El formulari d'autoinculpació pel 9-N arriba a les 11.000 descàrregues

| 21/11/2014 a les 13:33h
Arxivat a: Política, querella, associació de Drets, 9-N
Aquesta notícia es va publicar originalment el 21/11/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Captura del portal web de 'Drets'.


En només un dia, més de 11.000 persones ja s'han descarregat el formulari per autoinculpar-se per haver estat organitzadors o col·laboradors del 9-N. "Des de Drets ens sumem a les autoinculpacions i hem preparat un formulari perquè cadascú pugui emplenar-lo amb les seves dades i presentar-lo al jutjat d'instrucció". Aquest és el missatge que ha posat al seu portal web l’associació de Drets, creada recentment per denunciar i personar-se com acusació popular contra els atacs de catalanofòbia.

Coincidint amb la presentació de la querella contra el Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau, aquesta associació ha penjat a la seva web un formulari perquè els ciutadans puguin inculpar-se d'haver participat en el 9-N.

Segons, aquesta acció preten “posar en evidència l'absurditat jurídica” de les investigacions penals impulsades arran del procés participatiu del 9 de novembre.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

jo m'autoincolpo
AnElisabetònim, 21/11/2014 a les 14:13
+9
-0
Bom jo




Jo m autoinculpo perque ningu te dret a dir lo que tenim que fer estem en una democracia iels quals es ser lliures






9N
Anònim, 21/11/2014 a les 14:36
+4
-0
Perque tots som lliures d'opinar i de decidir. On es la democracia a Espanya? Es fa soport amb altres coses... Una pregunta.. Perqué el Congrés Espanyol vota a favor de Palestina i no permeteix referendum de Catalunya?? Qui critiquen lo del 9N son els primers quins tindrien que callar
i jo també
Anònim, 21/11/2014 a les 14:44
+4
-0
M autoinculpo!
JO TAMBE SOC CULPABLE
Dunia Mestres Querol, 21/11/2014 a les 14:56
+4
-0
Jo Dunia Mestres Querol major d'edat i en plenes facultats mentals m'autoinculpo de desobeir al TC pq cap tribunal ni llei esta per sobre de la voluntat d'un poble!!!
autoinculpo
Anònim, 21/11/2014 a les 16:02
+4
-0
Qui son els de fora per dir-me el que tinc que fer o ser a casa meva?
Que no os engañen.
Anònim, 21/11/2014 a les 16:30
+3
-22
A nadie se persigue por haber votado, sino a las autoridades que se ufanaron de haber burlado la Ley, por haber utilizado el poder y el dinero del Estado torticeramente para beneficio propio, de su partido o ideología.
No es la primera vez que un delincuente pretende detener la acción de la justicia envolviéndose en la senyera y dando a entender que es a toda Cataluña a la que se persigue (Pujol y Banca Catalana, p.e)
Que em diguin quin és el delicte
Daniel-Jacques, 21/11/2014 a les 16:44
+6
-0
Si delicte és votar per la independència de Catalunya, per la llibertat del nostre poble, perquè la política es faci a favor dels interessos de la majoría, per crear un nou estat que serveixi els nostres interessos i no als dels altres... aleshores sóc culpable. El que no té nom és acusar de delicte als qui han fet possible que jo pugués "votar" en un "botifarrèndum". Això no fa ni riure, fa fàstic.
perque som lliures
Roser G. , 21/11/2014 a les 16:51
+4
-0
Jo soc lliura d'opinar , perquè ens diuan que estem en un estat democràtic. Si no es així que ho diguin clarament
kina vergonya k fan...
yolanda, 21/11/2014 a les 16:58
+2
-0
M'autoinculpo amb premeditacio i al.levosia
Dret a decidir
Gloria , 21/11/2014 a les 17:23
+2
-0
Jo també m'autoinculpo.
El 9 N vaig anar a les urnes lliurament a posar la papereta del SI SI.
Tinc dret a decidir el que vui, i vui marxar d'Espanya
Visca Catalunya Lliure
9novembre
AnònimCarme , 21/11/2014 a les 17:27
+2
-0
Jo també sóc culpable
CATALUNYA INDEPENDENT
Tània Martínez Arau, 21/11/2014 a les 17:47
+4
-0
Diumenge 9 de novembre vaig anar a votar SÍ i SÍ, perqué vull sortir d' Espanya.
Vergonya española
Anònim, 21/11/2014 a les 18:24
+1
-0
Torres Dulce, ridicul servidor dels seus amos del PP. La de Barcelona encara +, impresentable.
CUCADELLUM
Anònim, 21/11/2014 a les 18:44
+1
-0
Ningú té dir-me el que tic que fer a casa meva. Sóc lliure de viure, d´opinar i viure democràticament. Això que estic vivint és una dictadura.M´autoinculpo amb tot el meu raonament i feliç, vull viure lliure
On és la democràcia?
Anònim, 21/11/2014 a les 18:51
+1
-0
Jo també m'autoinculpo de haver anat a votar, Sí a la democràcia, si al poder opinar, President, NI UN PAS ENRERA!!!
Qué és la democràcia
Montse Esparraguera Sanglas, 21/11/2014 a les 19:20
+1
-0
Soc culpable, vaig anar a votar el 9N i vaig posar SI i SI. No vull viure en un país on no pots dir o fer el que creus que es el millor, sempre havia pensat que viure amb democràcia ens donava dret a decidir que voliem, està vist que no es així, segons el PP només ells tenen dret a fer el que els roti, poden robar democràticament, i no els passa res, jo tot el que vull es viure en un país on no m'obliguin a fer el que no vull, per tant vull un país independent, on la democràcia i sigui per tothom, viure com ara ha estat com tornar a viure amb en Franco. Jo creia que allò ja havia passat però està vist que l'esperit d'aquell malparit està dintre de tots els del PP.
Jó també m'autoincolpo
Mª.Isabel Gómez Garcia, 21/11/2014 a les 19:22
+2
-0
Vàig votár amb la participació que es va fèr el 9N,totalment convençuda,sense càp manipulació per part de ningú i a partir de la querella, amb més motiu. Sóm un poble amb dignitat i orgullós de la seva gent,des que al 2010 es varen riure de nosaltres amb l'estatut, manipulan tan,els polítics com,prensa,canals de TV,etc de quina manera es viu i es pensa a Catalunya vers a la resta de las autonomias. Es vergonzóso la actuación del gobierno,no ha sabido responder a nuestras demandas.....No del Sr.Mas....Sinó de los que salimos a la calle por activa y por pasiva que se nos escuchára!!!!
El nostre President a fèt alló que li vem demanár!!!!
Autoincolpacio
Valentí Torra bitlloch, 21/11/2014 a les 19:52
+2
-0
Vaig anar a votar Sí i Sí sabent que era il·legal
No es por votar, no.
Anònim, 21/11/2014 a les 20:18
+0
-8
¡Guau! ¡Qué super guais que sois!
¿Ya sabéis que por decir que habéis votado no os va a pasar nada, majos? No se está persiguiendo a quienes votaron.
A Arturo el Astuto y compañía se les acusar de usar el poder del Estado y el dinero de los españoles ilegítimamente y de forma partidaria, para su propio beneficio político.
Hala, seguid con el postureo, los post y las selfis: quizás de mayores entendáis que a la autoridad hay que sujetarla con la ley, y no consentir que haga lo que le dé la gana.
jo m'autoinculpo
Anònim, 21/11/2014 a les 21:17
+2
-0
Jo també sóc culpable , he votat , he defensat la democracia i ho tornaria a fer tants cops com calgui
Autoinculpació
Meritxell Martinez, 21/11/2014 a les 21:42
+2
-0
Vaig anar a votar lliurament perquè no vull ser espanyola. Prefereixo que Arturo el Astuto utilitzi els diners per alguna cosa bona per a nosaltres que no que altres mandataris, un nombre elevat, de les Espanyes, utilitzin el que és nostre per a coses seves. No cal entrar en detalls que la llista seria llarga i desigual...
Sóc culpable
Anònim, 21/11/2014 a les 22:12
+1
-0
Vaig fer prosselitisme de la consulta, vaig fer de voluntari, vaig empaperar de groc la meva ciutat, vaig col·laborar en totes les tasques sedicioses i vaig votar.
Afirmació perversa!
Anònim, 21/11/2014 a les 23:48
+1
-0
Ens hem fixat bé en el que avui ha dit la Vicepresidenta del Govern espanyol? Literalment ha dit: "TODOS PODEMOS HACER POLITICA, PERO DENTRO DEL MARCO DE LA LEY". Evident! Durant el franquisme també es podia fer política "dentro del marco de la ley", per suposat! I pel que es veu -com actualment- "dentro del marco de la ley" també podem. Tant se val que la llei sigui justa o no. L'important és la llei en si mateixa, vingui o no de règims autoritaris o dictatorials. Ens diran: ... "nuestras leyes emanan de un régimen democrático". Responem: Quin règim pot dir-se democràtic si no deixa que els ciutadans s'expressin? En democràcia la preeminència es situa en la sobirania del poble, que concretament vol exercir els seus drets. Fins i tot, la Constitució Espanyola parla de la sobirana del "pueblo español". I no diu -la Constitució- de "todo el pueblo español". Entenent que qualsevol regió (part) d'Espanya és -i be que ens ho recorden sovint!- és poble espanyol, i, per tant, sobirà.
para anonim
Esteban, 22/11/2014 a les 07:31
+3
-0
lo de las leyes y la constitucion esta muy bien
hasta las dictaduras mas sangrientas las tenian
y la constitucion dice que todo ciudadano tiene derecho a una vivienda digna porque Marianico no recurre al constitucional los desaucios??
Jo també m'autoinculpo
MIHR, 22/11/2014 a les 09:06
+1
-0
Jo també sóc culpable d'haver anat a votar per aconseguir tots junts la llibertat de Catalunya. I, amb els meus diners, faig el que vull, només faltaria!!! No hem de permetre que ningú ens falti al respecte. Què s'han cregut que així ens espantarem?
nosaltres també som culpables
Joan i Montserrat, 22/11/2014 a les 09:56
+1
-0
També ho som i estem contents i orgullosos de haver anat a votar el 9N, i ho varem fer amb un SI SI molt gran, VISCA CATALUNYA LLIURE
JO TAMBE VAIG ANAR A VOTAR
MARIA SOCORS CALL, 22/11/2014 a les 12:39
+0
-0
JO TAMBE SOC CULPABLE D´ANAR A VOTAR EL 9N, HO VAIG FER PER QUE ESTIMO CATALUNYA HI LA VULL LLIURE
El pueblo, contra la autoridad
Anònim, 22/11/2014 a les 14:21
+0
-0
La desobediencia es cosa nuestra; a las autoridades hay que tenerlas bien sujetas por la Ley: los que tienen poder -el president tiene un poder autorizado por el Estado- no pueden desobedecer la Ley y hacer lo que les salga de las narices, y si lo hacen, hay que quitarles el poder, dejarlos sin autoridad.
La ley le sirve al pueblo para tener sujetos a los mandamases, e impedir que abusen.
tambe
daniel F.B., 22/11/2014 a les 18:15
+0
-0
jo tambe tambe tambe ... en soc , visca catalunya lliure !
Jo també vaig anar a botar el 9N...
Xavier Puig, 22/11/2014 a les 22:17
+0
-0
...y por lo tanto también soy culpable. Y no solo de votar, sinó tambien de querer la INDEPENDENCIA de mi pais. Cosa que deseo desde que tenía 16 años. De ello hace 48.
jo tambe hi vaig anar
judith, 23/11/2014 a les 09:32
+0
-0
jo tambe m´autoinculpo de votar SI,SI, amb totes les meves ganes. VISCA CATALUNYA!!!!!
CLANDESTINITAT
MANUEL BERTRAN REGUERA, 23/11/2014 a les 10:50
+0
-0
M'AUTOINCULPO PERQUE HE TENGUT DE RECORRER A UNA VOTACIO CLANDESTINA PER A EXPRESSAR UNA OPINIO TAN DEMOCRATICA COM LA DE LA MEVA LLIBERTAT.
M'AUTOINCULPO
AnònimCOCHI SORIANO, 24/11/2014 a les 01:48
+0
-0
JO TAMBE VAIG ANAR A VOTAR
M. Isabel Reig i Meya
Anònim, 25/11/2014 a les 17:52
+1
-0
Jo també m'aitoinculpo per haver nascut a Catalunya, per ser filla de pares catalans, avis, besavis, perquè m'agrada el meu país, m'agrada la meva llengua romànica com les altres reconegudes oficialment, m'agrada que em parlin en català, que m'estimin en català però no vull insults en cap idioma que jo entenc: castellà, francès, anglès.