Demagògia
Per elfonts el 10 d'abril de 2015 a les 22:57
Els unionistes no són pas, ni de bon tros, una minoria majoritària dins de Cat. Unionistes que no pas catalans. Reconec però que dominen millor la demagògia que no pas els catalans. Això sí, mai cap crítica al govern espaniol i totes les que vulguis cap el català, suposadament fonamentades i veritablement només per la premsa amiga.
NO N'ESTIC D'ÀNIMS ... vianant traïdor!
Per Pepita Vidre el 10 d'abril de 2015 a les 20:37
... per parlar de querelles sobre la marxa, curva a la dreta ... només sé que pitjor d'allò que ens hi féu, ens hi fa i ens hi seguirà fent girar a l'esquerra aquest país veí botxí ... impossible! PD : qualsevol ajut o reconeixement a nostra cedeixi el pas existència nacional amb tot el que implica, damunt, demanat democràticament i pacífica perill semàfor i, per si fos poca cosa, sent com som ' trepitjats ' ... benvingut sigui! prohibit passar Nota : com bé diu ( com sempre ) curva perillosa ' Ni rioja ni oli andalus ' ... qui no ens en són enemics màxim 100 ( per interès bastard, sia com creditors, sia per no donar més diners a l'espanya direcció prohibida dels PIGS ) ens en són estats menfotistes! detenció obligatòria Anotació al marge : qui sigui que faci rellevància de tot el que passa i passa a Catalunya ... benvingut sigui, es pot travessar la calçada malgrat sigui el Putin, fuma't un Marlboro que com els espanyols tergiversa /deforma ambdós casos! ...I en Narciso ( en gallec ) també!
Sí, ara arregla-ho!
Per Jordi M el 10 d'abril de 2015 a les 19:29
Mandangues. Em remeto al dit -també a l'insinuat- i passo d'argumentar-ho perquè no cal. El menyspreu de la pàgina més democràtica i gloriosa que ha escrit la nació catalana des de 1714 prou que et retrata. Però ja veuràs que fins i tot tu el dia de demà asseguraràs haver votat. Serà com el Maig del 68, que tots els catalans eren a Paris, fins i tot els que no hi havien estat mai.
L'exemple de les guardioles.
Per CNI Dos el 10 d'abril de 2015 a les 16:45
Una de les formes de finançament de l'entorn batasuno era posar guardioles a les Herriko Tabernas. Si algú s'hagués autoinculpat de posar un euro a una d'aquelles guardioles, la seva causa s'hauria arxivat, tot i que l'euro serviria per finançar tot l'entramat. Ara, els que van muntar mecanismes més sofisticats i més productius van acabar a la garjola amb el vit-i-plau de tots els tribunals internacionals.
Com deia Un, no és el mateix posar un paperet a una caixa, que muntar tot l'envelat.
Servei desinteressat d'informació a l'adversari (que no enemic)
Per un el 10 d'abril de 2015 a les 16:21
Jo m'estimo molt a Catalunya, senyor M. Quasi tant com a la democràcia (la de veritat, és clar). Justament per això, no la vull deixar en mans dels separatistes, nomès. Que Catalunya és de tots els catalans. En quant al que dius de la democràcia, pel que dius, no tens ni punyetera idea del que és, ni de com funciona. Pots mirar-te unes quantes definicions per internet, si et sembla. O al diccionari. I a veure si s'assembla en alguna cosa amb la representació que es va fer el 9N (ni en en qui la va convocar, ni amb quines intencions ho va fer, ni quines atribucions (legals i polítiques) tenia per fer-ho, o no. Ni en que les hi va donar, o no. Ni en quin marc legal es recolza. Ni quin era el cens, ni si es podia votar el que pretesament es volia votar, o no. Ni amb quines garanties democràtiques es va fer tot el procès, ni el recompte, ni si hi estàven representades totes les possibles alternatives, o no. Ni si els que la vàren pseudorganitzar (i després, se'n volien rentar les mans, com a Pilats, dent que nomès era un "Prucés (sant tornem-hi amb la parauleta dels nassos) participatiu, nomès) eren a l'hora jutge i part, ni si es va poder evitar, o no, que la gent votès dúes i tres vegades, si podia, exhibint un carnet de conduir, un full del padró, o un retall de diari, a falta d'altre cosa, etc....etc,..etc, etc. I amb tantes tonteries voleu que algú al mon occidental i suposem, civilitzat, us prengui seriosament, fora da'aqui?. Si esteu fotent el ridícul, internacionalment. Si realment voleu fer una consulta sececionista, aprengueu deles escocesos, per exemple. Que ni el mateix lìder independentista escocès està d'acord amb com voleu fer i esteu fent les coses. I us recomana que pacteu amb l'Estat una consulta legal, com van saber fer ells. I així ho ha manifestat públicament.
millor del que m'esperava
Per Pepita Vidre el 10 d'abril de 2015 a les 16:18
Em pensava que vindria el Cañas, tan li fa, em sembla que no notaria la diferència i, que aquests intel.lectes que hi ha per aqui tampoc ho notarien. Aquesta finestreta on estic escrivint m'hauria d'agradar a mi i, no a vostès directius i, m'anava més bé la d'abans. Més vertical.
Per l'anònim a les 14:44
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 16:15
Els catalans estan tan oprimits que se'n van de vacances al país de l'opressor.
comentaris en castellà - spam a ND
Per spam-odico el 10 d'abril de 2015 a les 15:21
Ja tenim al nostre amic Jordi Català Suís fent spam .
Després del "EN CATALÀ SIUSPLAU " ara tenim el "no responeu als comentaris en espanyol".
Gran campanya mediàtica la que està fent el nostre amic "català ari"
Jordi, ja et vaig dir que la teva nomenclatura i la teva forma d'expressar-te et delata.
El pitjor? Que et creguis que no ens donem conta....
Anònim?? no em facis riure
@ Anònim, a les 14:44
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 15:07
Ho fan perquè puguis dir el que has dit.
Per què tenim gent a una web catalana que hi penja comentaris en castellà?
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 14:44
I per què els catalans se'ls miren i a més a més els contesten i enceten debats absurds amb uns paios i paies que ens insulten i provoquen no tan sols pels continguts que escriuen sinó, encara més important, per la llengua que utilitzen.
És com si un anglès o una belga que resideixin a Catalunya es posessin a penjar comentaris en anglès o en neerlandès o francès. Absurd, oi?
Com ND deixa publicar els comentaris espanyols - El Punt Avui fa temps que els va filtrar perquè l'anticatalanisme en penjava tots els que podia - si més no els lectors catalans no els els llegiu i si sou rucs de mena i us voleu torturar i fer mal a vosaltres mateixos, llegiu-los però si us plau no els contesteu res: ignoreu-los.
No fer-ho, no ignorar la gentalla espanyola, és perdre el temps necessari per al que cal.
És profundament estúpid.
Som estúpids els catalans acceptant de facto la legitimitat i normalitat de la llengua que els ocupants espanyols ens han obligat a entendre, parlar i escriure per llur violència des de fa 300 anys?
Quasi que odien tant la democràcia com Catalunya
Per Jordi M el 10 d'abril de 2015 a les 14:16
Té infinitament més sentit i valor democràtic cada 'paperot' dipositat en una 'caixa de cartró' el 9N, que tots els referèndums haguts en l'anterior mig segle sumats, hi incloc el de les Leyes Fundamentales, per descomptat el de la Reforma i el de la Constitució, els europeus i fins i tot els dels dos Estatuts. Només dubtaria a incloure el de l'OTAN.
No hi haurà independència
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 14:12
Deixeu d'enredar la gent amb tota aquesta mascarada del procés. A Europa i el món ningú la vol aquesta independència i al Mas els medis de comunicació nordamericans ja li han fet una estirada a l'orella dient que "no és honest" en la seva visita a EEUU. No hi haurà independència. El que hi haurà és un pacte amb l'Estat quan al PP se li acabi la majoria absoluta de la que actualment disposa i hi hagi un canvi de govern a Madrid. Em sap greu per la decepció que causarà en tota aquesta gent de l'ANC que s'havia fet tants il-lusions.
Siguem seriosos, Palmer, coll....ns
Per un el 10 d'abril de 2015 a les 12:21
A veure, si us plau. Que no te res a veure posar un paperot en una caixa de cartró un diumenge al matí, un ciutadà qualsevol anònim, es digui Vich o es digui Papadopulous, amb intentar organitzar, des del pocer autònomic, un referèndum il-legal, per socavar la sobirania del territori, amb diners públics (malbaratant-los, per tant) quan tant es cacareja des de la Gene que fan falta per altres coses (cosa que es veritablement certa). Jo, de fet, solo tirar papers a la paperera, que és el que faig amb ells quan ja no em fan falta. I cap ciutadà , ni molt menys, cap agent de l'autoritat, m'ha recriminat mai res per haver-ho fet. De fet, si mai m'han dit alguna cosa, ha set quan els he llençat fora (coas que ha ocorregut en comptadíssimes ocasions). El Govern de Convergència, conscient de la seva minoria, i perdent cada dia que passa més suport popular (de fet, està perdent ja, el del seu soci de coalició, Unió, i amb la complicitat d'Esquerra cosa que ja li va bé. Jugant a lo únic que saben jugar, que és enredar), per una banda, està liquidant a base de privatitzacions encobertes (o no tant) els serveis públics, com són la sanitat, educació, i d'altres. Col-laborant a deslocalitzar empreses multinacionals que donàven feina a milers de catalans, i que ara són a l'atur, per això. I mentrestant, fa veure que dóna al poble, o millor dit a una part, minoritària, això està clar (de dos milions llargs, com dius, Palmer, res de res. Per cert, en aquests també hi contes els Si-NO, oi? I els NO's. Tot per no perdre la seva posició de Govern, o sia, el Poder. Si tant convençuts estiguèssin de que volen, 1er de tot, la independència, abans que els seus propis interessos personals, i de partit, CiU i Esquerra haurien pactat una única llista, pel 27 S. I si m'apureu molt, amb un únic (o gairebé) punt del programa, que seria: la cosa aquesta de la secessió. I s'hi haurien afegit, a aquesta pantomima, la resta de partits sobiranistes, o que estàven d'acord, si més no, amb l'invent aquest del "dret a decidir". Coses, ambdúes, que no han passat, ni l'una ni l'altre.
Dit això, agraeixo el teu escrit d'avui. O millor dit, que hagis set tú el que ha aparegut per aqui. Entre el Quicio Sellés i en Jordi Palmer, m'estimo mil vegades més el segón, Encara que, és evident que no estic d'acord amb cap dels dos. Oi?.
L'objectiu real
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 11:37
És que les querelles no cerquen la condemna de l'acusat sinó el titular del Mundo, la Razón o l'ABC.
Fixeu-vos que els arxivaments de les querelles o les sentències absolutòries no reben cap titular en aquests tres mitjans que esmento. Però si encara hi han boinapitecus que et treuen el tema dels presumptes comptes de Suïssa d'en Mas!!!
Pfffffffffffffffffffffffff
Per Jordi M el 10 d'abril de 2015 a les 11:10
La darrera enquesta d'estatals ja situa Podemos en uns putos 20 escons! I Ciutadans per l'estil. O sigui que, tanta mandanga, i l'únic canvi espanyol és que Izquierda Unida i UPyD hauran canviat de nom. Victória i govern del PP. I canvi de frontisses. C'est tout. Globus desinfladíssim. Encara haurem fet bé d'ajornar uns mesos les plebiscitàries? Ja només falta que les municipals vagin com aniran i que llavors ja sense més collonades partidistes refem la unitat. Ho tenim per la mà.
De pedra
Per El Pelut el 10 d'abril de 2015 a les 10:00
No deixa de sorprendre'm la nostra pròpia ingenuïtat: que una cosa tingui una lògica palmària, que estigui sòlidament fonamentada i argumentada en dret i que clami al cel la seva legalitat; en aquest país no vol dir absolutament res.
S'aplica la lògica feixista del PP (i per extensió d'Espanya) i res més no compta. Si els convé inhabilitar gent ho faran i tant se'ls en fotrà si no hi ha cap motiu per fer-ho. Es passen per allà on no sona tots els raonaments, no cal divisió de poders perquè tots hi estan d'acord i hi apliquen el seu criteri dictatorial.
Que ara un jutjat que no hi pinta res hagi decidit arxivar una causa contra un ciutadà no senta cap mena de precedent a Espanya.
Als lectors d'aquesta revista de dretes no els interessa el futur de la sanitat catalana
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 09:53
Aquells que fan de "tontos útils" de la dreta catalana i que participen també en el procés d'encobrir la privatització subterrània de la sanitat catalana ho pagaran car a les urnes
Espanya no existeix, existeix Anticatalunya
Per Peret I el 10 d'abril de 2015 a les 09:22
Espanya no existeix, existeix Anticatalunya
es un pais idiotitzat a on la merde del Franco ancare fa pudor
no soporten que ja no manin
Madrit es un cau de lladres que per cometre els seus delictes impunement fan anar Catalunya
sense naltres, la miseria espanyola es veurá amb tote la seva crudessa
SI US PLAU . .
Per Narcís1 el 10 d'abril de 2015 a les 09:00
.. anem's-en jaaaaa ( què nassos fumem ací que no sigui ser menyspreats/ menystinguts, maltractats, befats, anihilats i espoliats?)! PD: qualsevol català sap que d'espanya no hi pot esperar res de bo, només l'esfondrament anímic, moral i material de Catalunya! Nota: i no se n'amaguen, vegi's mateixes paraules del ' delegado del gobierno ' a Andalusia, tot dient ser el Rivera català (?!) i de nom Ernest ( com si els partits no fossin originats a sa espanya, com si sos caps visibles no fossin espanyols!)! Anotació al marge: i això que aquest tipus que esmentà aquest representant polític del gobierno n'és com ell àdhuc força pitjor, força, força, pitjor ( que ja n'és dir!)!
L'Estat bocamoll
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 09:00
El Govern d'Espanya es defineix com un govern bocamoll, crida, s'altera, insulta, es queixa... I no fa res. Simplement perquè ni pot ni vol, però vol mantenir les aparences.
Cap de les seves iniciatives per anar en contra de la democràcia tenen cap resultat: Llei mordaça, querelles contra el president de Catalunya, decisions del Tribunal constitucional, difamacions contra el president de Catalunya i el batlle de Barcelona, fins i tot contra l'expresident Pujol, lleis Wert i "diplomàcia" margalliana... No fa res contra la corrupció del PP i del PSOE.
El temps s'esgota per ells i perd les majories, els unionistes es fragmenten i ja no tenen mes recursos...
Qui vols ser espanyol?.
Visca Catalunya lliure (d'Espanya)
i si ho fan, ho aprofitem
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 08:45
I si gosen incupar-los, tenim dret a marxar directament, ja tenim una llista massa llarga de presidents que han patit la "llei espanyola".
'No tiene lo cai que tené!'
Per Jordi M el 10 d'abril de 2015 a les 00:59
Espanya, covarda, vençuda, no imputarà Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau. No gosaran. Per dir-ho en el seu bonic i eufònic idioma, 'no hai güevo'.
Home
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 00:37
D'això se'n diu fer calendaris.
Jordi Palmer = monotemàtic
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 00:35
st
Al sr Artur Mas li haurien de presentar una querella
Per FORA LA DRETA DE LA GENERALITAT el 10 d'abril de 2015 a les 00:33
Però no pel procés sobiranista, sino per dur a terme el procés de privatització encoberta de la sanitat pública més descarat que s'hagi fet mai en aquest país.
Si el muntatge de les "estructures d'Estat" de les que parla el sr Mas consisteix en desmuntar i¨/o privatitzar els serveis públics que ja tenim, anem bé.
a veure
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 00:30
Es evident per a tothom que tingui dos dits de front que si la autoinculpació del Ignasi de participar activament en la preparació del 9N ha quedat arxivada hauria de passar el mateix amb el President Mas, Vicepresidenta Ortega i Consellera Rigau.
Ull que parlo de gent mitjanament intel.ligent, no dels ultradretans PP i Manos Limpias. Aquets continuaran fent el ridicul, que és l'únic que saben fer.
Ya veremos
Per Anònim el 10 d'abril de 2015 a les 00:22
Me parece que no es lo mismo el archivo,provisional,de la auto -inculpación de un ciudadano de a pie, que las querellas contra funcionarios públicos,que sí han sido admitidas a trámite.