord que SI ESPANYA NO ROBA cada any els 16.000 milions d´euros i es queden a la nació que els genera, és a dir a Catalunya, el tema "social" que tant preocupa queda resolt pràcticament. El que passa és que nosaltres volem allò que és nostre, i si continua l´ESPOLI FISCAL COM ARA, qui rebrà els beneficis serà Espanya. Per tant, també he dit i escrit abans de les eleccions municipals, que els de Barcelona, si tinguessin el desig de voler solucionar el tema de la pobresa era la CUP qui s´havia d´haver votat. Perquè la pobresa hi serà mentre siguem colònia. I cada cop molt més. Acabarem com els països sudamericans amb corrupció a l´engròs i amb la lengua del Imperio. De manera que ara ve el 27S i hem -heu- d´estar preparats per tot. Però mai no afluixar. Si guanyem el dia D, 27S, tindrem la independència amb la qual assolirem el benestar que, com va dir un premi nobel d´economoa d´USA, Catalunya seria el país n. 10 més ric de la Unió Europea. (Com que això es pot llegir als diaris quan va sortir, jo ho tinc retallat), no tornaré a insistir que amb la independència
tindrem el principal problema resolt. Però un servidor encara afegiria que hem d´assolir la independència a part del benestar social, també per DIGNITAT. I això no s´ensenya a les escoles dissortadament. Gràcies diputat Arrufat. Tot i que en sabeu molt encara no sabeu com són espanyols. Apunteu-vos-ho, si us plau: Caciques, Inquisidores, Pícaros i Soplones. I que consti que no tan sols em refereixo als polítics. Espanyols en general. Gràcies un cop més Sr. Arrufat, i espero que el vostre avís obri els ulls dels catalans que encara van amb el lliri a la mà.
ONDIA amb els de la CUP
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:31
Es l'únic partit que diu les coses pel seu nom.
Només. Demanar que continuïn així.
En quan aquets espanyolots que son impulsats desde "la secta" grup planeta. Que atien l'odi Anvers Mas, es curios que el seu adversari sigui la dreta catalana en canvi de la dreta espanyola amb tot el passat franquista no diuen absolutament RES , de fet es lògic si els patrocina la familia "planeta"
políticament ineptes
Per Antoni785 el 14 de juny de 2015 a les 22:26
A 9barris CiU ERC i CUP van treure JUNTS el 13 per cent a les municipals, o si ho voleu Cs i el PP van treure cadascun pel seu compte més que la suma dels sobiranistes, cap a 15 per cent. La Colau, el 37. Em sembla delirant i suïcida no afrontar aquesta realitat, el deliri racista de molts comentaris, l'odi que traspuen (perfectament simètric a l'odi anticatalà) és molt trist i sobretot políticament inepte.
De putes i ramonetes
Per emg el 14 de juny de 2015 a les 22:18
A Catalunya les putes i ramonetes esquerranoses espanyolistes estan sorgint com a bolets. Aguanta CUP, no t'hi barregis i segueix amb claredat i fermesa el camí cap a la independència.
RESENTITS A LA CAÇA D´UN PESEBRE PER TRUERE LA PANXA DE LA FAM
Per Andreu de la figuera el 14 de juny de 2015 a les 22:17
Pablito, Ubasart, Herrera, Camats...., ja van donar mostres del seu odi a la campanya electoral, i esperat, que només era una mostra. Aquets comunistes de pa sucat amb oli i ressentits, pensen que el Mas es el Zar. Pobres desgraciats de nosaltres, aviat construiran un gulag. Una república catalana ?. Una merda. Korea del Nord serà el cel. Odi i mort es el que prediquen. I la monja que pinta?. Una mosca enganxada a una teranyina.
espanyols d'esquerres
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:14
Un alttre cop l'espanya d'esquerres us tornara a enredar cupaires i erc. Una vegada mes i ja en van masses. Abans Psoe i ara podemos pero l'espanya amb pell de xai us la torna a fotre i hi caieu de 4 potes.
Que no teniu llibres d'historia o que?????!!? És desesperant.
El mes semblant a 1 espanyol de dretes és un espanyol d'esqierres !!!
Gracies
Per avia el 14 de juny de 2015 a les 22:14
M'agrada que ho dieu, pero en el miting que va fer la Sra. Alcaldessa de Barcelona amb el lider de Podemos ho van dir i tothom va callar, recordeu que ens van venir a insultar ens van dir casta, lladres i no se quantes coses mes....jo em vaig sentir molt ferida, no m'agrada que vinguin a casa els de fora a dir-m'ho. Pero els de casa van callar i li van riure les "gracietes". De totes maneres moltes gracies per dir-ho, ara ENDEVANT NECESSITEM CENTRAR LES COSES SI VOLEM LA INDEPENDENCIA. hi ha massa gent que juga a que no la tinguem
Vols saber perque no ens agrada en MAS?
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:12
CiU, amb en Mas al capdevant ha fet tot això:
- vendre'ns l'estatut, a l'esquena al pacte dels partits catalans, a canvi del govern de la generalitat (Mas-ZP)
- trigar 2 anys a convocar una consulta de fireta per fer-se enrera al primer entrebanc i quant veu que el support popular a la consulta es tant gran que no es pot aturar, s'eregeix lider, s'apodera dels resultats (quan el mateix matí volia enviar els mossos a retirar les urnes i mentres la desacredita internacionalment dient que "només era un assaig". ERC el va fer president i va tenir que pressionar de valent durant 2 anys! per que fes aquesta desgracia.
- pressionar al cap de la oposició (ERC) per que renunci a presentar-se a les eleccions i li doni suport a el seu partit, dins d'una "llista del president" que inclou tots els càrrecs de Unió, sinó no convoca eleccions.
- vendre's i privatitzar entre els seus amics i els amics del PP (i casualment de la corte madrilenya, com el Sr. Florentino) el nostre patrimoni, les nostres infrastuctures, la nostra salut i el benestar dels nostres fills.
- ficar tots els entrebancs possibles per la hisenda pròpia, donant immediatament a Madriz qualsevol intent de tributar-lo a catalunya
- protegir els seus corruptes a capa i espassa (Pujol, Millet, Alavedra, Penafreta, Trias, etc...), impedir l'investigació i a sobre anar donant lliçons quan els atrapes (Pujol al parlament)
- evitar al màxim parlar d'independència i de DUI, i sobre tot no fer mai res que sigui irreversible, no fos cas que a la corte s'enfadessin. Teatre i grans declaracions si, aixó al proble li agrada. Feina = 0.
Espanyolisme és odi
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:09
Molt interessant aquesta notícia, i trobo estrany que els altres mitjans no se'n facin ressò, sobretot els catalanistes.
Vergonya
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 22:03
Els que parlen d'odi com més lluny millor. A aquests que han de defensar el seu projecte amb aquests termes, amb aquests arguments, ni un vot!!!!!
Gràcies, senyor diputat
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:51
Assenyat, valent (és fàcil fer demagògia i dedicar-se a carregar contra en Mas) i fidel al país, gràcies. Si hem de fer un país nou ha de ser amb la implicació de tots, després ja votarem qui volem que ens governi i com. Clar que aquest no és l'objectiu dels podemos, tinguem-ho ben clar.
Quina ironia
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:49
Els més "radicals" són el centre ara.
Els de la CUP són els únics de l'esquerra que hi toquen
Per Francesca el 14 de juny de 2015 a les 21:44
El Quim Arrufat té tota la raó i amb aquest argument demostra que realment és independentista i sap que sense Convergència i part d'Unió no s'aconseguirà. No s'aconseguirà perque hi ha molta gent que té empreses, professionals lliberals, botiguers, etc. que no faran el pas sinó és amb un partit conservador. De la mateixa manera que necessitem les esquerres, però vist el que ha passat aquest cap de setmana, només podem contar alm la CUP.
hi ha partits que volen fer bandera del «muerte a Mas» ?
Per Sigma el 14 de juny de 2015 a les 21:39
Entre ells , la CUP
d'això se'n diu Lerrouxisme espanyolista.
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:27
d'això se'n diu Lerrouxisme espanyolista.
a veure que feu
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:19
Aixó ja ho sabem. El que no entenc es que foteu vosaltres barrejats amb aquesta gent de Podemos i ICV que odien tant al President Mas.
Si de veritat voleu la Independencia foteu-vos al cap que és del tot impossible aconseguir-la sense el President i un molt ampli sector de CDC.
Si us penseu tirar-la endavant amb una esquerra cada dia més fragmentada és que no teniu res al cap.
menos mal que .............
Per Jord60 el 14 de juny de 2015 a les 21:18
Menos mal que Catalunya no es 9 barris si no malament aniriam ja saben qui vi a nou barris els acolits de la Colau els que no se adaptan els que no saben que a Catalunya es parla Catala els que l,unic que volen es que els mantinguin sense fotre res PERO REPETEIXO 9 BARRIS NOMES ESTA A BCN
Nou però ranci
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:18
Herrera, o la monja que vol ser presidenta, aposten per la republica catalana, sense explicar què vol dir...un té sempre una sensació de deja vú amb aquests 'revolucionaris'
Des de l'odi no es construeix res.
Per terrassenc el 14 de juny de 2015 a les 21:13
Una Catalunya independent ha de tenir tots els colors. No puc estar amb els que exclouen la llibertat per país perquè existeix la Caixa. És ridícul!
Jo vull un país lliure, net i maco ja el farem votant!
Programa
Per Albert Lleida el 14 de juny de 2015 a les 21:08
Si l'únic punt del programa dels partits d'esquerres és fotre fora en Mas, em sembla que no han entès res de res. En aquest sentit, estic d'acord amb la CUP.
Be
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:07
Deu ser perquè la incultura es distribueix per segon quins barris i com es pot llegir en les majories d'eleccions el PP treu tans vots com l'esquerra, no tenen capacitat suficient per assimilar i integrar-se a una cultura.
_
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:06
Segur que era Ubasart dient "tothom em mira estrany i em diu Forcades o Teresa. Si començo atacant a Mas..."
igualadi
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 21:02
Es evident que el que volen els de Podemos i IC-Izquierda Unida es trencar el proces, cap independentista que cregui en un nou Estat Catala pot votar a aquesta colla,espero que les CUP no vagi amb aquesta gent.
EXACTE
Per Pere Vila el 14 de juny de 2015 a les 20:54
Exacte Sr. Arrufat, Podemos, com Ciudadanos ha fet, fa i farà bandera del "muerte a Mas" i del "el catalan és la casta". És la seva ideologia, com a bons espanyols.
I vosaltres, les CUP, els heu ajudat a manar, a Barcelona i a molts llocs més. Vosaltres i ERC, amics de Podemos, amics d'Espanya.
Independència ja
Per Boi el 14 de juny de 2015 a les 20:53
Ho podries dir avans. Tot i així cal agreir-té el fet, tot i que el que queda clar és que volen la mort d'en Mas, politica, perquè tenen clar que sense Mas no hi ha independència.
On son les esquerres
Per Anònim el 14 de juny de 2015 a les 20:45
Les esquerres deuen saber si el seu odi per Mas és més intens que l'odi vers l'invasor espanyol. Ara sembla que si. Rajoy fa festa amb la nostra incompetència.