Sánchez Camacho repetirà

, Barcelona | 15/11/2014 a les 10:59h
Arxivat a: Política, eleccions al Parlament , eleccions al Parlament, PPC
Aquesta notícia es va publicar originalment el 15/11/2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, assegura en una entrevista al diari 'El Punt Avui' aquest diumenge que "evidentment" repetirà com a cap de llista dels populars catalans si hi ha eleccions al Parlament. La líder del PPC percep "molt" suport del partit i per això està convençuda que en cas de convocatòria anticipada, tornarà a liderar la candidatura popular. A la mateixa entrevista, Sáncehz-Camacho ha tornat a criticar el procés participatiu del 9-N, que considera "una farsa i un simulacre antidemocràtic" amb unes "urnes de cartró en un procés de cartró". En qualsevol cas, també afirma que Madrid és "ara" conscient del "problema i la dimensió" del debat a Catalunya.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te subscriptor per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

mOltes gràcies Sr. Rajoy
Anònim, 15/11/2014 a les 11:13
Interessant
+62
-0
Pensava que ja s'ens acabaría el xollo que teniem a la Kamatxa.

Continuarem rient amb les seves renillades i el que és millor de tot, continuarem guanyants adeptes a l'independentisme.

Moltes gràcies Sr. Rajoy "como no podía ser de otra manera"
Sanchez Camarga
Raül, 15/11/2014 a les 11:22
Interessant
+55
-1
És un insult per la democràcia que persones com la "Sanchez Camarga" estiguin en el Parlament català. Aquest personatge entre altres coses no es va presentar al Parlament en una sessió d'investigació del cas de la Camarga, va dir que no votar el 9N era una victória per la democràcia... com va dir un entrenador de futbol:"No hace falta decir nada mas"
uh! oh!, no tinc por !
Anònim, 15/11/2014 a les 11:26
+43
-0
Es molt bo que la Sra. Sánchez Camacho pugui repetir com a lider del PP a Catalunya i que per molts anys continui provant de fer-nos por.
Llista conjunta.
Joan Pere, 15/11/2014 a les 11:31
Interessant
+51
-1
Sra. Camacho, segons els seus números ho te molt negre, mirant els resultats de les ultimes eleccions a Catalunya 7.030.000 catalans NO LA VOLEN.
repetira com l'all
Anònim, 15/11/2014 a les 11:40
+41
-0
En un partit minoritari a Catalunya i, potser també, a Espanya. El PP va en vies de dividir-se entre lliberals i fatxes, perd intenció de vots pels quatre costats...
Bon vent i barca nova!
Gràcies
Anònim, 15/11/2014 a les 11:42
+38
-0
Alícia... simplement GRÀCIES, MOLTES GRÀCIES.
Be
Anònim, 15/11/2014 a les 11:44
+27
-0
Fantàstic
Repetirà...
Anònim, 15/11/2014 a les 11:44
+12
-0
...com leal
Una entrevista en el Punt-Avuí?!
Iván, 15/11/2014 a les 11:51
+2
-60
No me lo puedo creer. Pero ese diario entrevista a alguien que no sea separatista?! Increíble!
Pero nada, eso sí, a pesar de los insultos y de la campaña de desprestigio des del separatismo para acabar con la figura de Camacho, ella, repetirá. No os ha salido bien la jugada, chicos!
Repetirà curs
Anònim, 15/11/2014 a les 11:54
+30
-0
Això és el que voleu dir, no?
gracias
francesc montgat, 15/11/2014 a les 12:01
+31
-0
Gracias morros per contribuir a que miles de catalans s afeixexin dia a dia als que volem la llibertat del nostre pais
Sense tu i las tevas imbecilitsts mai seria possible
Urnes
Anònim, 15/11/2014 a les 12:07
+26
-0
Les urnes de cartró, han aguantat! Deuen ser de cartró-pedra!.
ÀNIMA D'ACER
Anònim, 15/11/2014 a les 12:14
+30
-0
URNES DE CARTRÓ AMB ÀNIMA D'ACER, EN UN PROCÉS D'ACER I LEGÍTIM DEL POBLE.(c.s.)
Floquet de neu
joan45, 15/11/2014 a les 12:21
+25
-0
I jo que em pensava que perdriem la referència de l'independentisme català, el nostre reality diari i aquell to humorístic de les seves campanyes que fan petar de riure i tota una competència desllwial al "Polònia" de TV3.

Moltes gràcies sra Camacho i Sr Rajoy. Realment no sabem com agrair-los aquest gest.
Nacionalistes Espanyols
Francesc Josep, 15/11/2014 a les 12:23
+24
-0
Molt bona notícia, gràcies a persones així,com la Senyora Camacho i altres,molts ciutadans de Catalunya, cada dia més, van veient que Catalunya estaria molt millor sent un país independent, tots els ciutadans sortiríem guanyant, jo no tinc cap dubte.

Amb les eleccions tot això es veurà ben clar, tinguem només una mica de tranquil·litat i sapiguem esperar, ja queda menys.

Els partits Espanyolistes i els seus votants no s'ho esperen.

Evidentment està a la corda fluixa
Anònim, 15/11/2014 a les 12:25
+18
-0
Evidentment se sap qüestionada i amortitzada, per això s'afanya a dir el què diu. Això d'enfrontar-se al Rajoy per la gestió del 9N no li ha fet cap bé. Esperem que el Rajoy acabi per aguantar-la: l'Alícia té menys llums que la Dolors Montserrat.
Bien! Bien?
Anònima, 15/11/2014 a les 12:27
+6
-1
No, "Bien!" no, malament. Volem una oposició assenyada i constructiva i no això.
La solución necesaria
Iván, 15/11/2014 a les 12:34
+1
-35
Suspensión de la autonomía catalana para acabar con el problema del separatismo.

Prohibición de las mujeres a trabajar para acabar con el problema del paro.

Realización de los estudios y formación en la lengua nacional y no en dialectos regionales para acabar con el problema del fracaso escolar.
Camacho
Anònim, 15/11/2014 a les 12:35
+19
-0
Te lo pondré en castellano para que lo entiendas bien:
Gracias, muchiiiiiiiiisimas gracias por presentarte otra vez, cada día que haces campaña y esto te lo pongo en catalán: 10000 catalans mes que volen un estat catála independen d'espanya
Agrait
Anònim, 15/11/2014 a les 12:39
+19
-0
Gràcies malicia!!! Ara,a seguir amb totes les teves mentides..i serà d'agrair
Alícia
Icd, 15/11/2014 a les 12:40
+20
-0
Bona notícia! Això vol dir que el PP dona per perduda Catalunya.:-)
Nos ha salido mal?
Anònim, 15/11/2014 a les 12:41
+14
-0
Que va!! Larga vida a la Camacho!!!!!! Viva Soraya!!!! Viva Rajoy!!!!!! Viva Torres Dulce!!! Con ellos vamos directos a la Independencia.
Mas y Rigau a la cárcel, lo antes posible. Con imagenes de la Policia Nacional esposandolos. Así aceleraremos el proceso i España podrá enseñar al mundo como se castiga a los demócratas.
Gràcies Camatxo
Anònim, 15/11/2014 a les 13:10
+20
-0
Tots els independentistes agraïm l esforç que estàs fent, les teves cagades passaran a l historia de la Republica Catalana. Et mereixes, com a mínim, una Creu de Sant Jordi perquè :"Mai tan pocs van fer tantes cagades que beneficiesin a tants."
Avui, no llegiré a´avui
Anònim, 15/11/2014 a les 13:47
+8
-1

Avui li fan una entrevista a l´avui un diari que compro normalment però avui no penso ni obrir-lo vull passar un cap de setmana tranquil.la, em dedicaré a llegir altres coses més edificants.
Una farsa, un simulacre i una fracàs, pero...
Anònim, 15/11/2014 a les 14:29
+8
-0
I ara vé la gran argumnetació: ...pero MadriT, ara es conscient del problema i la dimesió. Esta clar?:un fracàs.
Destil.lant democràcia
Anònim, 15/11/2014 a les 15:09
+8
-0
Autonomenant-se candidata nº1 per les properes autonòmiques denota la democràcia d' aquest partit on no son capaços de fer primàries per escollir un nou cap de files que no transmeti tanta repulsió. Potser es que ja li han dit que ningú vol accedir a primera línia de batalla i fer tant el ridicul com ella, que no ha parat de posar la llengua al cul d' en Rajoy buscant un lloc de Ministra. Se li en fot Catalunya, tots aquests busquen carteres. Igual que la volia en Pere Navarro, i fracassant de la mateixa manera. De pas va enfonsar el PSC, per alló de deixar rastre.
contesta a un tal ivan (es a dir juan)
Anònim, 15/11/2014 a les 15:49
+9
-0
T'HAS DEIXAT DE POSSAR: "ARRIBA ESPAÑA" Y "FUERA LOS JUDEO MASONES COMUNISTAS".
Ja ho veurem
Anònim, 15/11/2014 a les 16:26
+12
-0
El "caudillo" MariAsno decidirà arribat el momento
polonia
Anònim, 15/11/2014 a les 16:30
+12
-0
a Polonia,tv3,l'hi van dir"es una patata"mai hagues pensat una afirmacio tan encertada.Per molts anys miss botox.Chapeau Polonia
Vaja !!!
Anònim, 15/11/2014 a les 16:45
+8
-0
Ull viu senyora Sanchez-Camacho, els de Magerit la tornaran a deixar amb el cul a l'aire.

Calli i marxi si us plau !!!
La solución necesaria???
Santi Capellera, 15/11/2014 a les 16:49
+8
-0
"La solución necesaria", t'has deixat rehabilitació del TOP, pena de mort, estat militar, Falange partit únic, Opus subvencionat, llei de premsa... Quin cretí estàs fet! Ets al túnnel del temps, i no en pots sortir, cap de fava! Estudia una mica d'història i veuràs com escrius menys bajanades, Obrero Liberal.
repetir
Anònim, 15/11/2014 a les 17:12
+6
-0
Repetira una nueva y aplastante derrota. Si estos resultados los obtuviese en la empresa privada.....
Alicia cuanta hambre ivas a pasar.
pero como solo estan en politica pata crear problemas donde no los hay trincar lo que puedan y hacernos la vida cada dia un poco mas ingrata.
Alicia Sanchez Camacho, REPITIRA.
Males notícies
Josep Fourier, 15/11/2014 a les 17:27
+3
-1
Tinc molt males notícies, no repetirà!!
A mi també em reprteix
Anònim, 15/11/2014 a les 17:28
+4
-0
Passa com mi. Cada vegada que l'escolto, m'enfarfega i em repeteix. Fàstic.
Retorno al planeta de los simios
Anònim, 15/11/2014 a les 17:37
+4
-0
Que bé, riurem mes i ens recordarà el caudillo
GARCIA ALBIOL FOR PRESIDENT!
Anònim, 15/11/2014 a les 17:50
+1
-1
Prou Camacho!
Tàndem
Anònim, 15/11/2014 a les 18:22
+3
-0
Ha pensat de fer tàndem amb Pere Navarro? Ell també ho feia molt bé.
medio telediario le queda.
Anònim, 15/11/2014 a les 18:30
+2
-0
SI QUE SE PRESENTE Y NO LA VOTARA NADIE.
Perfecte
Anònim, 15/11/2014 a les 19:25
+3
-0
No se m'acut ningú pitjor al capdavant d'un partit. Què bé!
collonut
j. torrent, 15/11/2014 a les 19:50
+1
-1
Si convé farem una col.lecta.
Mira noi
Xerrac, 15/11/2014 a les 19:52
+4
-0
Mira ivansete, tots sabem que només ets un retardat mental, el típic geperut intelectual, que ja ni els tractaments d'impotència poden fer res per tui que fins i tot trobes normal que els gossos del carrer evitin olorar-te, peró home no cal que t'intentis superar cada cop. No queda cap persona amb més de dues neurones que et consideri de la nostra espècie! Vinga, torna al pou negre que allà amb els teus és on millor estas.
Nosaltres a la nostra: INDEPENDENCIA.
X l l'Iván.
Anònim, 15/11/2014 a les 20:33
+1
-0
Sí, sí, n´ Alícia al PP i l'Ivan a ND. Us necessitem !!!.
agro d' estomag
Anònim, 15/11/2014 a les 20:52
+0
-0
Que vol dir que te agro d' estomag, no m' estranya amb lo acida que es.
tornar a repetir
Anònim, 15/11/2014 a les 21:32
+0
-0
Què no li passi res a PP de Catalunya si aquesta torna a repetir.
repetir
Anònim, 15/11/2014 a les 22:49
+0
-0
la sanxes diuen que repetirà, però hauria de començar a repetir P3: a veure si aprèn una mica d'educació!
totes ens plouen
blau, 16/11/2014 a les 00:00
+0
-0
Quina bona noticia! Només d'imaginar el cartell que proposi lacamacho com a Honorable President de la Generalitat ja s'em fa la boca aigua. Però no riguem gaire alt, no fos que canviessin de plans.
reincident
babelia, 16/11/2014 a les 00:14
+1
-0
Si Mari iano no té ningú millor al Ppc és que la seva causa està molt futuda. I això, clar,és una bona notícia.
guai !!
Anònim, 16/11/2014 a les 01:17
+2
-0
Si senyor, una bona noticia. Si el PP considera que la Camacho es el millor cap de llista que pot presentar a Catalunya es que definitivament ha llençat la tovallola i ja dona per fet que no tenen res a fer davant del nostre procés cap a l'Independencia.

Nois, aixó ho tenim guanyat !!!!

Duracell
Anònim, 16/11/2014 a les 23:42
+0
-0
Sí, ella repetirà, i Monago, i Mato, i Fabra, i Soria també
BÉÉÉÉÉ...
Bepo, 17/11/2014 a les 10:00
+1
-0
Perfecto Sra. Camacho y si eres inteligente, que debes serlo, incorpora a tu equipo un tal Ivan como mensajero y jefe de relaciones paranormales.